LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Για την ισχύ που έχουν να αντιμετωπίσουν, τα φρένα του Address αποδεικνύονται επαρκή, προοδευτικά και εν τέλει ασφαλή.

Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα: Όπως πρέπει

Η αίσθηση που μεταδίδει το Address είναι η στιβαρότητα και τη δείχνει από τα πρώτα μέτρα ως και την τελική. Οι αναρτήσεις του συμπεριφέρονται προβλέψιμα και με συνέπεια, δεν τερματίζουν εύκολα και βοηθούν να κρατά τη γραμμή του με σταθερότητα σε κάθε συνθήκες οδήγησης.

Η σφραγίδα στην οδηγική του ταυτότητα πάντως αναγράφει με τεράστια γράμματα τους μεγάλους του τροχούς. Με διάμετρο 14 ιντσών μπροστά και πίσω, το Address διαθέτει ένα τεράστιο ατού καθώς η συμβολή τους είναι μεγάλη. Χάρη στο γυροσκοπικό φαινόμενο που είναι εντονότερο όσο μεγαλύτερη είναι η διάμετρος του τροχού, το scooter της Suzuki απολαμβάνει σταθερότητα υπό κλίση. Το μικρό του μεταξόνιο σε συνδυασμό με μικρούς τροχούς θα έκανε τη συμπεριφορά του πολύ νευρική, αλλά με τη συγκεκριμένη διάσταση που επέλεξαν οι σχεδιαστές του βρίσκει μια απολαυστική ισορροπία μεταξύ ευελιξίας και ευστάθειας που στο τέλος αναδεικνύεται σε όπλο στα χέρια του μποτιλιαρισμένου αναβάτη.
Επίσης, το μέγεθος των τροχών έχει μια ακόμη αναπόφευκτη χρησιμότητα, συμβάλλουν στο να περνά πιο άνετα τις ανωμαλίες του δρόμου. Είναι ένα αδιαμφισβήτητο ατού στον τομέα της άνεσης όταν ο τροχός σου δεν είναι τόσο μικρός που να χωρά ολόκληρος σε κάθε λακούβα.

Ανάλογα αποτελεσματικά είναι και τα φρένα του. Έχοντας μια λελογισμένη ισχύ να τιθασεύσουν, τα καταφέρνουν μια χαρά στο να σταματούν γρήγορα το Address χωρίς δράματα. Το ταμπούρο πίσω αποδεικνύει πως η διαχρονική του αξία δεν τελειώνει επειδή κάποια μόδα έτσι επέβαλλε, προσφέροντας χρήσιμη δύναμη στην αριστερή μανέτα του Address και αποτελεσματικότητα εκεί που μετράει.
Το σπουδαιότερο προσόν στα φρένα του Address ωστόσο είναι η προοδευτικότητά τους, καθώς κανένα από τα δύο δεν θα μπλοκάρει στα καλά καθούμενα στέλνοντας αδιάβαστο τον αναβάτη. Αντιθέτως, θα χρειαστεί να τα ξεζουμίσεις για να μπλοκάρει κάποιος τροχός. Με δεδομένο ότι αυτό σπάνια θα συμβεί εφόσον μέχρι τότε η παρεχόμενη δύναμη στο φρένο αλλά και η αίσθηση στο χέρι είναι επαρκείς, μπορούμε να μιλάμε για ένα άριστο πακέτο πέδησης.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση

EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ