Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Κινητήρας  
    Τύπος  4T, 1K, A/Ψ
    Κυβισμός (κ.εκ.)  125
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 50 x 55.5
    Συμπίεση (:1) 9.2:1
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  Δ/Α
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  Δ/Α
    Τροφοδοσία  Ηλ. Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  4
    Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 2
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Ατσάλινο
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
    Διαδρομή (χλστ.)  Δ/Α
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Δύο αμορτισέρ / ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.)  Δ/Α
    Φρένα Ε (χλστ.) Δ / 220, 3Ε, CBS
    Φρένα Π (χλστ.) Τ, CBS
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε  2.50 / 17
    Ελαστικό Π 2.50 / 17
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) 1.880
    Πλάτος (χλστ.) 720
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1.230
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 760
    Βάρος (κιλά)  105
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. Ο / O
    Τraction Control / Ρυθμ.  Ο / O
    Στροφόμετρο N
    Immobilizer  Ο
    Yπολογιστής ταξιδιού  Ο
    Μερικός χιλιομετρητής  N
    Ένδειξη βενζίνης  Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας  Ο
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ο
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ο / O
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο / O
    Πλάγιο σταντ  N
    Κεντρικό σταντ  N
    Χειρολαβές / Σχάρα  N / O
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  O / N

    Σελίδα 1GPX POPz - Test: Φέρνει τα παπιά ξανά στην μόδα
    Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα
    Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7 Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά