• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Νέο πιο άκαμπτο πλαίσιο με τον κινητήρα τοποθετημένο πιο ψηλά μέσα σε αυτό

Πλαίσιο-Φρένα-Αναρτήσεις: Νέα και κορυφαία

Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, έχει ανασχεδιαστεί για περισσότερη ακαμψία αλλά και βελτιστοποίηση της αναλογίας ανάμεσα στη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και τη συμπεριφορά-ευελιξία. Μεγάλη διαφορά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά είναι η τοποθέτηση του μοτέρ ψηλότερα μέσα στο πλαίσιο κατά 20 χλστ. για να αυξηθεί η απόστασή του από το έδαφος στα 180 χλστ. Η κάστερ ανέρχεται στις 24 μοίρες, το ίχνος στα 109 χλστ. και το μεταξόνιο στα 1.529 χλστ. Το στεγνό βάρος της μοτοσικλέτας ανέρχεται στα 209 κιλά. 


Οι αναρτήσεις για τη βασική έκδοση αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi διαμέτρου 48 χλστ. και αμορτισέρ της Sachs. Τα δύο τους είναι πλήρως ρυθμιζόμενα και η διαδρομή εμπρός-πίσω ανέρχεται στα 170 χλστ. Τα φρένα της βασικής έκδοσης αποτελούνται από μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo τεσσάρων εμβόλων με διάμετρο πιστονιών στα 32 χλστ. και ακτινική τρόμπα, που συνεργάζονται με δίσκους 320 χλστ. Φυσικά τα σωληνάκια είναι μεταλλικά. 

Το νέο Multistrada διαθέτει το νέο σύστημα Bosch-Brembo 9.1ME Cornering ΑΒS, το οποίο περιλαμβάνει και σύστημα συνδυασμένης πέδησης με τις ρυθμίσεις του να αλλάζουν ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχετε επιλέξει! Πίσω έχει τοποθετηθεί δίσκος 265 χλστ. και δαγκάνα μονού εμβόλου πάλι από την ιταλική εταιρία. 

Στην έκδοση S, με την ήμι-ενεργητική ανάρτηση Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evolution η διάμετρος του πιρουνιού της Sachs παραμένει στα 48 χλστ. με διαφορετική επικάλυψη στα καλάμια. Η ανάρτηση ρυθμίζει συνεχώς τη λειτουργία της ανάλογα με τις συνθήκες, ωστόσο, ο αναβάτης μπορεί να επέμβει στην ρυθμίσεις ανάλογα με το βάρος και τις προτιμήσεις του για βόλτα.

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ