Μιλώντας για όριο, αυτό για τη Rebel δεν έρχεται τόσο γρήγορα όσο φαντάζεται κανείς. Με την κατάλληλη διάθεση, μια χαλαρή βόλτα στον επαρχιακό δρόμο μπορεί να μεταμορφωθεί σε ένα κυνήγι διασκέδασης.
Μιλώντας για όριο, αυτό για τη Rebel δεν έρχεται τόσο γρήγορα όσο φαντάζεται κανείς. Με την κατάλληλη διάθεση, μια χαλαρή βόλτα στον επαρχιακό δρόμο μπορεί να μεταμορφωθεί σε ένα κυνήγι διασκέδασης: το σώμα μετατοπισμένο έξω από τη σέλα και τα χέρια να κρέμονται στο τιμόνι και ούτε εσείς ούτε οι περαστικοί θα πιστεύουν ότι μία bobber μπορεί να στρίβει έτσι και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Παρόλο που μπορεί να προσφέρει απλόχερα και αυτό το είδος της διασκέδασης, η CMX 500 αρέσκεται στις μεγάλες χαλαρές βόλτες με ταχύτητες μικρότερες των 100 χλμ/ώρα, όπου η πίεση του αέρα είναι αντιμετωπίσιμη και το μυαλό έχει την ικανότητα να χαλαρώσει και να απολαύσει το λόγο για τον οποίο γίναμε όλοι μοτοσυκλετιστές: τον αέρα στο πρόσωπο, τον ήλιο στην πλάτη και το αίσθημα της ελευθερίας. Σε τέτοιες περιστάσεις τροχοί, αναρτήσεις, πλαίσιο και σέλα της Rebel στρώνουν το δρόμο σαν χαλί, ενώ το τιμόνι προσφέρει υψηλά επίπεδα πληροφόρησης χωρίς την ίδια στιγμή να ανησυχεί τον αναβάτη με έξτρα πληροφορία και του ψυθιρίζει «μην ανησυχείς, θα το φροντίσω εγώ». Την ίδια στιγμή ο χαμηλόροπος κινητήρας την κάνει αρκετά ικανή και στην πόλη, όπου το μόνο που θα πρέπει να προσέχει κανείς είναι οι καθρέφτες των αυτοκινήτων που βρίσκονται στο ίδιο ύψος με το τιμόνι (το οποίο όμως ευτυχώς δεν εξέχει πολύ). Το χαμηλό ύψος κάνει τις επιτόπιες μανούβρες παιχνιδάκι, αφού τα πόδια πατάνε άνετα στο οδόστρωμα, αν και ελαφρώς πιο ανοιχτά από το συνηθισμένο λόγω του ότι το κιβώτιο εξέχει αρκετά, αλλά διαθέτει προστατευτικό κάλυμμα, ώστε να μην καίγεται το παντελόνι όταν ακουμπά πάνω του. Από την άλλη πλευρά, συνεπιβάτης θα ανέβει μόνο για περίσταση ανάγκης και δεν θα είναι αρκετά άνετα, καθώς η σέλα είναι μικρή, τοποθετημένη πολύ πιο πίσω από το σημείο έδρασης των αμορτισέρ (άρα η απορρόφηση των κραδασμών δεν γίνεται σωστά) και τα μαρσπιέ μπροστά και ψηλά. Όμως η Rebel δεν είναι για δύο, αλλά για έναν: έναν περιπλανητή, ένα βολταδόρο, ένα μικρό ταξιδιώτη χωρίς αποσκευές που θέλει να αποδράσει από την πιεστική καθημερινότητα και να απολαύσει την οδήγηση μιας σύγχρονης και ποιοτικής μοτοσυκλέτας.
Παρόλο που μπορεί να προσφέρει απλόχερα και αυτό το είδος της διασκέδασης, η CMX 500 αρέσκεται στις μεγάλες χαλαρές βόλτες με ταχύτητες μικρότερες των 100 χλμ/ώρα, όπου η πίεση του αέρα είναι αντιμετωπίσιμη και το μυαλό έχει την ικανότητα να χαλαρώσει και να απολαύσει το λόγο για τον οποίο γίναμε όλοι μοτοσυκλετιστές.