Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, A/Ψ |
Κυβισµός (κ.εκ.) |
113 |
Διάµετρος x
Διαδροµή (χλστ.) |
51 x 55,2 |
Συµπίεση (:1) |
9,4 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Ψεκασµός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
5,2 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100 χλµ.) |
2,5 |
Βάρος, γεµάτο
(κιλά) |
97 |
Τελική ταχύτητα
(χλµ./ώρα) |
110 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδροµή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Αµορτισέρ, ΠΕ |
Διαδροµή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 2πίστονη δαγκάνα |
Φρένα Π (χλστ.) |
Ταµπούρο |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.845 |
Πλάτος (χλστ.) |
665 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.260 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
755 |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
80/90-14 |
Ελαστικό Π |
90/90-14 |
Εξοπλισµός |
|
ABS |
- |
Μίζα |
Υ |
Μανιβέλα |
Υ |
Στροφόµετρο |
- |
Κοντέρ |
Υ |
Ένδειξη
θερµοκρασίας |
- |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Μερικός
χιλιοµετρητής |
- |
Φέρινγκ |
- |
Ρυθµιζόµενες
µανέτες |
- |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Σχάρα |
Υ |
Κλειδαριά κράνους |
- |
Ρυθµιζόµενη
εµπρός ανάρτηση |
- |
Ρυθµιζόµενη πίσω
ανάρτηση |
Υ |
Πόσο εύκολη είναι η μετάβαση από το αυτοκίνητο στη μοτοσυκλέτα;
Honda NC750X: Η μοναδική με αποθηκευτικό χώρο που δέχεται full face κράνος
ASUS CROSS X 125 – Ένα A-CROSS εντυπωσιακό παπί για όλες τις απαιτήσεις.
Γιατί τα δίκυκλα δεν έχουν πια μανιβέλα;
KTM 690 Enduro R 2026: Με νέο επανασχεδιασμένο κινητήρα και πλαίσιο
Test μάσκα Progrip Vision 3300: Προστασία, πρακτικότητα & χαμηλό βάρος
BMW CE 02 Highline: Premium ηλεκτρικό στα 5.190 ευρώ, φορτίζει σε 3,5 ώρες
BMW CE 04 : Νέες χρωματικές επιλογές και δυνατότητα περιορισμού ισχύος για δίπλωμα Α1
Honda CB1000R με E-Clutch: Έρχεται νέα εποχή στα 1000άρια γυμνά της Honda;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr