Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
125/150 |
Κινητήρας |
4T, 1K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
124,7/155,2 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
52x58,7/58x58,7 |
Συμπίεση
(:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
12/8.500-14,75/7.750 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
1,17/6.500-1,47/6.400 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7 |
Βάρος,
πλήρες (kg) |
132 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό |
Διαδρομή
(χλστ.) |
88 |
Αναρτήσεις
Π |
Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή |
76 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ/260, 2Ε, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/240,
2Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό
Ε |
100/80-16" |
Ελαστικό
Π |
110/80-14" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.390 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
799 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Ν |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Ν |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Δ/Α |
Ν/Ν |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν /Υ |
Δοκιμάζεται και οδεύει προς παρουσίαση η Triumph Street Scrambler 400
Έτοιμη για παραγωγή η QJMOTOR SRK 650 R με 117 ίππους και τελική 230 χλμ/ώρα
Υποχρεωτικός ο αερόσακος στον καθημερινό εξοπλισμό;
Έτσι θα είναι η Royal Enfield Flying Flea C6: Κινητήρας στο κέντρο και πιρούνι Girder
Royal Alloy GP 125LX CBS: Κλασικός σχεδιασμός που «μυρίζει» μέταλλο με 3.499 ευρώ
Διέλυσε το αυτοκίνητό του και έφτιαξε μια μοτοσυκλέτα για να βγει από την έρημο
Crossoverparts.gr: Η αξιόπιστη πηγή ανταλλακτικών
Ducati Desmo450 MX: Η πρώτη μοτοσυκλέτα motocross με το DNA της Ducati!
Δυναμική εκκίνηση της σεζόν στη BMW Παπανικολάου με 15 διαθέσιμα test rides
QJMOTOR SRT 550 SX: Τουριστικό, ισχυρό και VFM
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr
Πολύ τίμιο και αξιόλογο μηχανάκι και σε καλή τιμή. Εμφάνιση που θυμίζει beverly χωρίς να είναι κακό αυτό, ίσα ίσα εδώ πολλοί ανταγωνιστές αντιγράφουν την piaggio. Όσο για το φίλο πάνω, που ισχυρίζεται οτι υπήρξε βλάβη στο νέο μηχανάκι του συναδέλφου του και με αυτό προσπαθεί να πείσει οτι μόνο οι γιαπωνέζοι αξίζουν, να του υπενθυμίσω, πως ακόμα και στα γιαπωνέζικα σκούτερ, για να φτάσεις στον εγκέφαλο, πάλι το μισό μηχανάκι θα λύσεις. Κι αν θεωρεί οτι δε χαλάνε, ας κάνει έναν κόπο να δει ενα αντίστοιχο φόρουμ για βλάβες σε yamaha και honda, υπάρχουν 100αδες σελιδες . Γι` αυτό υπάρχει η εγγύηση στην τελική και η piaggio με λίγα ευρώ κάνει επέκταση για 4 χρόνια και ησυχάζεις. Όλα είναι θέμα γούστου καθαρά αλλά σε καμία περίπτωση ούτε τα ιταλικά, ούτε τα λοιπά ευρωπαικά, ούτε τα ταιβανέζικα υστερούν κάπου.
Το πήρε ένα συνάδελφος από τη δουλειά τη πρώτη εβδομάδα έβγαλε πρόβλημα στον εγκέφαλο έπρεπε να λυθεί ολόκληρο για να βρεθεί το πρόβλημα!!!! Ντροπή καινούργιο μηχανάκι! Πάρε Γιαπωνέζο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο Honda και Yamaha μόνο για σκούτερ τέτοιου κυβισμού και γράψτε ότι θέλετε!
Το πηρα τον Ιανουάριο ( 150 κ.εκ.) και ειναι υπεροχο.Το συστηνω ανεπιφυλακτα..👍