• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο τελευταίας γενιάς G5 supercharged (βελτιωμένη εισαγωγή αέρα) κινητήρας, παραμένει το ίδιο δυνατός σε ιπποδύναμη, αλλά η τιμή της μέγιστης ροπής έχει αυξηθεί.

    Κινητήρας

     

    Ο υγρόψυκτος κινητήρας με τη χωρητικότητα των 399 κυβικών εκατοστών, , ανήκει στη νέα γενιά G5 με το συνοδευτικό supercharged, που σημαίνει ότι διαθέτει βελτιωμένη εισαγωγή του αέρα στο μοτέρ. Στα επιμέρους χαρακτηριστικά του, ο μονοκύλινδρος διαθέτει διάμετρο εμβόλων 84 με διαδρομή 72, 4βάλβιδη κεφαλή και ψεκασμό EFI. Έχει βελτιωμένη απόκριση και παρόλο που η ιπποδύναμη παρέμεινε στα ίδια επίπεδα των 36 ίππων στις 7.500σ.α.λ., η ροπή έχει αυξηθεί σε όλο το φάσμα, με τη μέγιστη τιμή της να ανέρχεται στα 3,9 kg-m στις 6.000σ.α.λ. Η μετάδοση είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη με ιμάντα και ο συμπλέκτης αυτόματος, φυγοκεντρικός.  

    Το Xciting δεν διαθέτει ηλεκτρονικά βοηθήματα, όμως η ύπαρξη traction control θα ήταν καλοδεχούμενη, και για λόγους πρεστίζ έναντι του ανταγωνισμού, αλλά κυρίως για διαχείριση ολισθηρών καταστάσεων. Η κατανάλωση των 5 λίτρων κάθε 100 χιλιόμετρα προσφέρει αυτονομία περίπου 250 χιλιομέτρων, χάρη στο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 12,5 λίτρων.  

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

    • ΞΕΝΟΦΩΝ

      Λοιπόν ως πρωην κάτοχος x-max 400 '18, beverly 350 '16, beverly 300 και πολλών άλλων μηχανων μεχρι και 1000cc έχω να πω τα εξής: Το έχω εδω και ένα μήνα, και θα κάνω σύγκριση κυρίως με x-max 400. Το x-citing έχει ανώτερη οδηγική συμπεριφορά,πολυυυ καλύτερα φρένα σε αίσθηση και απόδοση καλύτερο ζύγισμα με λίγα λόγια το νιωθεις στον δρόμο και δεν είναι βάρκα είναι όσο σφιχτό χρειάζεται. Από γκάζι τα 150 για πλάκα πάντα και παντού. Με 52 λίτρα βαλίτσα πίσω αρχίζει ψιλοκουνήματα μετά τα 125-130 με ένα άτομο με δυο κανένα πρόβλημα. Τεράστια διαφορά από το x-max στο σύνολο του. Τα μείον ο μικρός σχετικά χώρος κάτω από την σέλα και η απουσία traction που εμένα προσωπικά δεν μου κάνει για τόσο πρόβλημα, επίσης μικρά ντουλαπακια. Θα ήθελα λίγο μεγαλύτερο κόψιμο τιμονιού αλλά οκ. Πιο έυχρηστο από το yamaha στην πόλη. Σε ανοιχτό δρόμο όπως είπα βράχος για την κατηγορία του. Σε στροφιλίκια μετα τα πρώτα χιλιόμετρα το πας τάπα χωρίς να νιώθεις ανασφάλεια...με λιγα λόγια παρτε το με κλειστά μάτια ειδικά στα 6000 χιλιάρικα που το έχει προσφορά η kymco είναι τζάμπα...για το δε noodoe ουτε λόγος πααααρα πολύ χρήσιμο και εύκολο. Α και ρυθμιζόμενη ζελατίνα με μια μικρη υποπίεση στην πάνω θέση.

        1
    • xcting 400

      Ο φίλος ο Δημήτρης μιλάει για την ανωτερότητα των Ιαπώνων ότι είναι ένα βήμα μπροστά αλλά δεν μας είπε τι θα προτιμούσε καλύτερα τις φρενούκλες του xciting 400 ή τα ανύπαρκτα φρένα τοy x-max300 χωρίς ρυθμιζόμενες μανέτες !! Έβαλαν οι Ιάπωνες το 019 traction την στιγμή που οι Ιταλοί το έχουν πάνω από 10ετία στις μηχανές τους !!Άσε που πρωτοπόρος στα σκούτερ ήταν η piaggio !! Σιγά τα πολλά άλογα που χρειάzονται και traction control στην κατηγορία αυτή !!Σημαντικότερα είναι τα φρένα, ΑΒS, λάστιχα ρυθμιζόμενες μανέτες !!Πληρώνεις ένα Ιαπωνέζικο 300άρι σκούτερ γύρω στα 6200 και δεν έχει σωστά φρένα ούτε ρυθμιζόμενες μανέτες το traction μας μάρανε!!

        9
    • Αναστασης Ρουκης

      Έχω το 400αρι του 2014. Μαμά ήταν ψιλό άδειο χαμηλά, μετά τα 70 σούπερ.. Έβαλα 15γρ μπίλιες κ έγινε πύραυλος παντού. Αλλά τα κρατήματα του δεν μ αρέσουν.. Πολύ σταθερό μεν στα πολλα, αλλά με 1570 μεταξόνιο δεν στρίβεις.. Κ πολύ σκληρές αναρτήσεις που δεν βοηθάνε ούτε στο κράτημα.. Το μπροστινό όλο διώχνει.. Πολύ αξιόπιστο πάντως 3 χρόνια τώρα.. Traction control δεν χρειάζεται, έλεος 😎θ

        4
    • Δημήτρης

      Πλέον είναι ξεκάθαρο το γιατί οι Ιάπωνες θα είναι πάντα ένα βήμα μπροστά, λέγεται "ηλεκτρονικά βοηθήματα" βλ.traction control!

        2
    • Μιχάλης

      Είναι κάτοχος του 400i του 2014 και είχα σκοπό να πάρω το 400 S. Πήγα για test drive. Ωραίο design, επιθετικό, αλλά αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι ο κινητήρας παρόλο που δηλώνουν ίδια ιπποδύναμη και μεγαλύτερη ροπή μου φάνηκε πιο αργός και κοιμισμένος από το δικό μου. Το περίμενα πιο δυνατό.

        3
    • Γιαννης

      Παιδιά λέμε για πύραυλο και το εννοούμε αν δε το έχεις καβαλήσει δεν έχεις άποψη ο φίλος μας ποιο πάνω που λέει για μοντέλο του 2019 χωρίς traction control έχει ωμός νέο κινητήρα με 36 άλογα δηλ 5 πιο πάνω από των ανταγωνισμό έχει τετραπιστονες δαγκάνεςεμπρός με 260χιλ δίσκους και 14 τροχό πισω οχι13 που είχαν μια δεκαετία πρίν τα σκούτερ βασικα πραγματα.τωρα έχει ντουλαπακια ηλεκτρομαγνιτικα αλλά πάλι θα μας πει ο φιλος δεν έχουν επενδύσει δερμάτινη,θα του πω δεν πειράζει είναι πύραυλος!!!!

        9
    • Καραθανάσης Κωνσταντίνος

      Παιδιά να λέτε και τις τιμές από κάποια βασικά ανταλλακτικά πχ ο ιμάντας από το συγκεκριμένο σκούτερ έχει 184€ μόνο η αγορά! Γενικά το after sales της kymco πάσχει σε αντίκτυπο των πωλήσεων που βρίσκονται στα τάρταρα!!! Πιστέψτε με καλό θα τους κάνετε!!!

        13
    • Δημήτρης

      Παιδιά...τι πύραυλος λέτε και άλλα σχετικά....το 2019 και mega scooter χωρίς traction control είσαι εκτός ανταγωνισμού !

        14