• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Συνδυασμός επιτυχίας. Φρένα άγκυρες της Brembo και ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της WP.

    Πλαίσιο- Αναρτήσεις – Φρένα: Κέντα περιφερειακών

     

    Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα προσφέρει εκτός από την απαιτούμενη ακαμψία και εξαιρετικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά.  Ζυγίζει μόλις 9,8 κιλά και συνεισφέρει στην διατήρηση του συνολικού βάρους στα χαμηλά επίπεδα των 238 κιλών. Στον τομέα των αναρτήσεων το 1290 S εξοπλίζεται με ημι-ενεργητικές της WP. Πιο συγκεκριμένα, στο εμπρός μέρος βρίσκουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 48 χιλιοστών με διαδρομή 200 χιλιοστά. Πίσω το μονό αμορτισέρ είναι της ίδιας εταιρίας  και έχει ίδια διαδρομή. Και εδώ ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα modes. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι οι αναρτήσεις σετάρονται σε προκαθορισμένη θέση, καθώς μεταβάλλονται σε πραγματικό χρόνο, παίρνοντας δεδομένα από αισθητήρες και επιταχυνσιόμετρα.  Εκτός των παραπάνω, η προφόρτιση του πίσω αμορτισέρ μπορεί να ρυθμιστεί σε τέσσερις προκαθορισμένες θέσεις (μόνο οδηγός, οδηγός με αποσκευές, δικάβαλο, δικάβαλο με αποσκευές), ανάλογα  με το φορτίο της μοτοσυκλέτας, παρέχοντας την τέλεια γεωμετρία σε όλες τις περιπτώσεις. Εκπληκτικά σε αίσθηση και απόδοση τα φρένα. Η Brembo έχει βάλει και εδώ το χεράκι της ή μάλλον για να το πούμε καλύτερα, τις δαγκάνες της, εξοπλίζοντας το μεγάλο Adventure με δύο τετραπίστονες μπροστά και μια διπίστονη πίσω. Οι διάμετρος των δίσκων είναι 320 και 267 χιλιοστά μπροστά και πίσω αντίστοιχα. Ένα σύστημα ABS της Bosch συνεργάζεται με το σύστημα πέδησης, για ασφαλέστερα φρεναρίσματα. Μάλιστα λειτουργεί και υπό κλίση (cornering), ενώ διαθέτει και ρύθμιση off-road που επιτρέπει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού για οδήγηση στο χώμα. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 120/70-19 μπροστά και 170/60-17 πίσω και τυλίγονται από τα πολύ καλά Pirelli Scorpion Trail II.

    • Nec.

      Οκ το αγόρασα ειναι πολύ καλό απλα έχει τα μείον... δεν κάθεσε μέσα αλλά πάνω στη μοτοσυκλέτα, η άνεση ειναι μικρότερη του GSA 1200 που είχα, σε ωθεί να πηγαίνεις γρήγορα χάρις τον σπορ χαρακτήρα, έχει όμως και σαφώς καλύτερη μουαγιε στα ταξίδια σε σχέση με τις απαράδεκτα κοντές σχέσεις του GSA, εδώ ταξιδεύεις με 6.000 σαλ και 170+ χωρίς θόρυβο και κραδασμούς, η σταθερότητα δε στα πολλά ειναι έτη φωτός καλύτερη του GSA. Για μένα μειονέκτημα η αλυσίδα ...

        22

    KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ