Το Super Soco CUx ενστερνίζεται πλήρως τον ορισμό του «αστικού οχήματος» και την ανάγκη για ευελιξία και ευκολία στάσης και στάθμευσης όπου και να βρεθείτε. Μην αφήσετε όμως το μικρό αποτύπωμα του CUx να σας ξεγελάσει, καθώς η πρακτικότητα ή ακόμα και η άνεση, βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα. Στο κομμάτι του design, το CUx εκπέμπει σαφώς μια φουτουριστική νότα, με LED φωτιστικά εμπρός και πίσω.
Η σέλα βρίσκεται σε απόσταση μόλις 720 χιλιοστών από το έδαφος και η πρόσβαση σε αυτή είναι παιχνιδάκι, ενώ το πολύ μικρό βάρος του μοντέλου δεν θα δυσκολέψει απολύτως κανέναν στον στατικό χειρισμό. Η επίπεδη διαμόρφωση του πατώματος ανοίγει δυνατότητες επιπλέον μεταφοράς, ενώ ο γάντζος στην εσωτερική ποδιά κάνει την δουλειά ακόμα πιο εύκολη. Στην ποδιά υπάρχει επίσης μια ανοικτή θήκη μικροαντικειμένων, που φέρει και θύρα παροχής ρεύματος USB. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μία οθόνη LCD που απεικονίζει, όλες τις απαραίτητες ενδείξεις. Παράλληλα, το CUx προσφέρει την δυνατότητα σύνδεσης με smartphone, όπου μέσα από την ειδική εφαρμογή ο αναβάτης μπορεί να προβάλλει και να διαχειριστεί δεδομένα, που αφορούν το μοντέλο.
Το ηλεκτρικό μοτέρ του CUx ενσωματώνεται στο κέντρο του πίσω τροχού, μια λύση που καθιστά περιττή την χρήση μετάδοσης και εξασφαλίζει άμεση απόκριση και απόδοση της ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας της Bosch έχει μέγιστη ισχύ 2,8 kW ή 3,8 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή του ανέρχεται στα διόλου ευκαταφρόνητα 11,7 kgm στον τροχό. Την τροφοδοσία του κινητήρα αναλαμβάνει μια αφαιρούμενη μπαταρία λιθίου, που λειτουργεί στα 60 Volt και έχει χωρητικότητα 30Ah ή 1,8 kWh. Η μέγιστη ταχύτητα του CUx ανέρχεται στα 50 χλμ./ώρα και έτσι το μοντέλο κατατάσσεται στα αντίστοιχα «50άρια» βενζίνης, άρα μπορεί να οδηγηθεί και με το δίπλωμα ΑΜ. Η μονάδα ελέγχου φέρει 3 χαρτογραφήσεις ισχύος, που ο αναβάτης επιλέγει από κατάλληλα πλήκτρα στο τιμόνι.
To CUx συνοδεύεται από έναν φορτιστή με οικιακό ηλεκτρικό βύσμα, για την επαναφόρτιση της μπαταρίας, μια διαδικασία που γίνεται σε περίπου 7 ώρες. Η μέση αυτονομία του CUx δηλώνεται στα 75 χιλιόμετρα, αλλά εξαρτάται και από τον τρόπο οδήγησης, την εκάστοτε διαδρομή και το φορτίο. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω, που επενεργούν σε ψαλίδι. Το σύστημα πέδησης, φέρει δύο δίσκους 180 χιλιοστών εμπρός και πίσω, που συνεργάζονται με δαγκάνες ενός εμβόλου, ενώ υπάρχει και σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος EBS.
Super Soco CUX: 2.690 ευρώ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Husqvarna 701 Supermoto - Test
Aprilia Tuareg Rally 660 - Test
Suzuki GSX-R750Z 2026: Επετειακή έκδοση για τα 40 χρόνια του Gixxer
Yamaha Tracer 7 2026: Έρχεται με αυτόματο κιβώτιο Y-AMT
Retro μοτοσυκλέτες Α κατηγορίας με λιγότερα από 10.000 ευρώ
Μεσαία scooter με το μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Καλη ενημερωση..