Η έκδοση S είναι σαφώς πιο πλούσια εξοπλισμένη σε σχέση με τo στάνταρ μοντέλο με μεγαλύτερους εμπρός δίσκους διαμέτρου 330 χλστ. και τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo, M504, που μπαίνουν για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα Adventure. Φυσικά το κύριο ατού του S είναι οι ήμι-ενεργητικές αναρτήσεις Ducati Skyhook Suspension (DSS) με αναθεωρημένο λογισμικό (είχαν παρουσιαστεί για πρώτη φορά το 2012 στο προηγούμενο μοντέλο) αλλά και άλλα gadgets που την κάνουν λαχταριστή. Φέρει επίσης έγχρωμη TFT Οθόνη των 5 ιντσών (LCD στη βασική) με Ducati Multimedia System που επιτρέπει τη σύνδεση με smartphone μέσω Bluetooth. Έτσι μπορείτε να δείτε σε αυτή τις εισερχόμενες κλήσεις, τα μηνύματα και διάφορες άλλες ειδοποιήσεις. Ο αναβάτης μπορεί επίσης να χειριστεί τη μουσική που έχει στο smartphone του από τα κουμπιά του τιμονιού. Για τη σύνδεση έχει εξελιχθεί ανάλογη εφαρμογή από την Ducati για λειτουργικό iOS ή Android (όχι όμως για Windows Phones). Η έκδοση S φέρει, όπως και το αντίπαλο δέος KTM Adventure 1290, φώτα στροφής (Ducati Cornering Lights ή DCL) που ενεργοποιούνται ανάλογα με το πού στρίβει η μοτοσικλέτα, ενώ παράλληλα έχει Full LED προβολέα, και ελαφρού κράματος σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου. Τέλος υπάρχει και η ακόμα πιο exclusive έκδοση S D|air που πέρα από όλα τα άλλα επιτρέπει τη σύνδεση με το αντίστοιχο μπουφάν της Dainese που φέρει αερόσακο που ενεργοποιείται σε πτώση ή σύγκρουση.
ASUS ADV125 – Το νέο Adventure Scooter έφτασε στην Ελλάδα!
Είναι τα αυτόματα κιβώτια το μέλλον της μοτοσυκλέτας;
Πεζοδρομημένα κέντρα: Οι διανομείς απ έξω, οι φορτωτές μέσα – Πού είναι η λογική;
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Test Shoei GT-Air 3: Το απόλυτο Touring κράνος της ιαπωνικής μάρκας (+Βίντεο)
SYM Arctic Route 2025 part 3 – Στον προθάλαμο της Αλάσκας
Moto Guzzi: Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο εργοστάσιο!
Yamaha R1 με ενεργούς αεραγωγούς: Νέα πατέντα για αεροδυναμική και ψύξη μαζί
Κυρανάκης : Επιβράβευση στους δήμους που βοηθούν στην εφαρμογή του νέου ΚΟΚ
Νέο Beverly 310 & 400: Δύναμη, στυλ και τεχνολογία Euro5+ στη Piaggio Λυμπερόπουλος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr