Το πίσω φανάρι και τα φλας είναι τύπου Led και δίνουν σύγχρονες νότες στο ρετρό μοντέλο.

Πανέμορφη η πορτοκαλοκόκκινη μονοκόμματη δερμάτινη σέλα. Παραμένει άνετη σε πολύωρη χρήση.

Aνεση – Εργονομία – Σε έχει στην πούδρα

Η φιλοσοφία του Urban G/S εξισορροπεί ιδανικά τα επίπεδα άνεσης και πολυχρηστικότητας. Προς αυτή την κατεύθυνση κινείται η ξεκούραστη θέση οδήγησης με το ψηλό τιμόνι και τα μεγάλα μαρσπιέ. Την παράσταση κλέβει η δερμάτινη πορτοκαλοκόκκινη σέλα, καθώς εκτός από την όμορφη πολυτελή εμφάνιση που διαθέτει, είναι πλήρως λειτουργική, κρατώντας φρέσκο τον αναβάτη για όση ώρα χρειαστεί. Ο συνεπιβάτης δεν έχει στη διάθεση του χειρολαβές, όμως παρόλο το μικρό τμήμα που του αναλογεί, καθίσταται συμμέτοχος στην άνεση. Το εμπρός τμήμα είναι πιο στενό, με αποτέλεσμα το ύψος της σέλας στα 850 χιλιοστά, να αντισταθμίζεται επαρκώς, κάτι που επιτρέπει στους περισσότερους αναβάτες να έχουν εύκολη πρόσβαση στο έδαφος. Όλα είναι τακτοποιημένα, με τους διακόπτες να βρίσκονται σε άψογη εργονομικά θέση. Αριστερά ο επιλογέας του μενού, προειδοποιητικά φλας και κόρνα και στη δεξιά μεριά, το κουμπί της εκκίνησης και αυτό των θερμαινόμενων χειρολαβών. Τα όργανα ελέγχου αποτελούνται από ένα στρογγυλό κοντέρ, τοποθετημένο κεντρικά πίσω από τη μάσκα του προβολέα. Το μεγαλύτερο μέρος το καταλαμβάνει το αναλογικό ταχύμετρο, ενώ οι υπόλοιπες ενδείξεις, του ολικού και μερικού χιλιομετρητή, του ρολογιού και της θερμοκρασίας του κινητήρα, απεικονίζονται στην μικρή ψηφιακή οθόνη που βρίσκεται στο κάτω μέρος. Για στροφόμετρο θα αρκεστείτε στην αυτούσια αίσθηση που μεταφέρει ο Boxer, ενώ απουσιάζει και η ένδειξη στάθμης καυσίμου. Ένα προειδοποιητικό τρίγωνο σε ενημερώνει για ανεφοδιασμό και στην οθόνη εμφανίζονται τα χιλιόμετρα που έχεις διανύσει από την ώρα που έχει μπει η ρεζέρβα.

  • Τασος

    την μηχανή την οδήγησα και είναι πολύ σκληρή, έχει πολύ βαριά αίσθηση στις στροφές, καθως θέλει προσπάθεια για να στριψει (μακρυά και κοντη) και Επίσης χτύπα στις λακκούβες. Ούτε άνετη είναι ούτε μαλακια....

      6