Πιο δυνατό, πιο προσεγμένο, πιο πολυτελές, πιο ηλεκτρονικό, πιο εύκολο, πιο εξελιγμένο, πιο φιλικό, πιο οικονομικό, πιο περιπετειώδες, πιο διασκεδαστικό, πιο εθιστικό. Το νέο Multistrada 1200 εκπληρώνει με το παραπάνω τις προσδοκίες που μας είχε δημιουργήσει με την παρουσίαση του στο σαλόνι του Μιλάνου, ενώ η ελλιπής παρουσίαση στο Lanzarote, όπου δεν μπορέσαμε να το πιέσουμε στο βαθμό που θέλαμε μας αφήνει με ορισμένες απορίες, που θα θέλαμε να λύσουμε σε μια δοκιμή στην Ελλάδα. Όπως και να έχει, το 1200 είναι μια μοτοσικλέτα για λίγους, με ονειρικές προδιαγραφές σε όλους τους τομείς, που θέτει νέα στάνταρ στα επίπεδα εξοπλισμού, περιπέτειας και επιδόσεων, στην κατηγορία. Μια εμπειρία οδήγησης, πραγματικά μοναδική.
|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά (S) |
|
|
Κινητήρας |
Testastretta, 4T, L2 90ο, Y/Ψ,4Β/Κ, DVT |
|
Κυβισµός (κ.εκ.) |
1198.4 |
|
Διάµετρος x Διαδροµή (χλστ.) |
106x67,9 |
|
Συµπίεση (:1) |
12,5 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
160/9.500 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
13,9/7.500 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασµός Bosch 56χλστ., ride by wire |
|
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
|
Βάρος (kg, κενό / γεµάτο) |
209/ 232 (212 / 235) |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωµα |
|
Αναρτήσεις Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Marzocchi 48 χλστ. (Sachs 48 χλστ. Ducati Skyhook EVO), ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
|
Διαδροµή (χλστ.) |
170 |
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αµορτισέρ Sachs (Μονό αµορτισέρ Sachs, Ducati Skyhook EVO), ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
|
Διαδροµή |
170 |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, ακτινικές δαγκάνες Brembo Monoblock, 4Ε /320 (ακτινικές δαγκάνες Brembo Μ50 Monoblock, 4Ε 330), Bosch-Brembo 9.1ME Cornering ΑΒS, CBS |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /265, 2E, Bosch-Brembo 9.1ME
Cornering ΑΒS, CBS |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
Pirelli Scorption Trail II
120/70-17" |
|
Ελαστικό Π |
Pirelli Scorption Trail II
190/55-17" |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (χλστ.) |
2.190 x 1000 x 1.495 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.529 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
825-845 |
|
Εξοπλισός |
|
|
ABS |
Υ |
|
Μίζα |
Υ |
|
Μανιβέλα |
- |
|
Στροφόµετρο |
Υ |
|
Κοντέρ |
Υ |
|
Ένδειξη θερµοκρασίας |
Υ |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
|
Μερικός χιλιοµετρητής |
Υ |
|
Φέρινγκ |
Υ |
|
Ρυθµιζόµενες µανέτες |
Υ |
|
Κεντρικό σταντ |
Ο |
|
Πλάγιο σταντ |
Υ |
|
Σχάρα |
- |
|
Ρυθµιζόµενη εµπρός ανάρτηση |
Υ |
|
Ρυθµιζόµενη πίσω ανάρτηση |
Υ |



Μπορεί η μικροκινητικότητα να αλλάξει τον κυκλοφοριακό χάρτη των πόλεων;
Test Oxford Oximiser Pro & Battery monitor: Για εύκολη φόρτιση και παρακολούθηση της μπαταρίας.
Μια Ducati 750 SS του 1974 πουλήθηκε πάνω από 120.000 ευρώ
Benelli στην EICMA 2025: Τέσσερα νέα μοντέλα και δυναμική παρουσία στο Μιλάνο
LETBE ISLAND 200: Με 16 ίππους, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και δώρο βαλίτσα SHAD SH33
Aumovio AVAS: Θα παρουσιάσει σύστημα ήχου για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες στην EICMA 2025
GasGas: Αποχώρηση από το Παγκόσμιο Trial το 2026 για οικονομικούς λόγους
MV Agusta: Πλέον θα φτιάχνει εξατομικευμένες μοτοσυκλέτες για κάθε πελάτη
Ducati Diavel V4 “Anima”: Η πιο φουτουριστική μεταμόρφωση που έγινε ποτέ σε Diavel
Πώς τα jeans με Kevlar άλλαξαν το παιχνίδι στην προστασία;
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.