Η μετάδοση γίνεται κλασικά μέσω άξονα μετάδοσης.

Παρά την απουσία ρυθμίσεων, το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι κάνει πολύ καλά τη δουλεία του. Δυνατό δάγκωμα από τις τετραπίστονες Brembo με τους δίσκους 320χιλ.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα – Κατάλληλα εξοπλισμένο

Τα πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό τριών τμημάτων και καταλήγει σε ένα αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι, προσφέροντας την απαιτούμενη ακαμψία. Το αφαιρούμενο υποπλαίσιο και το αφαιρούμενο πίσω φανάρι, δίνουν την ευκαιρία στον αναβάτη για εύκολο customizing. Στον εμπρός τροχό έχει τοποθετηθεί ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 43 χιλιοστών με διαδρομή 125 χιλιοστά, ενώ στον πίσω τροχό έχει επιλεγεί η λύση του Paralever με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου και επαναφοράς και διαδρομή 140 χιλιοστά. Στον τομέα της πέδησης το Urban G/S έχει εξοπλιστεί με πλευστούς δίσκους διαμέτρου 320 χιλιοστών που συνεργάζονται με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων για εμπρός. Πίσω, μια πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων δαγκώνει ένα δίσκο διαμέτρου 265 χιλιοστών. Το δικάναλο σύστημα ABS παραμένει αποτελεσματικό και δεν παρεμβαίνει άσκοπα. Ο μπροστινός τροχός είναι 19 ιντσών και ταιριάζει με την off road εικόνα του μοντέλου. Οι ακτινωτές ζάντες συνδυάζονται με ελαστικά διαστάσεων 120/70 και 170/60 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. 

  • Τασος

    την μηχανή την οδήγησα και είναι πολύ σκληρή, έχει πολύ βαριά αίσθηση στις στροφές, καθως θέλει προσπάθεια για να στριψει (μακρυά και κοντη) και Επίσης χτύπα στις λακκούβες. Ούτε άνετη είναι ούτε μαλακια....

      6