Honda CB 750 Hornet - Test

Στις αναρτήσεις θα βρεις εμπρός ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ SFF-BP της Showa και ένα monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω με μοχλικό Pro-L

Στις αναρτήσεις θα βρεις εμπρός ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ SFF-BP της Showa και ένα monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω με μοχλικό Pro-Link και ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Ο

Τέλος το σύστημα πέδησης αποτελείται από 2 δίσκους 298χλστ εμπρός με 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες της Nissin, δίσκο 240χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβό

Τέλος το σύστημα πέδησης αποτελείται από 2 δίσκους 298χλστ εμπρός με 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες της Nissin, δίσκο 240χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου και δικάναλη μονάδα ABS.

Περνώντας στην ραχοκοκαλιά του Honda CB 750 Hornet, ένα ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι που αγκαλιάζει τον κινητήρα με ένα επίσης ατσάλινο αφαιρούμενο

Περνώντας στην ραχοκοκαλιά του Honda CB 750 Hornet, ένα ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι που αγκαλιάζει τον κινητήρα με ένα επίσης ατσάλινο αφαιρούμενο υποπλαίσιο, τα πράγματα παραμένουν ως έχουν από το προηγούμενο μοντέλο.