LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Στο δρόμο

Διαβάστηκε από 1.244 αναγνώστες (19/11/2025)
Το ηλεκτρόγκαζο μεταδίδειστον αναβάτη αίσθηση άμεσης σύνδεσης, παρόμοια με αυτή ντίζας, ενώ στο Sport Mode γίνεται αισθητή η πιο ενθουσιώδης απόκρισή του.
4 Φωτογραφίες »

Το ηλεκτρόγκαζο μεταδίδειστον αναβάτη αίσθηση άμεσης σύνδεσης, παρόμοια με αυτή ντίζας, ενώ στο Sport Mode γίνεται αισθητή η πιο ενθουσιώδης απόκρισή του.

Με απλά λόγια το Honda


Στις μετρήσεις μας ολοκλήρωσε το 0-100χλμ/ω σε μόλις 3,8δευτερόλεπτα, το 0-50χλμ/ω σε 1,8 δευτερόλεπτα, ενώ στην ρεπρίζ 60-120χλμ/ω με4η χρειάστηκε 4,1 δευτερόλεπτα.

Στις μετρήσεις μας ολοκλήρωσε το 0-100χλμ/ω σε μόλις 3,8δευτερόλεπτα, το 0-50χλμ/ω σε 1,8 δευτερόλεπτα, ενώ στην ρεπρίζ 60-120χλμ/ω με4η χρειάστηκε 4,1 δευτερόλεπτα.

CB 750 Hornet είναι μία μοτοσυκλέτα που θα σου κάνει όλα τα γούστα. Μεδυνατό κινητήρα γεμάτο χαρακτήρα και άψογη λειτουργία, εργονομία που δεν

Honda CB 750 Hornet  - Test

Honda CB 750 Hornet - Test

καθιστά απαγορευτικά τα κοντινά ταξίδια και φιλική συμπεριφορά μέσα στην πόλη,είναι έτοιμο για κάθε πρόκληση. Είναι λοιπόν μία
sport μοτοσυκλέτα με πολλές αρετές τις οποίες ανακαλύψαμε σε

Honda CB 750 Hornet  - Test

Honda CB 750 Hornet - Test

όλα αυτά τα πεδία.
Ο κινητήρας 755ccέχει μία πολύ ομαλή λειτουργία χάρη στον αντικραδασμικό άξονα πουδιαθέτει, με τυχόν σκορτσαρίσματα και ασάφειες στον ψεκασμό να απουσιάζουνπλήρως, ακόμα και σε πολύ χαμηλές στροφές κοντά στο ρελαντί. Η "ήπια"σχέση συμπίεσής του άλλωστε στο 11:1, δηλώνει πως δεν είναι στρεσαρισμένος,αλλά επικεντρώνεται στην αξιοπιστία και την ροπή. Το ηλεκτρόγκαζο μεταδίδειστον αναβάτη αίσθηση άμεσης σύνδεσης, παρόμοια με αυτή ντίζας, ενώ στο Sport Mode γίνεται αισθητή η πιο ενθουσιώδης απόκρισή του. Οβαθύς ήχος του τελικού της SCProject που μετάτις 7.000σαλ μοιάζει με βρυχηθμό, θα σε κάνει να κατεβάζεις συνεχώς σχέσεις μετο Quickshifter, για ναακούς την μελωδία του. Η ροπάτη λειτουργία του κινητήρα από χαμηλά, μαςυπενθυμίζει συνεχώς γιατί οι 2 κύλινδροι έχουν το πάνω χέρι όσον αφορά τηνδιασκέδαση στην καθημερινή οδήγηση σε σχέση με τους 4, ενώ με τους ταπεινούς 90ίππους του, το Hornet 750 πετυχαίνειεξαιρετικές επιδόσεις. Στις μετρήσεις μας ολοκλήρωσε το 0-100χλμ/ω σε μόλις 3,8δευτερόλεπτα, το 0-50χλμ/ω σε 1,8 δευτερόλεπτα, ενώ στην ρεπρίζ 60-120χλμ/ω με4η χρειάστηκε 4,1 δευτερόλεπτα. Η λειτουργία του Quickshifter είναιεξαιρετική, αφού δεν μας "κλώτσησε" καμία ταχύτητα καθ' όλη τηδιάρκεια της δοκιμής και αποδεικνύεται ιδιαίτερα βολικό εντός του αστικούδικτύου. Είναι μάλιστα το πρώτο στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού που θαπροτείναμε. Με τις δυνατές αυτές επιταχύνσεις λοιπόν, η τελική του μεσαίουπλέον Hornet, ξεπερνάει τα 220χλμ/ω μετην 6η σχέση να λειτουργεί εν μέρει ως Overdrive.

Βγαίνοντας στον αυτοκινητόδρομο, θα συνειδητοποιήσεις ότιπαρά την έλλειψη ανεμοθώρακα, ο αέρας δεν θα σε ενοχλεί εάν κινείσαι μεταχύτητες έως 130χλμ/ω. Η μακριά 6η σχέση θα ρίξει την μέσηκατανάλωσή σου «στα τάρταρα», ενώ με επιλογές αποθηκευτικού χώρου στα γνήσιααξεσουάρ, κοντινές αλλά και μακρινές αποδράσεις με σπορ ρυθμούς θα σου γίνουνσυνήθεια χάρη στην εξαιρετική εργονομία του μοντέλου. Εκεί όμως που θα το ευχαριστηθείςστο μέγιστο, είναι οι στριφτερές επαρχιακές διαδρομές, όπου θα ξεδιπλώσει τις σπορκαταβολές του. Το χαμηλό του βάρος σε συνδυασμό με το πιο "στενό"πίσω ελαστικό (160mm αντί για180), σου επιτρέπουν να ορμάς από στροφή σε στροφή χωρίς να νιώθεις ανασφάλειαγια τα επίπεδα πρόσφυσης και τις κλίσεις που μπορείς να πάρεις. Σε αυτό βέβαιαβοηθούν και τα SportmaxRoadsport 2 της Dunlop τα οποία αποδίδουνεξαιρετικά εάν τα ζεστάνεις αρκετά, αλλά και η γρήγορη γεωμετρία του πλαισίου,με την οξεία γωνία κάστερ (25°) και το κοντό μεταξόνιο στα 1.420χλστ. Τοπιρούνι της Showa ανταποκρίνεταισθεναρά στην πίεση, χωρίς να παρουσιάζει τάσεις πλεύσης και παρέχοντας στοναναβάτη την κατάλληλη πληροφόρηση ώστε να ανακαλύψει τα όριά του. Τα φρένα,παρόλο που δεν κερδίζουν βραβεία, έχουν αρκετά καλό αρχικό δάγκωμα,επιβραδύνοντας αποτελεσματικά το σύνολο, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν ότιχρειάστηκε 44,9 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100χλμ/ω.

Περνώντας λοιπόν στην καθημερινή συμβίωση με το Honda CB 750 Hornet, ο τρόποςπου ελίσσεται ανάμεσα από την κίνηση θα σε εκπλήξει. Η χαμηλή απόσταση τηςσέλας από το έδαφος προσφέρει σιγουριά σε κάθε μανούβρα και το τιμόνι κόβει σταπλαίσια που ορίζει η κατηγορία (όχι πολύ δηλαδή), είναι όμως σχετικά κοντόεπιτρέποντάς σου να κινείσαι σε ρυθμούς παπιού. Εξάλλου το συνολικό πλάτος τουστα 780χλστ είναι μικρότερο ακόμα και από πολλά Maxi Scooter. Η ρύθμισητων αναρτήσεων έχει σπορ προσανατολισμό οπότε δεν "καταπίνει" τιςλακκούβες, ούτε όμως σου "σπάει" τη μέση. Σε ολισθηρές συνθήκες το Traction Control θα σε προστατεύσει από πιθανά γλιστρήματα,παρατηρήσαμε όμως ότι όπως και στην προηγούμενη γενιά, είναι αρκετά επεμβατικόαπαιτώντας πολλές φορές να αφήσεις τελείως το γκάζι για να απεμπλακεί. Παρόλααυτά, χάρη στο χαμηλό του βάρος, την άνετη εργονομία και τον ροπάτο κινητήρατου, θα σου προσφέρει αστική ευχρηστία περιωπής, όντας ταυτόχρονα έτοιμο γιακάθε «κανιβαλισμό» που θα απαιτήσουν οι ανάγκες σου για αδρεναλίνη.

Σελίδα 1Honda CB 750 Hornet - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
AUTOAGORA