net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Για την ισχύ που έχουν να αντιμετωπίσουν, τα φρένα του Address αποδεικνύονται επαρκή, προοδευτικά και εν τέλει ασφαλή.

Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα: Όπως πρέπει

Η αίσθηση που μεταδίδει το Address είναι η στιβαρότητα και τη δείχνει από τα πρώτα μέτρα ως και την τελική. Οι αναρτήσεις του συμπεριφέρονται προβλέψιμα και με συνέπεια, δεν τερματίζουν εύκολα και βοηθούν να κρατά τη γραμμή του με σταθερότητα σε κάθε συνθήκες οδήγησης.

Η σφραγίδα στην οδηγική του ταυτότητα πάντως αναγράφει με τεράστια γράμματα τους μεγάλους του τροχούς. Με διάμετρο 14 ιντσών μπροστά και πίσω, το Address διαθέτει ένα τεράστιο ατού καθώς η συμβολή τους είναι μεγάλη. Χάρη στο γυροσκοπικό φαινόμενο που είναι εντονότερο όσο μεγαλύτερη είναι η διάμετρος του τροχού, το scooter της Suzuki απολαμβάνει σταθερότητα υπό κλίση. Το μικρό του μεταξόνιο σε συνδυασμό με μικρούς τροχούς θα έκανε τη συμπεριφορά του πολύ νευρική, αλλά με τη συγκεκριμένη διάσταση που επέλεξαν οι σχεδιαστές του βρίσκει μια απολαυστική ισορροπία μεταξύ ευελιξίας και ευστάθειας που στο τέλος αναδεικνύεται σε όπλο στα χέρια του μποτιλιαρισμένου αναβάτη.
Επίσης, το μέγεθος των τροχών έχει μια ακόμη αναπόφευκτη χρησιμότητα, συμβάλλουν στο να περνά πιο άνετα τις ανωμαλίες του δρόμου. Είναι ένα αδιαμφισβήτητο ατού στον τομέα της άνεσης όταν ο τροχός σου δεν είναι τόσο μικρός που να χωρά ολόκληρος σε κάθε λακούβα.

Ανάλογα αποτελεσματικά είναι και τα φρένα του. Έχοντας μια λελογισμένη ισχύ να τιθασεύσουν, τα καταφέρνουν μια χαρά στο να σταματούν γρήγορα το Address χωρίς δράματα. Το ταμπούρο πίσω αποδεικνύει πως η διαχρονική του αξία δεν τελειώνει επειδή κάποια μόδα έτσι επέβαλλε, προσφέροντας χρήσιμη δύναμη στην αριστερή μανέτα του Address και αποτελεσματικότητα εκεί που μετράει.
Το σπουδαιότερο προσόν στα φρένα του Address ωστόσο είναι η προοδευτικότητά τους, καθώς κανένα από τα δύο δεν θα μπλοκάρει στα καλά καθούμενα στέλνοντας αδιάβαστο τον αναβάτη. Αντιθέτως, θα χρειαστεί να τα ξεζουμίσεις για να μπλοκάρει κάποιος τροχός. Με δεδομένο ότι αυτό σπάνια θα συμβεί εφόσον μέχρι τότε η παρεχόμενη δύναμη στο φρένο αλλά και η αίσθηση στο χέρι είναι επαρκείς, μπορούμε να μιλάμε για ένα άριστο πακέτο πέδησης.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ