LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κομψό το μπροστινό φανάρι τεχνολογίας LED τοποθετημένο στην κολώνα και όχι στο τιμόνι.

Κομψό το μπροστινό φανάρι τεχνολογίας LED τοποθετημένο στην κολώνα και όχι στο τιμόνι.

Όλα τα βλέμματα πέφτουν στην αιωρούμενη σέλα του συνεπιβάτη, δημιουργώντας ένα όμορφο σύνολο με το καμπυλωτό πίσω φτερό και το πίσω μίνιμαλ φωτιστικό. Πρακτικές και οι χειρολαβές το συνεπιβάτη κάτω απ

Όλα τα βλέμματα πέφτουν στην αιωρούμενη σέλα του συνεπιβάτη, δημιουργώντας ένα όμορφο σύνολο με το καμπυλωτό πίσω φτερό και το πίσω μίνιμαλ φωτιστικό. Πρακτικές και οι χειρολαβές το συνεπιβάτη κάτω από τη σέλα.

  • Κομψό το μπροστινό φανάρι τεχνολογίας LED τοποθετημένο στην κολώνα και όχι στο τιμόνι.
  • Όλα τα βλέμματα πέφτουν στην αιωρούμενη σέλα του συνεπιβάτη, δημιουργώντας ένα όμορφο σύνολο με το καμπυλωτό πίσω φτερό και το πίσω μίνιμαλ φωτιστικό. Πρακτικές και οι χειρολαβές το συνεπιβάτη κάτω απ

Εμφάνιση – ποιότητα

Το GPX POPz σε κερδίζει με την πρώτη ματιά κι αυτό γιατί θυμίζει το κλασικό παπί, εφοδιασμένο με μία μοντέρνα περιβολή για να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του σήμερα. Το βλέμμα πέφτει πάνω στο μπροστινό κομψό φανάρι LED τεχνολογίας τοποθετημένο στην κολώνα του λαιμού, συνοδευόμενο από μία όμορφη και πρακτική ταχυδρομική σχάρα στο εμπρός φτερό. Λίγο πιο πάνω, συναντάμε το κλασικό τιμόνι τύπου «γλάρος», με ενσωματωμένα τα μίνιμαλ LED φλας και ένα όμορφο μερικώς ψηφιακό-αναλογικό όργανο να δεσπόζει στο κέντρο του.  Οι στρογγυλοί χρωμιομένοι καθρέφτες, βρίσκονται στην κατάλληλη θέση για τον οδηγό και αποτελούν άλλη μία πινελιά που μας θυμίζει άλλες εποχές. Η GPX δε θέλησε να εξοπλίσει το POPz με κοινές ακτινωτές ζάντες, αντί αυτών «φοράει» δύο χυτές 17άρες ζάντες από κράμα αλουμινίου που το φινίρισμά τους δίνει μία premium νότα στη συνολική εμφάνιση.


Όλα τα βλέμματα πέφτουν στην αιωρούμενη σέλα του συνεπιβάτη, δημιουργώντας ένα όμορφο σύνολο με το καμπυλωτό πίσω φτερό και το πίσω μίνιμαλ φωτιστικό. Πρακτικές και οι χειρολαβές το συνεπιβάτη κάτω από τη σέλα.

Όλα τα βλέμματα πέφτουν στην αιωρούμενη σέλα του συνεπιβάτη, δημιουργώντας ένα όμορφο σύνολο με το καμπυλωτό πίσω φτερό και το πίσω μίνιμαλ φωτιστικό. Πρακτικές και οι χειρολαβές το συνεπιβάτη κάτω από τη σέλα.


Προχωρώντας προς τα πίσω και ακολουθώντας το κλασικό σχήμα της ποδιάς -η οποία είναι κατασκευασμένη από εύκαμπτο πλαστικό υλικό- συναντάμε μία επίπεδη διαιρούμενη σέλα που κλέβει την παράσταση, με την πίσω θέση του συνεπιβάτη να είναι κάπως… αιωρούμενη, αφήνοντας κενό, ελεύθερο χώρο από κάτω, καθώς και μία «καθαρότερη» εμφάνιση στο μάτι . Σε αυτό το σημείο, αξίζει να αναφέρουμε πως το εν λόγω πίσω μέρος μπορεί να αφαιρεθεί εύκολα, δίνοντας τη θέση του σε κάποια μεγαλύτερη σχάρα ή κουτί μεταφοράς, μετατρέποντας έτσι το POPz σε εργαλείο. Το πίσω φτερό ακολουθεί τη διαχρονική καμπυλωτή γραμμή που καλύπτει επαρκώς τον πίσω τροχό, ενώ συνοδεύεται από ένα φινετσάτο φωτιστικό σώμα LED. Λεπτομέρεια που κάνει όμως τη διαφορά, είναι το μεταλλικό προστατευτικό της αλυσίδας το οποίο συμβάλλει με τη σειρά του στο «νοικοκυρεμένο» σύνολο, αφού την διατηρεί καθαρή, αυξάνει τη διάρκεια ζωής της και ελαχιστοποιεί τη συντήρηση.
 

Σελίδα 1GPX POPz - Test: Φέρνει τα παπιά ξανά στην μόδα
Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7 Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά