Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test

Piaggio Vespa GTS 310 Supersport
2 Φωτογραφίες »

Piaggio Vespa GTS 310 Supersport

Κινητήρας 310 κ.εκ. με 25 ίππους και 2,95 kg-m ροπής με κατανάλωση 3,5 λίτρα/100χλμ
Εξαιρετικό ζύγισμα και μεγάλο κόψιμο τιμονιού για υψηλά επίπεδα άνεσης στην πόλη
Παραδοσιακό ατσάλινο αυτοφερόμενο πλαίσιο και μονόμπρατση ανάρτηση μπροστά
Αναλογικό ταχύμετρο με οθόνη LCD 3 ιντσών και συνδεσιμότητα Vespa MIA

Τιμή: 6.999 ευρώ

+ Kινητήρας,  συμπεριφορά, ευελιξία, ποιότητα κατασκευής, διαχρονικότητα
- Aποθηκευτικός χώρος

Ακολουθώντας  την μοναδική  και ισχυρή ταυτότητα εξέλιξης Vespa, η νέα GTS λαμβάνει ένα δροσιστικό boost ισχύος προσφέροντας εκτός από άνεση και πολυτέλεια ισχυρά τσιμπήματα επιδόσεων

Έχουν περάσει σχεδόν 80 χρόνια από το 1946 όπου πρωτοεμφανίστηκε η ιταλική εταιρεία Vespa, κατασκευάζοντας το ομώνυμο scooter μετά τον Β Παγκόσμιο στην Pontedera της Ιταλίας πουλώντας μέχρι σήμερα εκατομμύρια μοντέλα. Σήμερα, συνεχίζει πιο ανανεωμένη και δυνατότερη από ποτέ με σκοπό να γράψει άλλα τόσα χρόνια ιστορικής παρουσίας στο χώρο των scooter. Η Vespa εξελίσσεται συνεχώς ώστε να παραμένει πάντα μπροστά από τον ανταγωνισμό. Για αυτό, η νέα κινητήρια μονάδα 310κ.εκ. βρήκε τη θέση της στο σώμα της Ιταλίδας καλλονής και κάπως έτσι η ισχυρότερη Vespa της ιστορίας ζει πλέον ανάμεσα μας.

Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά