• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πιο ευχάριστος ο ήχος από το τελικό για τον σούπερ οικονομικό κινητήρα της Honda. Η μεγάλη διαθέσιμη ροπή από χαμηλά είναι αυτό που τον χαρακτηρίζει.

Κιβώτιο-Κινητήρας

Πολλές αλλαγές  έχουμε στο λογισμικό του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη το γνωστό πλέον DCT που επιλέχθηκε από το 45% των αναβατών του NC750X το 2015! Όπως και στο νέο Africa Twin, έτσι και εδώ, υπάρχουν πλέον τρία διαθέσιμα προγράμματα στην επιλογή S, τα S1, S2 και S3. Απλά βρείτε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στο οδηγικό σας στιλ. 
H επιλογή D αλλά και η χειροκίνητη λειτουργία παραμένουν φυσικά. Το “S2” είναι ουσιαστικά το S της προηγούμενης γενιάς. Το S1 τοποθετείται κάτω από αυτό, αφού η επιλογή της επόμενης σχέσης γίνεται σε χαμηλότερες στροφές, ενώ στο S3 αυτές γίνονται κοντά στο όριο περιστροφής. Παράλληλα ο χρόνος για να επιλέξετε το “D” από νεκρά-έτσι ξεκινάει το NC-έχει μειωθεί στο μισό. Άλλο ένα χαρακτηριστικό του νέου λογισμικού είναι ότι πλέον η επιλογή του αναβάτη αποθηκεύεται και τον περιμένει και στην επόμενη βόλτα του. 

Πού πάτε, δεν τελειώσαμε ακόμη! Ήρθε η ώρα να σας μιλήσουμε για το Adaptive Clutch Capability Control, το οποίο πατινάρει ελαφρώς τον συμπλέκτη για πιο βελούδινη αίσθηση κατά το άνοιγμα του γκαζιού. Θα το καταλάβετε κυρίως όταν ξεκινάτε από στάση, ενώ πλέον δεν χρειάζεται να κλείνετε ελαφρώς το γκάζι σε κάθε αλλαγή, με την διαδικασία μετάβασης στην επόμενη ταχύτητα να γίνεται σχεδόν ανεπαίσθητα.
Θα κλείσουμε με το κιβώτιο κάνοντας λόγο για το σύστημα ανίχνευσης κλίσεων που προσαρμόζει τη συχνότητα που αλλάζουν οι σχέσεις όταν η μοτοσικλέτα ανηφορίζει ή κατηφορίζει. 
Για να γίνει αυτό, η κεντρική μονάδα ελέγχου συλλέγει στοιχεία από το άνοιγμα του γκαζιού, την ταχύτητα, τις στροφές του κινητήρα και την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο. Έτσι υπολογίζει-μαντεύει τη γωνία κλίσης  και επιλέγει ποια ταχύτητα θα μείνει στο κιβώτιο και για πόσο διάστημα. Το περίεργο είναι ότι δεν υπάρχει κάποιος αισθητήρας κλίσης που θα απλοποιούσε τους υπολογισμούς. 

Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας του NC750X δέχτηκε ελάχιστες τροποποιήσεις με στόχο να διατηρήσει την απόδοσή του στα ίδια επίπεδα αλλά να περνά τις προδιαγραφές Euro 4. Έτσι άλλαξε το σύστημα εξαγωγής με νέο, ελαφρύτερο και μικρότερο σε όγκο τελικό αλλά και νέο καταλύτη. Το νέο τελικό μειώνει το βάρος κατά μισό κιλό και προσφέρει παράλληλα μια πιο ευχάριστη ηχητική υπόκρουση.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ