Kawasaki KLE 500 2026: Όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Adventure

Η συνολική συμπεριφορά του κινητήρα παραπέμπει σε ισορροπημένη απόδοση και γραμμικότητα, βασικά στοιχεία σε μια μοτοσυκλέτα που στοχεύει στο καθημερινό touring με δυνατότητα ελαφράς εκτός δρόμου χρήσης.
Κινητήρας 451 κ.εκ. με 45,4 ίππους με κατανάλωση 4λτ/100χλμ.
Ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και monoshock Uni-Trak πίσω.
Πλήρες βάρος στα 194 κιλά και 21 ίντσες τροχός εμπρός.
Εικόνα Dakar & Adventure αλλά τοποθέτηση στα Crossover.
Κινητήρας 451 κ.εκ. με 45,4 ίππους με κατανάλωση 4λτ/100χλμ

Στο επίκεντρο της Kawasaki KLE 500 2026 βρίσκεται ο υδρόψυκτος, τετράχρονος, παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας των 451 κ.εκ., ο ίδιος που χρησιμοποιείται σε όλα τα μοντέλα της οικογένειας των 500. Η διάμετρος και διαδρομή ορίζονται στα 70,0 × 58,6 mm και η σχέση συμπίεσης στο 11,3:1, με την απόδοση να φτάνει τους 45,4 ίππους στις 9.000 rpm και τα 42,6 Nm στις 6.000 rpm. Τα νούμερα δείχνουν μια μοτοσυκλέτα με προφίλ χρήσης περισσότερο πολυμορφικό παρά σπορ, στοιχείο που αποτυπώνεται και στη δηλωμένη μέση κατανάλωση των 4,0 L/100 km (σύμφωνα με έγκριση WVTA). Η συνολική συμπεριφορά του κινητήρα παραπέμπει σε ισορροπημένη απόδοση και γραμμικότητα, βασικά στοιχεία σε μια μοτοσυκλέτα που στοχεύει στο καθημερινό touring με δυνατότητα ελαφράς εκτός δρόμου χρήσης.
Ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και monoshock Uni-Trak πίσω

Η νέα KLE 500 βασίζεται σε ατσάλινο χωροδικτύωμα υψηλής αντοχής, κοινό με τα άλλα 500άρια της Kawasaki, δημιουργώντας μια στιβαρή αλλά σχετικά ελαφριά βάση. Το ανεστραμμένο πιρούνι των 43 mm μπροστά και το νέο monoshock Uni-Trak πίσω έχουν ρυθμίσεις και διαδρομές που λειτουργούν ως συμβιβασμός ανάμεσα στη σταθερότητα στον δρόμο και την αντοχή σε πιο απαιτητικά εδάφη. Η διαδρομή μπροστά αγγίζει τα 210 mm, ενώ πίσω βρίσκεται στα 196 mm. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 185 mm, τιμή που προσφέρει καλή ανοχή σε λακκούβες και πατημένα χωμάτινα περάσματα, χωρίς όμως να στοχεύει σε σκληρό off-road. Το ύψος σέλας των 870 mm τοποθετεί τη μοτοσυκλέτα στο μέσο της κατηγορίας, επιτρέποντας χρήση από αναβάτες διαφορετικού ύψους.
Πλήρες βάρος στα 194 κιλά και 21 ίντσες τροχός εμπρός
Με πλήρες βάρος 194 κιλών (πάνω από 90% καύσιμο) και εκτιμώμενο στεγνό βάρος 175 κιλά, η KLE 500 τοποθετείται κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας. Παρότι δεν είναι η ελαφρύτερη επιλογή, καταφέρνει να διατηρεί ισορροπημένη αίσθηση και στιβαρή παρουσία στην άσφαλτο. Οι διαστάσεις των 2.300 mm μήκους, 940 mm πλάτους και 1.405 mm ύψους (ή 1.355 mm στη χαμηλή έκδοση) σε συνδυασμό με μεταξόνιο 1.555 mm δημιουργούν ένα σύνολο που ευνοεί τη σταθερότητα στις ευθείες και τη φόρτωση εξοπλισμού. Η χρήση 21άρας μπροστινής και 17άρας πίσω ζάντας τονίζει τον adventure χαρακτήρα, αλλά με γεωμετρίες που παραπέμπουν περισσότερο σε μοντέλο touring παρά σε καθαρόαιμο χωμάτινο.
Εικόνα Dakar & Adventure αλλά τοποθέτηση στα Crossover

Παρά την εικόνα που παραπέμπει σε Dakar και τις adventure γραμμές της, η Kawasaki KLE 500 2026 στην πράξη τοποθετείται ξεκάθαρα στο φάσμα των crossover. Η επιλογή 21άρας μπροστινής ζάντας δείχνει πρόθεση ενίσχυσης της εκτός δρόμου παρουσίας, όμως η διαδρομή αναρτήσεων, η απόσταση από το έδαφος και το συνολικό βάρος προδίδουν έναν χαρακτήρα που ευνοεί το ταξίδι, την καθημερινή χρήση και τις μικτές διαδρομές με περιστασιακές χωμάτινες βόλτες. Οι τεχνικές επιλογές της Kawasaki δείχνουν πως το μοντέλο στοχεύει σε αναβάτες που θέλουν την εμφάνιση ενός off-road και την άνεση ενός street touring, χωρίς να μπαίνουν στις απαιτήσεις ενός πραγματικού enduro.

