LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Η Suzuki πέτυχε διάνα με το Address, προσφέροντας ένα scooter ιδανικό για τις κυκλοφοριακές, αλλά και τις οικονομικές συνθήκες στη χώρα μας.

Συμπέρασμα: Διάνα

Η Suzuki δε λάθεψε λανσάροντας το Address στην ελληνική αγορά καθώς μοιάζει να είναι ένα scooter φτιαγμένο για τις αστικές συνθήκες των ελληνικών πόλεων. Παράλληλα είναι άριστα προσαρμοσμένο στα οικονομικά δεδομένα της εποχής, ζητώντας ελάχιστα λεφτά για την αγορά και συμβίωση μαζί του. Η απλότητα του κινητήρα του είναι το καλύτερο εχέγγυο για τη δουλειά αυτή, δε χρειάζεται κάτι παραπάνω από ένα λιτό αερόψυκτο σύνολο για να κάνει κανείς τη δουλειά του καλά και σίγουρα.
Με το ατού της εξαιρετικής ποιότητας και της άρτιας εργονομίας, προσθέτουμε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, μεγάλες ρόδες και αποτελεσματικά περιφερειακά για να καταλήξουμε σε μια συνταγή επιτυχίας.

Θα κινηθεί καθημερινά στην πόλη ή γενικότερα σε μικρές και μεσαίες αποστάσεις που κατά προτίμηση δεν περιλαμβάνουν πολύ δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και θα το κάνει με χάρη, ζωηρές επιταχύνσεις και ελάχιστες απαιτήσεις σε καύσιμο. Θα χωθεί παντού και θα ξεκολλήσει από κάθε δυσκολία χωρίς να ιδρώσει, χάρη στις μικρές του διαστάσεις, το χαμηλότατο βάρος, τους μεγάλους τροχούς και τον ροπάτο κινητήρα.
Θα κάνει όλα τα παραπάνω με ασφάλεια, οικονομικά και με συνέπεια. Όλα αυτά σε μια τιμή ευκαιρίας και με την εγγύηση ενός μεγάλου ονόματος. 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Κινητήρας

4T, 1Κ, A/Ψ

Κυβισµός (κ.εκ.)

113

Διάµετρος x Διαδροµή (χλστ.)

51 x 55,2

Συµπίεση (:1)

9,4

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

Δ.Α.

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

Δ.Α.

Τροφοδοσία

Ψεκασµός

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)

5,2

Κατανάλωση (λίτρα/100 χλµ.)

2,5

Βάρος, γεµάτο (κιλά)

97

Τελική ταχύτητα (χλµ./ώρα)

110

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

 

Τύπος

Ατσάλινο

Αναρτήσεις Ε

Τηλεσκοπικό πιρούνι

Διαδροµή (χλστ.)

Δ.Α.

Αναρτήσεις Π

Αµορτισέρ, ΠΕ

Διαδροµή (χλστ.)

Δ.Α.

Φρένα Ε (χλστ.)

Δ, 2πίστονη δαγκάνα

Φρένα Π (χλστ.)

Ταµπούρο

Διαστάσεις

 

Μήκος (χλστ.)

1.845

Πλάτος (χλστ.)

665

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.260

Ύψος σέλας (χλστ.)

755

Τροχοί-ελαστικά

 

Ελαστικό Ε

80/90-14

Ελαστικό Π

90/90-14

Εξοπλισµός

 

ABS

-

Μίζα

Υ

Μανιβέλα

Υ

Στροφόµετρο

-

Κοντέρ

Υ

Ένδειξη θερµοκρασίας

-

Ένδειξη βενζίνης

Υ

Μερικός χιλιοµετρητής

-

Φέρινγκ

-

Ρυθµιζόµενες µανέτες

-

Κεντρικό σταντ

Υ

Πλάγιο σταντ

Υ

Σχάρα

Υ

Κλειδαριά κράνους

-

Ρυθµιζόµενη εµπρός ανάρτηση

-

Ρυθµιζόµενη πίσω ανάρτηση

Υ


 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

Ducati Multistrada V4S Radar 2025 - Test

Έσκασε το πρώτο scooter της CFMOTO και θα είναι διαθέσιμο σύντομα στην Ευρώπη!

Gore-Τex μεμβράνη: Πόσο βοηθάει; Αξίζει τα παραπάνω χρήματα;

Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;

Παρουσίαση Scorpion-Exo JNR Air: Παιδικό κράνος με σύστημα ασφαλείας Air-fit

Ταξινομήσεις Παπιών Σεπτεμβρίου 2025: Η Lifan στην κορυφή – μάχη Daytona και SYM από πίσω!

Ταξινομήσεις Scooter Σεπτεμβρίου 2025: Το Zontes G368 «εκτοξεύτηκε» στην κορυφή!

Πρωταθλητής στο BMU ο Δημήτρης Καρακώστας – Η Ελληνική σημαία στο ψηλότερο σκαλί!

Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Σεπτεμβρίου 2025: CFMOTO και Honda στην κορυφή

Ταξινομήσεις Σεπτεμβρίου: Ανοδική η αγορά δικύκλων μετά το 9μηνο

Ψήφισμα διαμαρτυρίας από την ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. για τον νέο Κ.Ο.Κ.: Αντίδραση για τα άδικα μέτρα! - Δείτε πώς ψηφίζετε εδώ

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ