• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εντελώς νέα σχεδιαστική γλώσσα για τα μεσαία scooter προτείνει η KYMCO. Η εμφάνιση είναι άκρως αιχμηρή και ξεχειλίζει σπορ χαρακτήρα.

Εντελώς νέα σχεδιαστική γλώσσα για τα μεσαία scooter προτείνει η KYMCO. Η εμφάνιση είναι άκρως αιχμηρή και ξεχειλίζει σπορ χαρακτήρα.

Εντελώς νέα σχεδιαστική γλώσσα για τα μεσαία scooter προτείνει η KYMCO. Η εμφάνιση είναι άκρως αιχμηρή και ξεχειλίζει σπορ χαρακτήρα.

Σχεδιασμός – Ποιότητα κατασκευής

 

Αδιαμφισβήτητα το Xciting S 400 είναι ένα πανέμορφο scooter που πρεσβεύει την σπορ φιλοσοφία της Kymco και αυτό δεν είναι μόνο προσωπική μου γνώμη, αλλά και όσων είχαν την δυνατότητα να το θαυμάσουν από κοντά.  Οι σχεδιαστές έπραξαν σωστά, γεμίζοντας το scooter με έντονες γωνίες και προεξοχές, που εκπέμπουν τον απαιτούμενο δυναμισμό. Στο εμπρός μέρος οι διπλοί προβολείς χωρίζονται από ένα κάθετο τμήμα πλαστικού το οποίο μετατρέπεται σε προέκταση της μούρης. Στο πίσω μέρος, η ανασηκωμένη ουρά   με το αιχμηρό πίσω φανάρι, μαρτυρούν την επιρροή από το ΑΚ, αλλά δεν αλλοιώνουν  την ξεχωριστή εικόνα που έχει το Xciting. 


Όλα τα φωτιστικά, συμπεριλαμβανομένων και των προειδοποιητικών φλας που είναι χωνευτά στο πλαϊνό τμήμα των φέρινγκ είναι τύπου LED. Μάλιστα, το S 400 είναι το πρώτο scooter που φέρει πιστοποιημένο σύστημα φώτων ημέρας DRL. Η καθαρή εικόνα και η μοντέρνα αισθητική θα προσελκύσει αρκετούς νέους σε ηλικία αγοραστές. Η Kymco έχει κάνει τεράστια άλματα και στον τομέα της ποιότητας, τα τελευταία χρόνια και φυσικά το νέο Xciting δεν αποτελεί εξαίρεση. Η συναρμογή είναι άψογή, αφού έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά από το πάνω ράφι. Εξαιρετική και η ποιότητα της βαφής, που συμπληρώνει ιδανικά το πακέτο ποιότητας.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Μιχάλης

    Είναι κάτοχος του 400i του 2014 και είχα σκοπό να πάρω το 400 S. Πήγα για test drive. Ωραίο design, επιθετικό, αλλά αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι ο κινητήρας παρόλο που δηλώνουν ίδια ιπποδύναμη και μεγαλύτερη ροπή μου φάνηκε πιο αργός και κοιμισμένος από το δικό μου. Το περίμενα πιο δυνατό.

     
  • Γιαννης

    Παιδιά λέμε για πύραυλο και το εννοούμε αν δε το έχεις καβαλήσει δεν έχεις άποψη ο φίλος μας ποιο πάνω που λέει για μοντέλο του 2019 χωρίς traction control έχει ωμός νέο κινητήρα με 36 άλογα δηλ 5 πιο πάνω από των ανταγωνισμό έχει τετραπιστονες δαγκάνεςεμπρός με 260χιλ δίσκους και 14 τροχό πισω οχι13 που είχαν μια δεκαετία πρίν τα σκούτερ βασικα πραγματα.τωρα έχει ντουλαπακια ηλεκτρομαγνιτικα αλλά πάλι θα μας πει ο φιλος δεν έχουν επενδύσει δερμάτινη,θα του πω δεν πειράζει είναι πύραυλος!!!!

      2
  • Καραθανάσης Κωνσταντίνος

    Παιδιά να λέτε και τις τιμές από κάποια βασικά ανταλλακτικά πχ ο ιμάντας από το συγκεκριμένο σκούτερ έχει 184€ μόνο η αγορά! Γενικά το after sales της kymco πάσχει σε αντίκτυπο των πωλήσεων που βρίσκονται στα τάρταρα!!! Πιστέψτε με καλό θα τους κάνετε!!!

      4
  • Δημήτρης

    Παιδιά...τι πύραυλος λέτε και άλλα σχετικά....το 2019 και mega scooter χωρίς traction control είσαι εκτός ανταγωνισμού !

      4

KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ