Πιο δυνατό, πιο προσεγμένο, πιο πολυτελές, πιο ηλεκτρονικό, πιο εύκολο, πιο εξελιγμένο, πιο φιλικό, πιο οικονομικό, πιο περιπετειώδες, πιο διασκεδαστικό, πιο εθιστικό. Το νέο Multistrada 1200 εκπληρώνει με το παραπάνω τις προσδοκίες που μας είχε δημιουργήσει με την παρουσίαση του στο σαλόνι του Μιλάνου, ενώ η ελλιπής παρουσίαση στο Lanzarote, όπου δεν μπορέσαμε να το πιέσουμε στο βαθμό που θέλαμε μας αφήνει με ορισμένες απορίες, που θα θέλαμε να λύσουμε σε μια δοκιμή στην Ελλάδα. Όπως και να έχει, το 1200 είναι μια μοτοσικλέτα για λίγους, με ονειρικές προδιαγραφές σε όλους τους τομείς, που θέτει νέα στάνταρ στα επίπεδα εξοπλισμού, περιπέτειας και επιδόσεων, στην κατηγορία. Μια εμπειρία οδήγησης, πραγματικά μοναδική.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά (S) |
|
Κινητήρας |
Testastretta, 4T, L2 90ο, Y/Ψ,4Β/Κ, DVT |
Κυβισµός (κ.εκ.) |
1198.4 |
Διάµετρος x Διαδροµή (χλστ.) |
106x67,9 |
Συµπίεση (:1) |
12,5 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
160/9.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
13,9/7.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασµός Bosch 56χλστ., ride by wire |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
Βάρος (kg, κενό / γεµάτο) |
209/ 232 (212 / 235) |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωµα |
Αναρτήσεις Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Marzocchi 48 χλστ. (Sachs 48 χλστ. Ducati Skyhook EVO), ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδροµή (χλστ.) |
170 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αµορτισέρ Sachs (Μονό αµορτισέρ Sachs, Ducati Skyhook EVO), ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδροµή |
170 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, ακτινικές δαγκάνες Brembo Monoblock, 4Ε /320 (ακτινικές δαγκάνες Brembo Μ50 Monoblock, 4Ε 330), Bosch-Brembo 9.1ME Cornering ΑΒS, CBS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /265, 2E, Bosch-Brembo 9.1ME
Cornering ΑΒS, CBS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
Pirelli Scorption Trail II
120/70-17" |
Ελαστικό Π |
Pirelli Scorption Trail II
190/55-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (χλστ.) |
2.190 x 1000 x 1.495 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.529 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
825-845 |
Εξοπλισός |
|
ABS |
Υ |
Μίζα |
Υ |
Μανιβέλα |
- |
Στροφόµετρο |
Υ |
Κοντέρ |
Υ |
Ένδειξη θερµοκρασίας |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Μερικός χιλιοµετρητής |
Υ |
Φέρινγκ |
Υ |
Ρυθµιζόµενες µανέτες |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
Ο |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Σχάρα |
- |
Ρυθµιζόµενη εµπρός ανάρτηση |
Υ |
Ρυθµιζόµενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr