Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο

Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
14 Φωτογραφίες »

Αποτελούν ακόμα τους πιστούς εργάτες στην Α1 κατηγορία
Το Daytona DY 125 RS το πιο φθηνό στα 1.845 ευρώ
Καίνε μέχρι 2,5λ/100χλμ και έχουν φθηνά ανταλλακτικά
Είναι εξαιρετικά ελαφριά και έχουν 17 ιντσών τροχούς

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Αποτελούν ακόμα τους πιστούς εργάτες στην Α1 κατηγορία

Παρά το γεγονός ότι τα scooter στα 125 κυβικά έχουν κατακλύσει την ελληνική αγορά, τα παπιά της Α1 κατηγορίας παραμένουν τα πιο οικονομικά βενζινοκίνητα δίκυκλα. Πολλοί επαγγελματίες, όπως διανομείς φαγητού και όχι μόνο εξακολουθούν να τα επιλέγουν για πολλούς λόγους και δύο από αυτούς είναι το χαμηλότερο κόστος συντήρησης και οι μεγάλοι τροχοί τους. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι πολλοί χαρακτηρίζουν τα παπιά ως "εργάτες", αφού είναι ιδανικά για την μετακίνηση από και προς την δουλειά και τις υποχρεώσεις της καθημερινότητας, ενώ για πολλούς όπως προαναφέραμε αποτελεί το "γραφείο" τους πάνω στο οποίο γράφουν καθημερινά εκατοντάδες χιλιόμετρα. Τα 8 παπιά της λίστας, εξοπλίζονται όλα με αερόψυκτους, μονοκύλινδρους κινητήρες με κυβισμό από τα 110 έως και τα 125cc και οδηγούνται φυσικά με Α1 δίπλωμα, ή και αυτοκινήτου (Β) εφόσον ο οδηγός το έχει στην κατοχή του για τουλάχιστον 7 χρόνια και έχει κλείσει το 26ο έτος της ηλικίας του. 

Το Daytona DY 125 RS το πιο φθηνό στα 1.845 ευρώ

Μάρκα Τιμή Κυβικά Ισχύς Hp / Στροφές Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ Βάρος (πλήρες υγρών)
DAYTONA DY 125 RS   119,7 8,5 3,5 101
DAYTONA SPRINTER 125   125 8,5 3,5 101
GPX POPz 125   125 8,5 4 100
DAYTONA VELOS R 125   120 8,5 4,5 106
SYM VF 125   125 9,7 3.8 115
HONDA ASTREA GRAND 110   110 8,7 4 99
YAMAHA CRYPTON S   114 9 4 101
HONDA SUPRA-X 125 HELMIN   125 8,9 5.6 105

Στις οικονομικές δυσχέρειες που διανύουμε στην χώρα μας, ένα φθηνό και αξιόπιστο μέσο μετακίνησης μπορεί να μας εξοικονομήσει πολλά χρήματα, αλλά και χρόνο εφόσον είναι μικρό σε διαστάσεις και χωράει παντού. Τα 8 παπιά του συγκριτικού ξεκινούν από τα 1.845 ευρώ μόλις, στα οποία μπορείς να αποκτήσεις το DY 125 RS της Daytona. Ακολουθεί ένα ακόμα παπί της Daytona, το Sprinter 125 που μάζι με το DY είναι τα μοναδικά από τα 8 που κοστίζουν κάτω από 2.000 ευρώ και το βάθρο όσον αφορά την χαμηλή τιμή, κλείνει με μία ισοπαλία του POPz της GPX και του Velos R 125 της Daytona που κοστίζουν 2.175 ευρώ αμφότερα. Με 20 ευρώ περισσότερα μάλιστα η GPX φέρνει και το στυλάτο ROCK 125 με τα ίδια χαρακτηριστικά του POPz και διαφορετική εμφάνιση. Στα 2.495 ευρώ ακολουθεί το VF 125 της Sym του οποίου σήμα κατατεθέν αποτελούν τα πιο φαρδιά ελαστικά που προσφέρουν αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης και ενισχύουν την αισθητική του, ενώ ακολουθεί μία εταιρεία η οποία ιστορικά έχει μάλλον γεννήσει και πλέον διαμορφώσει την κατηγορία των παπιών όπως την γνωρίζουμε σήμερα και δεν είναι άλλη από την Honda με το Astrea Grand 110 στα 2.790 ευρώ. Μία πολλή αγαπητή επιλογή από τους διανομείς της χώρας μας, το Crytpon S 115 της Yamaha που σημείωσε εξαιρετική επιτυχία από την στιγμή που κυκλοφόρησε, έρχεται στα 2.895 ευρώ και τέλος, το πιο σπορ παπί της Honda, το Supra-X 125 Helmin έρχεται λίγο πάνω από τα 3 χιλιάρικα στα 3.090 ευρώ. Φυσικά η Honda παράγει και το νοσταλγικό Super Cub 125 το οποίο όμως ξεφεύγει σε τιμή σε σχέση με τους 8 ανταγωνιστές που εξετάζουμε.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Καίνε μέχρι 2,5λ/100χλμ και έχουν φθηνά ανταλλακτικά

Η οικονομία καυσίμου είναι το βασικό στοιχείο των παπιών που τα καθιστά τόσο συμφέρουσα λύση. Με μέση κατνάλωση κάτω από 2,5λ/100χλμ η οποία μάλιστα με οικονομική οδήγηση μπορεί να πέσει και κάτω από τα 2 λίτρα, αποτελούν σύμμαχο για αστικές μετακινήσεις. Παράλληλα εξοικονομούν πολύ χρόνο για τους κατοίκους μεγαλουπόλεων, καθώς τους επιτρέπουν να ελίσσονται ανάμεσα από τα αυτοκίνητα στις ώρες αιχμής. Τα ανταλλακτικά τους είναι πολύ φθηνά, ενώ δεν πρόκειται ποτέ να μην βρεις σε διαθεσιμότητα τα αναλώσιμά τους και ένα στοιχείο στο οποίο υπερέχουν έναντι των scooter είναι ότι δεν έχουν πλαστικά που καλύπτουν τα μέρη του κινητήρα και χρειάζεται να αφαιρεθούν στις επισκευές, προσθέτοντας περιττά κόστη σε αυτές. Ακόμα και μοτοσυκλετιστές που έχουν στην κατοχή τους μεγάλες μοτοσυκλέτες πάνω από 600cc, επιλέγουν πολλές φορές να αγοράσουν ένα παπί ως δεύτερο όχημα για τις καθημερινές τους μετακινήσεις καθώς μακροχρόνια, έχοντας κάνει απόσβεση, θα τους κοστίζει λγότερο

Είναι εξαιρετικά ελαφριά και έχουν 17 ιντσών τροχούς

Όπως μπορείτε να δείτε και στον πίνακα, το βάρος των παπιών είναι πολύ χαμηλό, διψήφιο μάλιστα στην περίπτωση του Honda Astrea Grand 110, στοιχείο που συνδράμει σε μεγάλο βαθμό στην ευκολία του χειρισμού τους. Είναι λοιπόν ιδανικά για νέους αναβάτες αλλά και εκείνους που κάνουν μετάβαση από τον χώρο του αυτοκινήτου και θέλουν να έχουν τον "πλήρη" έλεγχο χειριζόμενοι ένα κιβώτιο ταχυτήτων και δεν προτιμούν την CVT μετάδοση των scooter. Κανένα από τα 8 της λίστας δεν φτάνει τα 120 κιλά, ενώ παρά το γεγονός ότι τα ρεζερβουάρ τους είναι μικρά η αυτονομία τους ξεπερνάει τα 150 χιλιόμετρα χάρη στην χαμηλή τους κατανάλωση. Το Supra-X 125 Helmin μάλιστα με το μεγάλο για την κατηγορία ρεζερβουάρ 5,6 λίτρων, έχει αυτονομία μεγαλύτερη από 260 χιλιόμετρα. Στην ευκολία πλοήγησης εντός της αστικής "ζούγκλας" συμβάλλουν και οι τροχοί 17 ιντσών με τους οποίους εξοπλίζονται και περνούν απροβλημάτιστα πάνω από κακοτεχνίες της ασφάλτου, ενώ "καβαλούν" πεζοδρόμια πιο εύκολα, κάτι που κακά τα ψέματα όλοι έχουμε κάνει έστω και μία φορά. Τα παπιά λοιπόν με το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης και την ευρεία προσβασιμότητά τους για κάθε είδους αναβάτη, αποτελούν ιδανικά δίκυκλα για την πόλη, εσείς ποιο θα επιλέγατε;

Moto Traffic Αρναούτογλου: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA