Sym VF 125: Δύναμη, μικρή κατανάλωση και DRL φώτα ημέρας
Sym VF 125: Δύναμη, μικρή κατανάλωση και DRL φώτα ημέρας
Sym VF 125: Δύναμη, μικρή κατανάλωση και DRL φώτα ημέρας
Sym VF 125: Δύναμη, μικρή κατανάλωση και DRL φώτα ημέρας
Sym VF 125: Δύναμη, μικρή κατανάλωση και DRL φώτα ημέρας
Sym VF 125: Δύναμη, μικρή κατανάλωση και DRL φώτα ημέρας
  • Sym VF 125: Δύναμη, μικρή κατανάλωση και DRL φώτα ημέρας
  • Sym VF 125: Δύναμη, μικρή κατανάλωση και DRL φώτα ημέρας
  • Sym VF 125: Δύναμη, μικρή κατανάλωση και DRL φώτα ημέρας
  • Sym VF 125: Δύναμη, μικρή κατανάλωση και DRL φώτα ημέρας
  • Sym VF 125: Δύναμη, μικρή κατανάλωση και DRL φώτα ημέρας
  • Sym VF 125: Δύναμη, μικρή κατανάλωση και DRL φώτα ημέρας

Sym VF 125: Δύναμη, μικρή κατανάλωση και DRL φώτα ημέρας

- Με 9,7 ίππους & κατανάλωση 1,8λτ/100χλμ.
- Συνδυασμένη πέδηση CBS & πίσω ανάρτηση λαδιού-αερίου.
- Με φώτα ημέρας DRL & ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας.
- Αναλογικό στροφόμετρο & LCD οθόνη.

SYM: VF125 10ps με λιγότερο από 2λίτρα τα 100km

SYM: WILD 160 Τεχνολογία αιχμής

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

Με 9,7 ίππους & κατανάλωση 1,8λτ/100χλμ

Όταν έρχεται η ώρα για την αναζήτηση ενός καθημερινού «εργάτη», πάντα στο τραπέζι προτάσεων μπαίνει και ένα παπί. Συγκεκριμένα, η πρόταση της Sym με το VF 125 είναι μια λύση που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον, μιας και είναι εξοπλισμένο με έναν τετράχρονο, διβάλβιδο, Soch, αερόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα των 125κ.εκ. αποδίδοντας  9,7 ίππους στις 8.500 στροφές ανά λεπτό και ροπή 8,7Nm στις 7.000 στροφές ανά λεπτό, ενώ η κίνηση του γίνεται με αλυσίδα μέσω του τετρατάχυτου ημιαυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων  και η τροφοδοσία μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Keihin. Η ψυχή του μικρού παπιού θα κινηθεί με αξιοπρέπεια, καταναλώνοντας σε μεικτό κύκλο 1,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Αν του φερθούμε ευγενικά χωρίς απότομες εκκινήσεις, το ρεζερβουάρ των 3,8 λίτρων θα προσφέρει αυτονομία κοντά στα 210 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Πιστή στην παράδοση των παλαιότερων παπιών, έχει εξοπλίσει το VF με μανιβέλα για όταν οι εκκινήσεις με το κουμπί της μίζας δεν καθίστανται δυνατές.

Συνδυασμένη πέδηση CBS & πίσω ανάρτηση λαδιού-αερίου

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι δρόμοι ποικίλουν σε καταστάσεις οδοστρώματος, για αυτό και το VF 125 για να πετύχει με ασφάλεια την ακινητοποίηση του, διαθέτει μπροστά μία διέμβολη δαγκάνα και πίσω μία μονοέμβολη, συνεργαζόμενες από δίσκους των 220 χιλιοστών και βοηθώντας το σύστημα της συνδυασμένης πέδησης CBS για την σωστή κατανομή φρεναρίσματος. Οι  τροχοί των 17 ιντσών προσφέρουν καλύτερη κύλιση με μεγαλύτερη σταθερότητα στους ελιγμούς της καθημερινότητας, φέροντας διαστάσεις ελαστικών εμπρός 120/70 και πίσω 70/90 διαμέτρου πέλματος-προφίλ. Οι Sport καταβολές του φαίνονται και από το πλαίσιο αποδεικνύει σθεναρά σε όλα τα σημεία του. Το Sym, φοράει μπροστά ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 94 χιλιοστών και διαμέτρου 26 χιλιοστά, ενώ πίσω δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ λαδιού-αέρα ως την προφόρτιση ελατηρίου με εξωτερικό δοχείο εκτόνωσης και διαδρομής 60 χιλιοστών. Υπεύθυνο να κουβαλήσει στους «ώμους του» το σύνολο του VF, είναι το ατσάλινο πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς, έχοντας στα πλαϊνά του ένα διακοσμητικό στοιχείο θυμίζοντας χωροδικτύωμα κόκκινου χρώματος, προσφέροντας την σχετική ακαμψία που χρειάζεται. Το συνολικό του βάρος πλήρες υγρών βρίσκεται στα 115 κιλά, καθιστώντας εύκολο στην διαχείρισή του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με φώτα ημέρας DRL & ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας

Το αεικίνητο VF125 θα κινηθεί με τσαγανό στους δρόμους της πόλης με δύο άτομα, χωρίς να ξεχνάμε όμως, ότι πρόκειται για ένα παπί λίγων κυβικών εκατοστών. Χρηστικό αποδεικνύεται το ηλεκτρικό άνοιγμα της σέλας, καθώς θα φανερώσει έναν ικανοποιητικό χώρο αποθήκευσης αντικειμένων μέσα στον κουβά που διαθέτει. Έμφαση έχει δοθεί σε επιμέρους σημεία όπως είναι τα φώτα ημέρας DRL, τα οποία έχουν από 9 LED σε σχήμα τόξου και στο πίσω φανάρι διακρίνονται 28 LED.  Τα σπορ στοιχεία που εκπέμπει, κάνουν την εμφάνισή τους από παντού, καθώς οι Carbon επιφάνειας συνθέτουν αυτό τον καμβά χρωματικών πινελιών. Ο συνεπιβάτης δεν θα βρεθεί ποτέ προ εκπλήξεων σε ξαφνικά ανοίγματα του αναβάτη, αλλά ούτε σε ξαφνικές επιβραδύνσεις, μιας και οι ενσωματωμένες χειρολαβές θα αποτελέσουν σωστό σημείο συγκράτησης. Η επιλογή ανάμεσα σε τέσσερις χρωματισμούς  των Mat blue, Mat red, Mat dark grey και white, θα δημιουργήσει μια ευχάριστη «αναποφασιστικότητα» ως προς την επιλογή της τελικής απόφασης.

Αναλογικό στροφόμετρο & LCD οθόνη

Το design του ισούται με νέες ιδέες και στο κομμάτι της οθόνης, όπου εδώ συναντάμε μία LCD οθόνη με οπίσθιο φωτισμό χρώματος γαλάζιου με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, όπου είναι στάθμη καυσίμου, ρολόι, χιλιομετρητές, εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος, ολικός χιλιομετρητής και ψηφιακό ταχύμετρο. Το αναλογικό στροφόμετρο βρίσκεται ακριβώς στο κέντρο του πλαισίου των οργάνων, με χρώματα κόκκινο και λευκό. Τα δύο λαστιχένια κουμπιά που είναι δεξιά της LCD οθόνης, θα προσφέρουν άνετη πλοήγηση ανάμεσα στις επιλογές των ενδείξεων στην οθόνη. Η υπερυψωμένη ποδιά συντελεί σε πιο καλή στήριξη των ποδιών ως προς τη θέση οδήγησης, αλλά δεν παραπέμπει στα κλασσικά στυλ των παπιών που έχουν μεγαλύτερο κενό, για ευκολία πρόσβασης αλλά και φόρτωσης κάποιου αντικειμένου. Η στενή σέλα όσο έρχεται προς το μπροστινό μέρος θα αποδειχθεί μικρή σε επιφάνεια, αλλά αποζημιώνει με το μακρός της και το μέτριας πυκνότητας αφρώδες υλικό. Τα εμφανώς πλαϊνά αεροδυναμικά πλαστικά, προσθέτουν λίγο βάρος παραπάνω, όμως επιτυγχάνουν καλύτερη αποβολή του αέρα.

Η τιμή του είναι στα 2.495 ευρώ.