• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οδηγός και συνεπιβάτης, χάρη στο πλούσιο αφρώδες, θα παραμείνουν για αρκετή ώρα ξεκούραστοι.

Οι διακόπτες είναι σωστά τοποθετημένη και εύκολα προσβάσιμοι από τον αναβάτη. Στο αριστερό μέρος βρίσκονται οι διακόπτες πλοήγησης στο μενού επιλογών καθώς και το κουμπί για το cruise control.

Η 6,5 άρα οθόνη οργάνων εκτός από ψαρωτική και πανέμορφη, περιλαμβάνει τα πάντα από ενδείξεις , ενώ μπορεί να προσαρμοστεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις του αναβάτη.

Aνεση-Εργονομία: Κάνει Ρελάνς

 

Βασιλικές ανέσεις θα απολαύσει όποιος βρεθεί στη σέλα του 1290 S. Σε αυτό συνεισφέρουν τα μάλα,  από τη μία το πλούσιο αφρώδες που θα κρατήσει ξεκούραστο τον οδηγό για ώρες και από την άλλη η άνετη όρθια θέση οδήγησης, που αν και σε ωθεί να κινηθείς σε γρήγορους ρυθμούς, εκπληρώνει επάξια τον τουριστικό  της ρόλο. Ο συνεπιβάτης δεν θα δυσκολευτεί να ακολουθήσει σε οποιαδήποτε είδος διαδρομής, καθώς το τμήμα της σέλας που του αναλογεί επαρκεί για να τον κρατήσει για αρκετή ώρα φρέσκο, ενώ στη διάθεσή του έχει και  μεγάλες χειρολαβές. Εργονομικά όλα βρίσκονται στη θέση τους και ο αναβάτης μπορεί εύκολα να απολαύσει όλες τις ανέσεις που του προσφέρει το μεγάλο ΚΤΜ. Θερμαινόμενες χειρολαβές και cruise control είναι μόνο μερικές από αυτές. Οι πλευστές βάσεις είναι έτοιμες να υποδεχθούν πλαϊνές βαλίτσες, αυξάνοντας κατακόρυφα την πρακτικότητα του μοντέλου. Η ζελατίνα ρυθμίζεται καθ ύψος από δύο περιστρεφόμενους κοχλίες που βρίσκονται στο εσωτερικό μέρος της μάσκας και είναι εύκολα προσβάσιμοι από τον αναβάτη. Ο ολοκαίνουργιος πίνακας οργάνων είναι άκρως εντυπωσιακός. Πρόκειται για μια TFT οθόνη 6,5 ιντσών που θυμίζει tablet με ζωντανά χρώματα και που προσαρμόζεται ανάλογα με τον εξωτερικό φωτισμό, άσπρο background το πρωί μαύρο background στο σκοτάδι.  Η επιφάνεια είναι από ανθεκτικό Gorilla Glass και μπορεί να παραμετροποιηθεί ανάλογα με τα γούστα του αναβάτη. Ο χειρισμός γίνεται μέσω των φωτιζόμενων(!) διακοπτών και η περιήγηση στο πλούσιο μενού πληροφοριών, είναι μια πανεύκολη διαδικασία. Ο οδηγός έχει μπροστά του κάθε λογής πληροφορία και ένδειξη, από ολικούς και μερικούς χιλιομετρήτες και  θερμοκρασία κινητήρα, μέχρι πίεση ελαστικών και επιλεγμένο mode αναρτήσεων. Το προαιρετικό KTM my Ride είναι ένα πρόγραμμα αλληλεπίδρασης με τη μοτοσυκλέτα. Μπορείς να συνδέσεις το κινητό σου τηλέφωνο μέσω Bluetooth και να λαμβάνεις κλήσεις και να ακούσεις μουσική χωρίς να πάρεις τα χέρια του από το τιμόνι. Το λογισμικό διαχείρισης των τηλεφωνικών κλήσεων λειτουργεί ανεξάρτητα από την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα. Αυτό σημαίνει ότι αποφεύγονται τυχόν κακόβουλες πράξεις από τρίτους σε περιπτώσεις υποκλοπής δεδομένων του Smartphone του αναβάτη. Επίσης, υπάρχει υποδοχή USB για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών στο δεξί εσωτερικό μέρος του φέρινγκ.  Τέλος, η παραδοσιακή εκκίνηση με κλειδί αντικαταστάθηκε από keyless σύστημα που επιτρέπει στο ΚΤΜ να έρθει στη ζωή, ακόμα και αν έχεις το κλειδί στην τσέπη.  

  • Nec.

    Οκ το αγόρασα ειναι πολύ καλό απλα έχει τα μείον... δεν κάθεσε μέσα αλλά πάνω στη μοτοσυκλέτα, η άνεση ειναι μικρότερη του GSA 1200 που είχα, σε ωθεί να πηγαίνεις γρήγορα χάρις τον σπορ χαρακτήρα, έχει όμως και σαφώς καλύτερη μουαγιε στα ταξίδια σε σχέση με τις απαράδεκτα κοντές σχέσεις του GSA, εδώ ταξιδεύεις με 6.000 σαλ και 170+ χωρίς θόρυβο και κραδασμούς, η σταθερότητα δε στα πολλά ειναι έτη φωτός καλύτερη του GSA. Για μένα μειονέκτημα η αλυσίδα ...

      30

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ