Στις αναρτήσεις θα βρεις εμπρός ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ SFF-BP της Showa και ένα monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω με μοχλικό Pro-Link και ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Ο
Περνώντας στην ραχοκοκαλιά του Honda CB 750 Hornet, ένα ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι που αγκαλιάζει τον κινητήρα με ένα επίσης ατσάλινο αφαιρούμενο υποπλαίσιο, τα πράγματα παραμένουν ως έχουν από το προηγούμενο μοντέλο. Με βάρος στα μόλις 16,6 κιλά χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο αύξησης της ακαμψίας, ενώ το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας είναι στα 192 κιλά (πλήρης υγρών). Στις αναρτήσεις θα βρεις εμπρός ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ SFF-BP της Showa και ένα monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω με μοχλικό Pro-Link και ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Οι διαδρομές τους είναι στα 130χλστ και έχουν βελτιωμένες ρυθμίσεις σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Τέλος το σύστημα πέδησης αποτελείται από 2 δίσκους 298χλστ εμπρός με 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες της Nissin, δίσκο 240χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου και δικάναλη μονάδα ABS. Νέα όμως είναι τα ελαστικά Sportmax Roadsport 2 της Dunlop που προσφέρουν αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης σε διαστάσεις 120/70-17 εμπρός και 160/60-17 πίσω.
Τέλος το σύστημα πέδησης αποτελείται από 2 δίσκους 298χλστ εμπρός με 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες της Nissin, δίσκο 240χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου και δικάναλη μονάδα ABS.