• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο δρόμο

 

Έχοντας οδηγήσει αρκετά από τα μοντέλα της εταιρίας, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι ο στόχος της Kymco είναι να παρουσιάζει scooter, που υπερκερνούν τα όρια  καθημερινής μετακίνησης, προσφέροντας στον αναβάτη ταυτόχρονη οδηγική χαρά και απόλαυση.  Και στην περίπτωση του νέου Xciting, η υλοποίηση του στόχου αυτού, είναι απόλυτα επιτυχημένη. Μπορείς άμεσα να το αντιληφθείς, αρχικά από την θέση οδήγησης και έπειτα από τον τρόπο που πατάει στο δρόμο. Ο αναβάτης έχει στη διάθεση του αρκετό χώρο για να τοποθετήσει κορμό και γόνατα, ενώ οι μεγάλες πλατφόρμες θα ξεκουράσουν τα πόδια σε μεγάλες αποστάσεις. Η εκκίνηση του κινητήρα δίνεται με το γνωστό τρόπο- πάτημα φρένου και μίζας και το πρώτο που παρατηρείς είναι η απουσία κραδασμών, ακόμα και στο ρελαντί. Το τιμόνι κόβει αρκετά και το βάρος των 195 κιλών επιτρέπει γρήγορους ελιγμούς και μετατοπίσεις βάρους, χάρη στο καλοστημένο πλαίσιο που δείχνει να αντέχει,  σε ό,τι διαδικασία και αν το υποβάλεις. 

Στη σέλα του S 400 θα γίνεις θαμώνας στο αστικό πεδίο, αφού η ευκολία που αφήνει τα πάντα πίσω του, είναι χαρακτηριστική. Στο άνοιγμα του γκαζιού, η μετάδοση είναι άμεση, χωρίς κομπιάσματα και κραδασμούς. Οι επιταχύνσεις από φανάρι , ακόμα και με συνεπιβάτη στη σέλα, είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές, ενώ ακόμα και όταν ανεβαίνουν οι στροφές, η δύναμη δεν σε εγκαταλείπει, έχοντας περιθώριο για προσπεράσεις. Η τελική των 175 χιλιομέτρων, σε ευνοϊκές συνθήκες, επιβεβαιώνει τους παραπάνω ισχυρισμούς μου. Το S 400 θα  περάσει ένα μεγάλο μέρος της ζωής του στην πόλη, όμως μαζί του μπορείς να ταξιδέψεις παντού, αφού δεν υπολείπεται σε τουριστικές ανέσεις και δυνατότητες. Γνήσιο GT Scooter θα καλύψει μεγάλες αποστάσεις,  με άριστη προστασία από τον αέρα,  ενώ όταν η διαδρομή περιλαμβάνει στροφές, το Xciting στοιχειοθετεί τη δική του απολαυστική ιστορία. Τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά δίνουν απίστευτη σταθερότητα, πρόσφυση και μεγάλες γωνίες κλίσης, έως 42 μοίρες, μέσα στη στροφή. Οι αναρτήσεις είναι σφιχτές και ίσως κουράσουν σε παρατεταμένες ανωμαλίες του οδοστρώματος, όμως σε καλή άσφαλτο προσφέρουν τρομερή πληροφόρηση. Τα φρένα είναι δυνατά, με πολύ καλή αίσθηση και θα επιβραδύνουν το Xciting χωρίς προβλήματα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Μιχάλης

    Είναι κάτοχος του 400i του 2014 και είχα σκοπό να πάρω το 400 S. Πήγα για test drive. Ωραίο design, επιθετικό, αλλά αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι ο κινητήρας παρόλο που δηλώνουν ίδια ιπποδύναμη και μεγαλύτερη ροπή μου φάνηκε πιο αργός και κοιμισμένος από το δικό μου. Το περίμενα πιο δυνατό.

     
  • Γιαννης

    Παιδιά λέμε για πύραυλο και το εννοούμε αν δε το έχεις καβαλήσει δεν έχεις άποψη ο φίλος μας ποιο πάνω που λέει για μοντέλο του 2019 χωρίς traction control έχει ωμός νέο κινητήρα με 36 άλογα δηλ 5 πιο πάνω από των ανταγωνισμό έχει τετραπιστονες δαγκάνεςεμπρός με 260χιλ δίσκους και 14 τροχό πισω οχι13 που είχαν μια δεκαετία πρίν τα σκούτερ βασικα πραγματα.τωρα έχει ντουλαπακια ηλεκτρομαγνιτικα αλλά πάλι θα μας πει ο φιλος δεν έχουν επενδύσει δερμάτινη,θα του πω δεν πειράζει είναι πύραυλος!!!!

      2
  • Καραθανάσης Κωνσταντίνος

    Παιδιά να λέτε και τις τιμές από κάποια βασικά ανταλλακτικά πχ ο ιμάντας από το συγκεκριμένο σκούτερ έχει 184€ μόνο η αγορά! Γενικά το after sales της kymco πάσχει σε αντίκτυπο των πωλήσεων που βρίσκονται στα τάρταρα!!! Πιστέψτε με καλό θα τους κάνετε!!!

      4
  • Δημήτρης

    Παιδιά...τι πύραυλος λέτε και άλλα σχετικά....το 2019 και mega scooter χωρίς traction control είσαι εκτός ανταγωνισμού !

      4

KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ