Νέα οθόνη TFT 5 ιντσών με Honda RoadSync στα ελληνικά.
Κινητήρας με 91 άλογα και 75Nm ροπής.
Traction Control 3 επιπέδων, Engine Brake Control και Cornering ABS.
Αυτονομία 420 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα.
+: Τιμή, Κινητήρας, Οδηγική συμπεριφορά, ¶νεση -: Λειτουργία TractionControl
Με το ντεμπούτο του το 2023, το Honda CB 750 Hornet με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα για πρώτη φορά, έφερε στην κατηγορία των μεσαίων Naked μία από τις πιο ολοκληρωμένες επιλογές, ικανή τόσο στο commuting όσο και στα Back Roads τα Σαββατοκύριακα. Ανανεωμένο σε τεχνολογία, εμφάνιση και αναρτήσεις περνάει στο 2025, με ένα πιο τσουχτερό τσίμπημα που θα σε κάνει να εθιστείς μαζί του, ψάχνοντας καθημερινά δικαιολογίες για να το καβαλήσεις.
Από την πρώτη στιγμή που μία μοτοσυκλέτα με το όνομα Hornet ξεπρόβαλλε από το εργοστάσιο του Kumamoto, έγινε άμεσα ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Honda, καθώς συνδύαζε το σπορ DNA των «σκυφτών» της εποχής, με την φιλικότητα της Naked κατηγορίας σε ένα προσιτό σύνολο. Με τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 600cc τότε, έκανε την μεταστροφή σε έναν παράλληλο δικύλινδρο στα 755cc πλέον, ορμώμενη τόσο από τις επιταγές του σήμερα με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων όσο και από την ανάγκη να δημιουργήσει μία πολυχρηστική πλατφόρμα, ακόμα πιο φιλική στην καθημερινότητα. Για το 2025, έρχεται με νέο πρόσωπο και TFT οθόνη με RoadSync, νέους διακόπτες, βελτιωμένες αναρτήσεις και τον ίδιο αξιόπιστο κινητήρα που πληροί πλέον και τις Euro5+ προδιαγραφές.