Για το 2025, η Vespa GTS υιοθετεί την τελευταία γενιά του μονοκύλινδρου υγρόψυκτου HPE κινητήρα της Piaggio που έχει φορεθεί και στα Beverly-MP3. Τετραβάλβιδος με ηλεκτρονικό ψεκασμό και εκκεντροφόρο επί κεφαλής, έχει αυξήσει τη χωρητικότητα του από τα 278 στα 310κ.εκ. με αύξηση της διαδρομής του εμβόλου στα 70,1mm από 63mm ενώ η διάμετρος παρέμεινε αμετάβλητη στα 75mm. Η απόδοση του έχει αυξηθεί ελαφρώς στους 25ίππους στις 6.500σαλ. με τη μέγιστη ροπή των 2,95kg-m να κορυφώνεται στις 5.250σαλ., ενώ είναι σύμφωνος και με τις αυστηρές προδιαγραφές Euro5+. Πολλά από τα εξαρτήματα του νέου κινητήρα έχουν επανασχεδιαστεί για μείωση των εσωτερικών τριβών και κραδασμών και βελτίωση της απόδοσης και της οικονομίας καυσίμου. Έτσι έχουμε νέα μπεκ ψεκασμού, κεκλιμένοκύλινδρο με offsetέμβολο και επανασχεδιασμένο στρόφαλο. Μια νέα ECUMagnetiMarelli διαχειρίζεται όλες τις παραμέτρους με ακρίβεια, συμπεριλαμβανομένων και των ηλεκτρονικών βοηθημάτων traction control (ASR) και ABS. Ο φυγοκεντρικόςσυμπλέκτης φέρει αντικραδασμικό άξονα και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT, το οποίο έχει επίσης αναθεωρηθεί ώστε να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις. Έχουμε νέο ιμάντα, πιο άκαμπτο τύμπανο συμπλέκτη και νέο κάλυμμα με ηχομονωτικό υλικό. Το σύστημα εκκίνησης έχει επίσης βελτιωθεί, με νέαμίζα και νέο σχεδιασμό γραναζιών. Οι επιδόσεις έχουν αυξηθεί όχι όμως και η κατανάλωση που κυμαίνεται χαμηλά στα 3,5 λίτρα και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 8,5 λίτρων προσφέρει αυτονομία κοντά στα 240χιλιόμετρα προτού χρειαστείς ανεφοδιασμό.
Η πραγματική κατανάλωση που μετρήθηκε είναι 3,5 λίτρα/100χλμ.