EICMA 2025 - Honda WN7: Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda

Στην EICMA 2025, η Honda γράφει ιστορία παρουσιάζοντας τη WN7, την πρώτη της ηλεκτρική μοτοσυκλέτα παραγωγής. Με σχεδίαση που θυμίζει πρωτότυπο και καθαρές, τεχνολογικές γραμμές, η WN7 αποκαλύπτει το νέο κεφάλαιο της ιαπωνικής εταιρείας στην ηλεκτροκίνηση.
Η Honda μπαίνει δυναμικά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Ταχύτατη φόρτιση σε 30 λεπτά και “έξυπνη” διαχείριση ενέργειας.
Ανεστραμμένο πιρούνι Showa, ψαλίδι Pro-Arm και φρένα Nissin.
Ηλεκτρονικά αιχμής, premium εξοπλισμός και διαθέσιμη για Α1 δίπλωμα.
HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα
HONDA: PCX125...Η καλύτερη πλευρά της πόλης!
Η Honda μπαίνει δυναμικά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης

Στην EICMA 2025, η Honda γράφει ιστορία παρουσιάζοντας τη WN7, την πρώτη της ηλεκτρική μοτοσυκλέτα παραγωγής. Με σχεδίαση που θυμίζει πρωτότυπο και καθαρές, τεχνολογικές γραμμές, η WN7 αποκαλύπτει το νέο κεφάλαιο της ιαπωνικής εταιρείας στην ηλεκτροκίνηση. Ο στόχος είναι ξεκάθαρος: να συνδυάσει επιδόσεις, αυτονομία και προηγμένη τεχνολογία σε μια naked μοτοσυκλέτα που παραμένει αυθεντικά Honda. Κάτω από τον εντυπωσιακό σχεδιασμό κρύβεται ένας υγρόψυκτος ηλεκτροκινητήρας με ισχύ 50 kW (68 ίπποι) και ροπή 100 Nm, που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 9,3 kWh. Με τελική μετάδοση μέσω ιμάντα και αυτονομία 140 km (σύμφωνα με τον κύκλο WMTC), η WN7 υπόσχεται αθόρυβη, αλλά δυναμική οδήγηση, με αίσθηση αμεσότητας και ροπής από μηδενικές στροφές.
Ταχύτατη φόρτιση σε 30 λεπτά και “έξυπνη” διαχείριση ενέργειας
Η Honda σχεδίασε το σύστημα φόρτισης της WN7 ώστε να προσαρμόζεται σε κάθε ανάγκη. Σε δημόσιο σταθμό, η φόρτιση από 20% έως 80% ολοκληρώνεται σε μόλις 30 λεπτά, ενώ μέσω οικιακής παροχής η πλήρης φόρτιση απαιτεί 2,5 έως 5,5 ώρες, ανάλογα με την ισχύ του ρεύματος. Ο σχεδιασμός της είναι σύγχρονος αλλά λειτουργικός: η μπαταρία λειτουργεί και ως φέρον τμήμα του πλαισίου, προσδίδοντας ακαμψία και χαμηλό κέντρο βάρους. Η Honda ονομάζει αυτή τη δομή “Carrier Battery Pack”, δείχνοντας τη μηχανολογική εξέλιξη πίσω από το νέο project.

Ανεστραμμένο πιρούνι Showa, ψαλίδι Pro-Arm και φρένα Nissin
Η WN7 χρησιμοποιεί ανεστραμμένο πιρούνι Showa 43 mm και το κλασικό μονόμπρατσο ψαλίδι Pro-Arm, στοιχεία που παραπέμπουν σε premium μοτοσυκλέτες της εταιρείας. Στο πίσω μέρος υπάρχει μονοαμορτισέρ με προφόρτιση ελατηρίου, προσφέροντας σταθερότητα και προοδευτική συμπεριφορά. Το σύστημα φρένων της Nissin αποτελείται από διπλούς δίσκους 296 mm εμπρός με ακτινικές δαγκάνες, και μονό δίσκο 256 mm πίσω, εξοπλισμένο με Cornering ABS. Η συνδυασμένη αυτή προσέγγιση επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Honda στην ασφάλεια και τον έλεγχο, ακόμη και σε ηλεκτρικό πλαίσιο.
Ηλεκτρονικά αιχμής, premium εξοπλισμός και διαθέσιμη για Α1 δίπλωμα

Η τεχνολογία της WN7 ξεπερνά τα δεδομένα της κατηγορίας. Το Throttle-By-Wire προσφέρει τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Standard, Sport, Rain, Econ), τέσσερα επίπεδα αναγεννητικής πέδησης, και το Walking Mode με προώθηση και όπισθεν για εύκολους ελιγμούς στάθμευσης. Επιπλέον, διαθέτει Selectable Speed Limit Assist (SSLA), HSTC (Honda Selectable Torque Control) και Cornering ABS, καλύπτοντας κάθε πιθανό σενάριο οδήγησης. Η 5ιντσών TFT οθόνη προσφέρει συνδεσιμότητα μέσω Honda RoadSync, Smart Key, θύρα USB-C, ενώ ο φωτισμός Full LED περιλαμβάνει διπλούς προβολείς, DRL ημέρας και σύστημα ESS (Emergency Brake System) που ενεργοποιεί τα φλας σε έντονο φρενάρισμα. Η Honda WN7 θα κυκλοφορήσει και σε έκδοση 11 kW, κατάλληλη για δίπλωμα κατηγορίας A1, επιτρέποντας σε νεότερους αναβάτες να ζήσουν την εμπειρία της ηλεκτροκίνησης με στυλ και επιδόσεις. Η πρώτη έκδοση παρουσιάστηκε στο χρώμα Graphite Black, με premium φινίρισμα που υπογραμμίζει τον χαρακτήρα της. Με την WN7, η Honda περνά επίσημα στη νέα εποχή της ηλεκτρικής ισχύος, συνδυάζοντας την παράδοση αξιοπιστίας της με την πρωτοπορία του μέλλοντος. Μια μοτοσυκλέτα που δείχνει ότι η σιωπή μπορεί να είναι πιο εκρηκτική από ποτέ.

.jpg)
