• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Χώρος για ένα κράνος και αρκετά αντικείμενα ακόμη βρίσκεται κάτω από την σέλα.

Ευχάριστη εργονομική νότα στην σέλα δύο επιπέδων, το μαξιλαράκι μέσης για τον αναβάτη.

Οι διακόπτες προέρχονται από το ΑΚ. Από αριστερά ανοίγει ηλεκτρομαγνητικά η σέλα και από δεξιά χειρίζεσαι τις λειτουργίες του Noodoe.

Οι διακόπτες προέρχονται από το ΑΚ. Από αριστερά ανοίγει ηλεκτρομαγνητικά η σέλα και από δεξιά χειρίζεσαι τις λειτουργίες του Noodoe.

Τριπλής διάταξης ο πίνακας οργάνων, με τη μεσαία οθόνη να απεικονίζει τις λειτουργίες του Noodoe. Το Xciting είναι το πρώτο scooter με πλοήγηση GPS.

Aνεση – Εργονομία

 

Οι εν γένει σπορτίβικες καταβολές του Xciting, δεν αναιρούν τις  ιδιότητες που πρεσβεύει, αποτελώντας ένα άνετο scooter που θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο στις καθημερινές σου διεργασίες. Ας ξεκινήσουμε από τη σέλα, η οποία είναι ναι μεν δύο επιπέδων, αλλά ο συνεπιβάτης  κάθεται σχεδόν στην ίδια ευθεία με τον οδηγό, ώστε να μην επηρεάζει την κατανομή του scooter στις στροφές. Το ενδιάμεσο μαξιλαράκι που υποστηρίζει τη μέση του αναβάτη, δεν είναι ρυθμιζόμενο, αλλά αυτός θα νιώσει ότι κουμπώνει στην ευρύχωρη περιοχή που του αναλογεί. Το ύψος της σελάς από το έδαφος χαμήλωσε, από τα 815 στα 805 χιλιοστά, σε σχέση με τον προκάτοχο και σε συνάρτηση με το πλούσιο αφρώδες, διαμορφώνουν συνθήκες άνετης πολύωρης φιλοξενίας και εύκολης πρόσβασης στο έδαφος αλλά και στο πέρασμα των ποδιών ανάμεσα από το φαρδύ τούνελ, δύο καίρια σημεία που εκτοξεύουν την χρηστικότητα στην καθημερινή χρήση. 

Στον φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο των 42 λίτρων κάτω από τη σέλα, χωρούν με άνεση ένα full face κράνος και αρκετά μικροαντικείμενα, ενώ τα δύο ντουλαπάκια στο εσωτερικό της ποδιάς, παρέχουν επιπλέον χώρο, αλλά και θύρα USB 12 Volt για την φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Το σημαντικό νέο είναι ότι κλειδώνουν ηλεκτρομαγνητικά, όταν γυρίσεις το κλειδί της μίζας στη θέση lock. Το S400 διαθέτει premium χαρακτηριστικά που κάνουν εύκολη τη ζωή του αναβάτη. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 προκαθορισμένες θέσεις, απλώς με το πάτημα ενός κουμπιού στη βάση στήριξης και την ταυτόχρονη  χρήση των χεριών. 

Οι ποιοτικοί διακόπτες έρχονται απευθείας από το ΑΚ.  Στο αριστερό χειριστήριο, εκτός των φώτων, της κόρνας και του kill switch, βρίσκεται ένας διακόπτης για το ηλεκτρομαγνητικό άνοιγμα της σέλας, το παραδοσιακό άνοιγμα από το κλειδί συνεχίζει να υφίσταται, και από το δεξί χειριστήριο διαχειρίζεσαι τις επιμέρους λειτουργίες του πίνακα οργάνων. Η τεχνολογικά προηγμένη πλατφόρμα διασύνδεσης με smartphone, Noodoe, κάνει και εδώ την εμφάνισή της, με απίστευτα πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης, αλλά έχοντας μια επιπλέον σημαντική προσθήκη. Αυτή του πλοηγού GPS, ο οποίος είναι ειδικά σχεδιασμένος για δίκυκλα, χρησιμοποιεί δωρεάν του χάρτες της Tom Tom και δουλεύει άψογα, χωρίς να μπερδεύει τον οδηγό. Το βελάκι στο κέντρο της οθόνης, δείχνει την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσεις, ενώ δεξιά και αριστερά, αναγράφονται οι εναπομένουσες διασταυρώσεις, αλλά και τα υπολειπόμενα μέτρα,  μέχρι την επόμενη αλλαγή κατεύθυνσης. Τέλος, το πρακτικό χειρόφρενο, βοηθάει σε σύντομες στάσεις, αλλά και στην στάθμευση, ενώ οι καθρέπτες εκτός από λειτουργικοί είναι και πανέμορφοι. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Μιχάλης

    Είναι κάτοχος του 400i του 2014 και είχα σκοπό να πάρω το 400 S. Πήγα για test drive. Ωραίο design, επιθετικό, αλλά αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι ο κινητήρας παρόλο που δηλώνουν ίδια ιπποδύναμη και μεγαλύτερη ροπή μου φάνηκε πιο αργός και κοιμισμένος από το δικό μου. Το περίμενα πιο δυνατό.

     
  • Γιαννης

    Παιδιά λέμε για πύραυλο και το εννοούμε αν δε το έχεις καβαλήσει δεν έχεις άποψη ο φίλος μας ποιο πάνω που λέει για μοντέλο του 2019 χωρίς traction control έχει ωμός νέο κινητήρα με 36 άλογα δηλ 5 πιο πάνω από των ανταγωνισμό έχει τετραπιστονες δαγκάνεςεμπρός με 260χιλ δίσκους και 14 τροχό πισω οχι13 που είχαν μια δεκαετία πρίν τα σκούτερ βασικα πραγματα.τωρα έχει ντουλαπακια ηλεκτρομαγνιτικα αλλά πάλι θα μας πει ο φιλος δεν έχουν επενδύσει δερμάτινη,θα του πω δεν πειράζει είναι πύραυλος!!!!

      2
  • Καραθανάσης Κωνσταντίνος

    Παιδιά να λέτε και τις τιμές από κάποια βασικά ανταλλακτικά πχ ο ιμάντας από το συγκεκριμένο σκούτερ έχει 184€ μόνο η αγορά! Γενικά το after sales της kymco πάσχει σε αντίκτυπο των πωλήσεων που βρίσκονται στα τάρταρα!!! Πιστέψτε με καλό θα τους κάνετε!!!

      4
  • Δημήτρης

    Παιδιά...τι πύραυλος λέτε και άλλα σχετικά....το 2019 και mega scooter χωρίς traction control είσαι εκτός ανταγωνισμού !

      4

KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ