Πιο δυνατό, πιο προσεγμένο, πιο πολυτελές, πιο ηλεκτρονικό, πιο εύκολο, πιο εξελιγμένο, πιο φιλικό, πιο οικονομικό, πιο περιπετειώδες, πιο διασκεδαστικό, πιο εθιστικό. Το νέο Multistrada 1200 εκπληρώνει με το παραπάνω τις προσδοκίες που μας είχε δημιουργήσει με την παρουσίαση του στο σαλόνι του Μιλάνου, ενώ η ελλιπής παρουσίαση στο Lanzarote, όπου δεν μπορέσαμε να το πιέσουμε στο βαθμό που θέλαμε μας αφήνει με ορισμένες απορίες, που θα θέλαμε να λύσουμε σε μια δοκιμή στην Ελλάδα. Όπως και να έχει, το 1200 είναι μια μοτοσικλέτα για λίγους, με ονειρικές προδιαγραφές σε όλους τους τομείς, που θέτει νέα στάνταρ στα επίπεδα εξοπλισμού, περιπέτειας και επιδόσεων, στην κατηγορία. Μια εμπειρία οδήγησης, πραγματικά μοναδική.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά (S) |
|
Κινητήρας |
Testastretta, 4T, L2 90ο, Y/Ψ,4Β/Κ, DVT |
Κυβισµός (κ.εκ.) |
1198.4 |
Διάµετρος x Διαδροµή (χλστ.) |
106x67,9 |
Συµπίεση (:1) |
12,5 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
160/9.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
13,9/7.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασµός Bosch 56χλστ., ride by wire |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
Βάρος (kg, κενό / γεµάτο) |
209/ 232 (212 / 235) |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωµα |
Αναρτήσεις Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Marzocchi 48 χλστ. (Sachs 48 χλστ. Ducati Skyhook EVO), ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδροµή (χλστ.) |
170 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αµορτισέρ Sachs (Μονό αµορτισέρ Sachs, Ducati Skyhook EVO), ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδροµή |
170 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, ακτινικές δαγκάνες Brembo Monoblock, 4Ε /320 (ακτινικές δαγκάνες Brembo Μ50 Monoblock, 4Ε 330), Bosch-Brembo 9.1ME Cornering ΑΒS, CBS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /265, 2E, Bosch-Brembo 9.1ME
Cornering ΑΒS, CBS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
Pirelli Scorption Trail II
120/70-17" |
Ελαστικό Π |
Pirelli Scorption Trail II
190/55-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (χλστ.) |
2.190 x 1000 x 1.495 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.529 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
825-845 |
Εξοπλισός |
|
ABS |
Υ |
Μίζα |
Υ |
Μανιβέλα |
- |
Στροφόµετρο |
Υ |
Κοντέρ |
Υ |
Ένδειξη θερµοκρασίας |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Μερικός χιλιοµετρητής |
Υ |
Φέρινγκ |
Υ |
Ρυθµιζόµενες µανέτες |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
Ο |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Σχάρα |
- |
Ρυθµιζόµενη εµπρός ανάρτηση |
Υ |
Ρυθµιζόµενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Ducati World Premier 2026: Παρουσιάστηκε η Diavel V4 RS με 179 άλογα
Ducati World Premier 2026: Η Ducati παρουσίασε την νέα Multistrada V4 RS
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Lifan LF 125: Ασφαλές και οικονομικό με CBS και 2,3 λίτρα κατανάλωση
Honda CB1000 Hornet: 152 Made in Japan «κόκκινοι» ίπποι με τιμή 11.850 ευρώ
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Marshal Cruiser: Διέρρευσαν τα σχέδια από το νέο κινεζικό custom με φουτουριστικό design
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.