Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Ένα υδραυλικό αμορτισέρ στο μονόμπρατσο σύστημα εμπρός, σήμα κατατεθέν της Vespa, αποτελούμενο από διπλούς βραχίονες που σχηματίζουν παραλληλόγραμμο και βελτιώνουν την ακαμψία του συστήματος.
2 Φωτογραφίες »

Ένα υδραυλικό αμορτισέρ στο μονόμπρατσο σύστημα εμπρός, σήμα κατατεθέν της Vespa, αποτελούμενο από διπλούς βραχίονες που σχηματίζουν παραλληλόγραμμο και βελτιώνουν την ακαμψία του συστήματος.

H GTS 310 διατηρεί το διαχρονικό αυτοφερόμενο πλαίσιο ατσάλινης κατασκευής, το οποίο πετυχαίνει σωστή κατανομή βάρους και στρεπτική ακαμψία. Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα υδραυλικό αμορτισέρ στο μονόμπρατσο σύστημα εμπρός, σήμα κατατεθέν της Vespa, αποτελούμενο από διπλούς βραχίονες που σχηματίζουν παραλληλόγραμμο και βελτιώνουν την ακαμψία του συστήματος. Στο πίσω μέρος, χρησιμοποιούνται δύο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίων σε 4 προεπιλεγμένες θέσεις. Στα φρένα, έχουμε δίσκους 220 χιλιοστών και στους δύο τροχούς με διπίστονη δαγκάνα της Nissin μπροστά, τρόμπα εμπρός φρένου από την Brembo και δικάναλο σύστημα ABS της Bosch. Οι χυτοί αλουμινένιοι τροχοί των 12 ιντσών σκεπάζονται από tubeless ελαστικά διαμέτρου 120/70 μπροστά και 130/70 πίσω.


Δύο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίων σε 4 προεπιλεγμένες θέσεις.

Δύο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίων σε 4 προεπιλεγμένες θέσεις.

Σελίδα 1Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά