LIVE: κίνηση στους δρόμους
Όλα τα βλέμματα πέφτουν στην αιωρούμενη σέλα του συνεπιβάτη, δημιουργώντας ένα όμορφο σύνολο με το καμπυλωτό πίσω φτερό και το πίσω μίνιμαλ φωτιστικό. Πρακτικές και οι χειρολαβές το συνεπιβάτη κάτω απ

Όλα τα βλέμματα πέφτουν στην αιωρούμενη σέλα του συνεπιβάτη, δημιουργώντας ένα όμορφο σύνολο με το καμπυλωτό πίσω φτερό και το πίσω μίνιμαλ φωτιστικό. Πρακτικές και οι χειρολαβές το συνεπιβάτη κάτω από τη σέλα.

Πρακτικοί και χρήσιμοι οι λεβιέδες της πίσω ανάρτησης για τη ρύθμιση της προφόρτισης.

Πρακτικοί και χρήσιμοι οι λεβιέδες της πίσω ανάρτησης για τη ρύθμιση της προφόρτισης.

Όμορφο, κομψό και ευανάγνωστο το αναλογικό – ημιψηφιακό όργανο, παρέχοντας τις απαραίτητες ενδείξεις στον αναβάτη. Χρήσιμη η LED ένδειξη ταχύτητας και βενζίνης.

Όμορφο, κομψό και ευανάγνωστο το αναλογικό – ημιψηφιακό όργανο, παρέχοντας τις απαραίτητες ενδείξεις στον αναβάτη. Χρήσιμη η LED ένδειξη ταχύτητας και βενζίνης.

Όλοι οι διακόπτες είναι τοποθετημένοι στη σωστή θέση. Εντύπωση μας άφησε η ένταση της κόρνας.

Όλοι οι διακόπτες είναι τοποθετημένοι στη σωστή θέση. Εντύπωση μας άφησε η ένταση της κόρνας.

Ανεση – εργονομία
  • Όλα τα βλέμματα πέφτουν στην αιωρούμενη σέλα του συνεπιβάτη, δημιουργώντας ένα όμορφο σύνολο με το καμπυλωτό πίσω φτερό και το πίσω μίνιμαλ φωτιστικό. Πρακτικές και οι χειρολαβές το συνεπιβάτη κάτω απ
  • Πρακτικοί και χρήσιμοι οι λεβιέδες της πίσω ανάρτησης για τη ρύθμιση της προφόρτισης.
  • Όμορφο, κομψό και ευανάγνωστο το αναλογικό – ημιψηφιακό όργανο, παρέχοντας τις απαραίτητες ενδείξεις στον αναβάτη. Χρήσιμη η LED ένδειξη ταχύτητας και βενζίνης.
  • Όλοι οι διακόπτες είναι τοποθετημένοι στη σωστή θέση. Εντύπωση μας άφησε η ένταση της κόρνας.
  • Ανεση – εργονομία

Ανεση – εργονομία

Ανεβαίνοντας στο GPΧ POPz, συνειδητοποιείς ότι η θέση οδήγησης διαθέτει τις ιδανικές διαστάσεις στο «τρίγωνο» τιμόνι –μαρσπιέ- σέλα. Ξεκινώντας με το τιμόνι, να αναφέρουμε πως βρίσκεται στη σωστή απόσταση από τα χέρια, ενώ τα μαρσπιέ βρίσκονται ακριβώς κάτω από τη σέλα του οδηγού, δημιουργώντας μία ήπια γωνία στα γόνατα των ποδιών που δεν κουράζει. Από την άλλη, η σέλα είναι επίπεδη και σε φέρνει ελαφρώς μπροστά, ενώ στην περίπτωση που είσαι λιγάκι μεγαλόσωμος ίσως να ζητήσεις «περισσότερη» επιφάνεια για να κάτσεις. Από την πλευρά του συνεπιβάτη, η κλίση της σέλας φέρνει το σώμα προς τα εμπρός αν και οι δύο χειρολαβές κάτω από τη σέλα αποδεικνύονται αρκετά χρηστικές.  Αυτό όμως που θα θέλαμε με σιγουριά, είναι περισσότερο αφρώδες υλικό στη σέλα για να γίνει ακόμα πιο ξεκούραστη στην πολύωρη οδήγηση.


Πρακτικοί και χρήσιμοι οι λεβιέδες της πίσω ανάρτησης για τη ρύθμιση της προφόρτισης.

Πρακτικοί και χρήσιμοι οι λεβιέδες της πίσω ανάρτησης για τη ρύθμιση της προφόρτισης.


Παρόλα αυτά, η κεντρική δοκός του πλαισίου είναι αρκετά χαμηλά κάνοντας το «ανέβα-κατέβα» μία εύκολη υπόθεση, ειδικά αν κάνεις συχνές στάσεις στις μετακινήσεις σου. Το ιδιαίτερα χαμηλό βάρος του μοντέλου θα παίξει κι αυτό το ρόλο του, εφόσον τα σχεδόν 100 κιλά του είναι εύκολα διαχειρίσιμα στις μανούβρες του αστικού περιβάλλοντος, ακόμα κι όταν το POPz παραμένει στατικό. Σε ότι αφορά τους χώρους αποθήκευσης, αυτοί περιορίζονται κάτω από τη σέλα του οδηγού και μπορούν να φιλοξενήσουν μόνο τα απολύτως απαραίτητα χαρτιά, αφού το 4λιτρο ρεζερβουάρ δεν αφήνει περιθώρια.

Όμορφο, κομψό και ευανάγνωστο το αναλογικό – ημιψηφιακό όργανο, παρέχοντας τις απαραίτητες ενδείξεις στον αναβάτη. Χρήσιμη η LED ένδειξη ταχύτητας και βενζίνης.

Όμορφο, κομψό και ευανάγνωστο το αναλογικό – ημιψηφιακό όργανο, παρέχοντας τις απαραίτητες ενδείξεις στον αναβάτη. Χρήσιμη η LED ένδειξη ταχύτητας και βενζίνης.


Το κεντρικό όργανο πέρα από την κομψή του εμφάνιση, παρέχει και τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό με το αναλογικό, ευανάγνωστο στροφόμετρο να είναι αρκετά αισιόδοξο δείχνοντας τα 140 χλμ./ώρα στο τέλος της διαδρομής του. Οι λοιπές ψηφιακές ενδείξεις πέραν των φώτων και των φλάς, περιλαμβάνουν τη σχέση του κιβωτίου αλλά και του δείκτη της βενζίνης χωρισμένη σε 5 μικρές μπάρες. Οι διακόπτες στο τιμόνι, καλύπτουν όλες τις βασικές λειτουργίες που χρειάζεται κανείς σε ένα παπί.

Όλοι οι διακόπτες είναι τοποθετημένοι στη σωστή θέση. Εντύπωση μας άφησε η ένταση της κόρνας.

Όλοι οι διακόπτες είναι τοποθετημένοι στη σωστή θέση. Εντύπωση μας άφησε η ένταση της κόρνας.

 

Σελίδα 1GPX POPz - Test: Φέρνει τα παπιά ξανά στην μόδα
Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7 Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά