LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Κινητήρας

Διαβάστηκε από 1.245 αναγνώστες (19/11/2025)
Η έκδοση του Honda CB 750 Hornet για το 2025, αποτελεί καθαρά ένα Facelift, με τον κινητήρα να παραμένει ίδιος. Αποκτούσε ήδη άλλωστε σύγχρονη τεχνολογία, ενώ οι μετατροπές που χρειάστηκε προς συμμόρφ
4 Φωτογραφίες »

Η έκδοση του Honda CB 750 Hornet για το 2025, αποτελεί καθαρά ένα Facelift, με τον κινητήρα να παραμένει ίδιος. Αποκτούσε ήδη άλλωστε σύγχρονη τεχνολογία, ενώ οι μετατροπές που χρειάστηκε προς συμμόρφωση με τις Euro5+ προδιαγραφές ήταν ελάχιστες. Είναι δικύλινδρος εν σειρά, με διαστήματα ανάφλεξης 270° στον στρόφαλο, που κάνουν την λειτουργία του να είναι παρόμοια με αυτή ενός V2, με την απόδοσή ισχύος του να παραμένει στα 91 άλογα στις 9.500σαλ με 75Nm ροπής στις 7.250σαλ.

Η έκδοση του Honda CB 750 Hornet για το 2025, αποτελεί καθαρά ένα Facelift, με τον κινητήρα να παραμένει ίδιος. Αποκτούσε ήδη άλλωστε σύγχρονη τεχνολογία, ενώ οι μετατροπές που χρειάστηκε προς συμμόρφωση με τις Euro5+ προδιαγραφές ήταν ελάχιστες. Είναι δικύλινδρος εν σειρά, με διαστήματα ανάφλεξης 270° στον στρόφαλο, που κάνουν την λειτουργία του να είναι παρόμοια με αυτή ενός V2, με την απόδοσή ισχύος του να παραμένει στα 91 άλογα στις 9.500σαλ με 75Nm ροπής στις 7.250σαλ. Οι μηχανικοί της Honda στόχευαν να δημιουργήσουν έναν compact και ελαφρύ κινητήρα υψηλών επιδόσεων και το κατάφεραν με την χρήση του συστήματος Unicam και του αντικραδασμικού άξονα που κινείται κατευθείαν από τον πρωτεύοντα του κιβωτίου. Η έξυπνη τεχνολογία της κεφαλής Unicam, χρησιμοποιεί έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο με απευθείας σύνδεση στις βαλβίδες εισαγωγής διαμέτρου 35,5χλστ, που ανοιγοκλείνει μέσω ωστηρίων και τις βαλβίδες εξαγωγής διαμέτρου 29χλστ. Έτσι επιτυγχάνεται ένα πιο συμπαγές αποτέλεσμα, με χαμηλότερο βάρος στην κεφαλή (και άρα κέντρο βάρους) και μικρότερη πολυπλοκότητα από το DOHC σύστημα. Οι κύλινδροι δέχονται επίστρωση Ni-SiC (καρβίδιο νικελίου-πυριτίου), με εξαιρετικές ιδιότητες μεταφοράς θερμότητας και απόλυτα λεία επιφάνεια, ενώ το μοντέλο δοκιμής διέθετε και το Quickshifter που είναι μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού με τιμή στα 315 ευρώ. Για την διαχείριση των πεταλούδων υπεύθυνο είναι το Throttle by Wire της Honda, ενώ υπάρχουν 3 έτοιμα Riding Modes: Sport, Street & Rain με διαφορετικές ρυθμίσεις απόκρισης γκαζιού και TCS και το User, το οποίο παραμετροποιείς ανάλογα με τις επιθυμίες σου. Ως προς 3 επίπεδα ρυθμίζεται το Traction Control, Engine Brake Control και το Power Mode, ενώ μία καλοδεχούμενη προσθήκη που δεν έλαβε το μοντέλο είναι μία μονάδα IMU για Cornering ABS & TCS. Κατά την διάρκεια της δοκιμής μας, σημείωσε μέση κατανάλωση 5,5λ/100χλμ και ταξιδιού στα μόλις 3,6λ/100χλμ, χάρη στην μακριά 6η σχέση και την αριστεία της Honda στην κατασκευή οικονομικών κινητήρων. Με το ρεζερβουάρ 15,2 λίτρων λοιπόν, η αυτονομία του φτάνει τα 420 χιλιόμετρα στο ταξίδι και τα 280 στην καθημερινότητα.


Οι μηχανικοί της Honda στόχευαν να δημιουργήσουν έναν compact και ελαφρύ κινητήρα υψηλών επιδόσεων και το κατάφεραν με την χρήση του συστήματος Unicam και του αντικραδασμικού άξονα που κινείται κατευθείαν από τον πρωτεύοντα του κιβωτίου.

Οι μηχανικοί της Honda στόχευαν να δημιουργήσουν έναν compact και ελαφρύ κινητήρα υψηλών επιδόσεων και το κατάφεραν με την χρήση του συστήματος Unicam και του αντικραδασμικού άξονα που κινείται κατευθείαν από τον πρωτεύοντα του κιβωτίου.

Σελίδα 1Honda CB 750 Hornet - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
AUTOAGORA