• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο χώρος κάτω από τη σέλα παραμένει μικρός και δεν θα χωρέσει κράνος κλειστού τύπου.

Η σέλα είναι άνετη και δεν αφήνει τον αναβάτη να γλιστρήσει προς τα εμπρός στα δυνατά φρεναρίσματα.

Οδηγώντας -Integra

Το Integra το αφήσαμε για το τέλος καθώς όλες οι αλλαγές που διαβάσατε για το NC750X –LED φώτα, αναρτήσεις, φρένα, κιβώτιο-ισχύουν και για το υβρίδιο της Honda, που συνδυάζει συμπεριφορά μοτοσικλέτας με στοιχεία από τον κόσμο των scooters-, κάλυψη αναβάτη, θέση οδήγησης. 
Από τότε που παρουσιάστηκε, το ιαπωνικό μοντέλο έχει καταφέρει να πείσει πάνω από 18.000 αναβάτες να το κάνουν δικό τους και η Honda περιμένει αυτό το νούμερο να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια. Η ανανεωμένη σχεδίαση ακολουθεί τη λογική του NC750X με full LED φώτα εμπρός και πίσω αλλά και πιο δυναμική εμφάνιση στα ανασχεδιασμένα πλαστικά. Θετική εντύπωση προκαλούν και οι δύο σπέσιαλ χρωματισμοί που προσθέτουν έξτρα πόντους στην εμφάνιση του Integra. 

Η θέση οδήγησης είναι και η μεγαλύτερη διαφορά του Integra από το αδελφό NC750X, μια θέση οδήγησης που θα την εκτιμήσουν σίγουρα όλοι οι φίλοι των maxi scooters. Μετά και τις τελευταίες αλλαγές που πραγματοποίησαν οι Ιάπωνες το 2014, όσον αφορά στην εργονομία του, το Integra παρουσιάζεται σημαντικά πιο φιλόξενο για τον αναβάτη, ειδικά αν αυτός ξεπερνά σε ύψος τα 1,80 μ. Εκείνο που δεν βελτιώθηκε ούτε σε αυτή την ανανέωση του ιαπωνικού μοντέλου είναι ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα. Όπως και στην προηγούμενη γενιά, είναι υπαρκτός, αλλά λόγω της σχεδίασης του στιβαρού πλαισίου, ίδιου ακριβώς με των NC750X και S, είναι σημαντικά περιορισμένος σε σχέση με τα maxi scooters που θέλει να συναγωνιστεί. Ο χώρος αυτός δεν είναι αρκετός για να δεχτεί ένα κράνος κλειστού τύπου.

Στο δρόμο το Integra δεν έχει να ζηλέψει κάτι σε σχέση με το NC750X. Είναι μάλιστα λίγο πιο φιλικό μέσα στην πόλη, λόγω θέσης οδήγησης, ενώ σε δρόμο με στροφές παρουσιάζεται το ίδιο προοδευτικό και ταχύ με το έτερο μοντέλο της Honda. Σε αυτές τις συνθήκες επέλεξα ξανά τη χειροκίνητη λειτουργία στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το Integra ακολούθησε πιστά όλες τις εντολές μου. Από την άλλη, μέσα στην πόλη, το κιβώτιο παρέμεινε στο “D”, με την χαλαρή θέση οδήγησης να σε παρασέρνει σε ένα ανάλογα χαλαρό στιλ οδήγησης.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ