• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Χαμηλή και άνετη η σέλα του αναβάτη, ο συνεπιβάτης έχει και χειρολαβές

LCD η οθόνη της βασικής έκδοσης, περιλαμβάνει πάντως πληθώρα πληροφοριών

'Ανεση/Εργονομία: Βελτιώσεις παντού

Η εργονομία και η άνεση που προσφέρει το Multistrada αναθεωρήθηκε εκ βάθρων για να αποκτήσει ακόμη φιλικότερο πρόσωπο. Η σέλα του αναβάτη είναι πλέον ρυθμιζόμενη σε ύψος (845-825 χλστ.) και βρίσκεται πιο κοντά στο έδαφος κατά 20 χλστ., ενώ είναι και 20 χλστ. Μακρύτερη. Αναβάτης με ύψος 1.70 κάθεται με σιγουριά, πατώντας όλο το πέλμα στο έδαφος, με το μεγαλύτερο βάρος να μην κάνει πουθενά την εμφάνιση του όταν κινείστε. Πιο κοντά στο έδαφος είναι και η νέα σέλα του συνεπιβάτη με τις χειρολαβές να έχουν επίσης ανασχεδιαστεί, ενώ μπροστά στο ρεζερβουάρ η σέλα σκαρφαλώνει πάνω, ώστε τα ευαίσθητα σημεία του αναβάτη να προστατεύονται από ακούσιες επαφές μετά από βίαιο φρενάρισμα. 


Η ανασχεδιασμένη ζελατίνα φέρει μηχανισμό ρύθμισης του ύψους της και μπορεί τώρα να ρυθμιστεί κατά 60 χλστ. με το ένα χέρι -πανεύκολα, όπως διαπιστώσαμε. Στα όργανα, άριστη η ψηφιακή οθόνη του “απλού” μοντέλου, πολύ πιο εντυπωσιακή όμως η έγχρωμη TFT του S -παρόλα αυτά όταν ο ήλιος τη φωτίζει κάθετα... δεν βλέπεις τίποτα. Φοβεροί και τρομεροί οι εργονομικοί διακόπτες (διαθέτουν μάλιστα και οπίσθιο φωτισμό το βράδυ!), ενώ το Multistrada διαθέτει τεράστιο διακόπτη-joystick στο αριστερό γκριπ, για τις ρυθμίσεις όλων των υποσυστημάτων, αλλά και Keyless σύστημα, με το οποίο ο αναβάτης φέρει το κλειδί-immobilizer στην τσέπη, δίχως να το εισάγει κάπου -εκτός από την τάπα του ρεζερβουάρ στον ανεφοδιασμό. Οι καθρέπτες προσφέρουν άριστη ορατότητα, ενώ επειδή δεν οδηγήσαμε το βράδυ, δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε τη διαφορά που κάνει το Cornering Light στις στροφές. 

Η τοποθέτηση του αναβάτη πάνω στη μοτοσικλέτα έχει βελτιστοποιηθεί προσφέροντας καλύτερο έλεγχο αλλά και αίσθηση κατά την οδήγηση, ενώ η λεπτή σιλουέτα του Multistrada σημαίνει εύκολη πρόσβαση για όλους. Η αναθεωρημένη θέση οδήγησης μελετήθηκε επίσης και για οδήγηση εκτός δρόμου, κάτι που φαίνεται και από τα νέα μαρσπιέ με το αφαιρούμενο λάστιχο. Επίσης υπάρχει μικρός χώρος κάτω από τη σέλα και για προσωπικά αντικείμενα εκτός από την εργαλειοθήκη και το εγχειρίδιο. Τέλος, το νέο Multistrada 1200 φέρει δύο 12βολτες παροχές ρεύματος, μία κάτω από τη σέλα και μία στο τιμόνι, αλλά και μία θύρα USB.

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ