Απολαυστική η ροπή του δικύλινδρου κινητήρα.

    Κινητήρας: Φουλ της ροπής

    Υπεύθυνος για την παροχή ισχύος στην Streen Twin είναι ένας δικύλινδρος εν σειρά, υδρόψυκτος κινητήρας 900 κυβικών με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής. Η απόδοσή του είναι 55 ίπποι στις 5.900 σ.α.λ. με 8,15 κιλά ροπής στις 3.230 σ.α.λ. και είναι πολύ εύκολο κάποιος να πει ότι οι 55 ίπποι είναι λίγοι για 900 κυβικά. Όμως, θα έχει βγάλει λάθος συμπεράσματα, αφού το μυστικό του τρόπου που αποδίδει αυτός ο κινητήρας κρύβεται στο εντυπωσιακό νούμερο της ροπής και στο γεγονός ότι αυτή είναι διαθέσιμη από πολύ νωρίς. Το αποτέλεσμα είναι ένας ελαστικός και με εξαιρετική αίσθηση κινητήρας, ο οποίος δεν έχει πρόβλημα στο να επιταχύνει δυνατά τη μοτοσυκλέτα άσχετα από το ποια σχέση έχει επιλέξει ο αναβάτης στο κιβώτιο των πέντε ταχυτήτων. Αυτό ακριβώς περιμένει ο υποψήφιος αγοραστής μιας σύγχρονης ρετρό μοτοσυκλέτας. 

    Κερασάκι στην τούρτα είναι ο όμορφος, μπάσος ήχος που παράγει η 2 σε 2 εξάτμιση της Vance & Hines από βουρτσισμένο ατσάλι. Η τροφοδοσία του γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό πολλαπλών σημείων, με τον έλεγχο του γκαζιού να έχει αναλάβει το σύστημα ride by wire. Αυτό επιτρέπει στην Triumph να εξοπλίσει τη Street Twin με traction control, όπως επιτάσσει η μόδα, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί πανεύκολα από το κουμπί για όλες τις δουλειές που υπάρχει στα αριστερά του τιμονιού. Ο κινητήρας εκτός από απολαυστικός αποδείχθηκε και οικονομικός, αν αναλογιστούμε τα κυβικά του, αφού η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε με οδήγηση τόσο εντός όσο και εκτός πόλης, ήταν στα 5,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.