Aνετη η σέλα, απουσιάζουν οι χειρολαβές συνεπιβάτη.

    Aνεση – Εργονομία: Γνωριζόμαστε από κάπου;

    Μόλις ανέβεις στη Street Twin, η άνετη και φιλόξενη ενιαία σέλα σε υποδέχεται με τον καλύτερο τρόπο, ενώ το φαρδύ σχετικά τιμόνι βρίσκεται αρκετά μπροστά, τοποθετώντας το σώμα σε μια αρχοντική και ξεκούραστη θέση. Και τα δυο πόδια πατούν με ασφάλεια στο έδαφος αφού το ύψος της σέλας στα 750 χιλιοστά, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μεγάλο, ενώ το εργονομικό τρίγωνο είναι προσεκτικά σχεδιασμένο, ώστε ακόμα και τα πόδια αναβατών μεγαλύτερου αναστήματος να μην έρχονται επικίνδυνα κοντά στις κεφαλές του κινητήρα. Τίποτα δεν ξενίζει όταν ανέβεις πάνω της δίνοντας σου την εντύπωση ότι την έχεις χρόνια, με γόνατα και αγκώνες να σχηματίζουν φυσιολογικές γωνίες. Το κομμάτι της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη είναι ευρύχωρο και δεν θα γίνουν παράπονα, αλλά δεν υπάρχουν χειρολαβές από όπου μπορεί να κρατηθεί, παρά μόνο μια κάθετη λωρίδα από δέρμα στη μέση περίπου της σέλας.

    Το όμορφο, στρογγυλό όργανο διαθέτει αναλογικό ταχύμετρο και έχει ενσωματωμένη μια μικρή ψηφιακή οθόνη, η οποία παρέχει ένδειξη επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο, δυο μερικούς και έναν ολικό χιλιομετρητή, στάθμη καυσίμου, σέρβις, μέση και στιγμιαία κατανάλωση, αυτονομία και ρολόι. Οι ενδείξεις αλλάζουν κυκλικά από ένα και μόνο κουμπί στο τιμόνι, οπότε ο αναβάτης μπορεί εύκολα και γρήγορα να έχει την πληροφορία που χρειάζεται. Το στροφόμετρο απουσιάζει, αλλά αυτό ενισχύει ακόμα περισσότερο τους δεσμούς της Street Twin με τους προκατόχους της, οπότε ο αναβάτης βασίζεται στον ήχο που απελευθερώνουν τα τελικά των εξατμίσεων. Επειδή, όπως αναφέραμε έχουμε να κάνουμε με μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα, η Triumph έχει τοποθετήσει κάτω από τη σέλα θύρα USB για φόρτιση συσκευών.