Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
125/150 |
Κινητήρας |
4T, 1K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
124,7/155,2 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
52x58,7/58x58,7 |
Συμπίεση
(:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
12/8.500-14,75/7.750 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
1,17/6.500-1,47/6.400 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7 |
Βάρος,
πλήρες (kg) |
132 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό |
Διαδρομή
(χλστ.) |
88 |
Αναρτήσεις
Π |
Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή |
76 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ/260, 2Ε, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/240,
2Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό
Ε |
100/80-16" |
Ελαστικό
Π |
110/80-14" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.390 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
799 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Ν |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Ν |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Δ/Α |
Ν/Ν |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν /Υ |
Δοκιμή Honda CBR 500R - Με «κουστούμι» Supersport βλέψεων
Παρουσιάστηκε η νέα Ducati Panigale V4!
Η Peugeot λανσάρει τρείς νέες εκδόσεις του Django
Σκοτώθηκε η διάσημη Youtuber MotoTanya σε τροχαίο στη Τουρκία
Γιατί η LS2 χρησιμοποιεί ίνες από ασήμι για τα εσωτερικά της;
Dunlop Qualifier Core: Hypersport ελαστικό με εξαιρετικές επιδόσεις
QJMOTOR TRANS ASIA 2024 – ΠΑΚΙΣΤΑΝ (ΛΑΧΩΡΗ)
Η Honda ετοιμάζει εκπλήξεις για την EICMA
Νέα Παραλαβή Κρανών STR για Scooter και Μοτοσικλέτες απο την Motoway Καμπράνης Α.Ε
Ποια μοντέλα θα κρατούσες για πάντα στο γκαράζ σου;
Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Πολύ τίμιο και αξιόλογο μηχανάκι και σε καλή τιμή. Εμφάνιση που θυμίζει beverly χωρίς να είναι κακό αυτό, ίσα ίσα εδώ πολλοί ανταγωνιστές αντιγράφουν την piaggio. Όσο για το φίλο πάνω, που ισχυρίζεται οτι υπήρξε βλάβη στο νέο μηχανάκι του συναδέλφου του και με αυτό προσπαθεί να πείσει οτι μόνο οι γιαπωνέζοι αξίζουν, να του υπενθυμίσω, πως ακόμα και στα γιαπωνέζικα σκούτερ, για να φτάσεις στον εγκέφαλο, πάλι το μισό μηχανάκι θα λύσεις. Κι αν θεωρεί οτι δε χαλάνε, ας κάνει έναν κόπο να δει ενα αντίστοιχο φόρουμ για βλάβες σε yamaha και honda, υπάρχουν 100αδες σελιδες . Γι` αυτό υπάρχει η εγγύηση στην τελική και η piaggio με λίγα ευρώ κάνει επέκταση για 4 χρόνια και ησυχάζεις. Όλα είναι θέμα γούστου καθαρά αλλά σε καμία περίπτωση ούτε τα ιταλικά, ούτε τα λοιπά ευρωπαικά, ούτε τα ταιβανέζικα υστερούν κάπου.
Το πήρε ένα συνάδελφος από τη δουλειά τη πρώτη εβδομάδα έβγαλε πρόβλημα στον εγκέφαλο έπρεπε να λυθεί ολόκληρο για να βρεθεί το πρόβλημα!!!! Ντροπή καινούργιο μηχανάκι! Πάρε Γιαπωνέζο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο Honda και Yamaha μόνο για σκούτερ τέτοιου κυβισμού και γράψτε ότι θέλετε!
Το πηρα τον Ιανουάριο ( 150 κ.εκ.) και ειναι υπεροχο.Το συστηνω ανεπιφυλακτα..👍