• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πρακτική η θύρα USB, θα θέλαμε να είναι σε λιγότερο εμφανή θέση.

Ολες οι απαραίτητες πληροφορίες είναι διαθέσιμες, αρκεί να μην πέφτει ο ήλιος πάνω της.

Κατά τα αναμενόμενα, η εργονομία των χειριστηρίων.

Κατά τα αναμενόμενα, η εργονομία των χειριστηρίων.

Aνεση – Εργονομία

 

Από την επαφή μας με την ασφάλτινη έκδοση γνωρίζαμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα άνετο και φιλόξενο δίτροχο και αυτό δεν άλλαξε με τη σέλα να έχει πλούσιο αφρώδες και κρατά αναβάτη και συνεπιβάτη ξεκούραστους για πολύ ώρα. Αυτό όμως που άλλαξε είναι η απόστασή της από το έδαφος, η οποία αυξήθηκε από τα 815 στα 840 χιλιοστά. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι αναβάτες κάτω του 1,70 θα φτάνουν ίσα - ίσα με τις μύτες των παπουτσιών τους στο έδαφος, οπότε χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή κατά το παρκάρισμα – ξεπαρκάρισμα και τις μανούβρες. Θα θέλαμε το τιμόνι να ήταν λίγο πιο φαρδύ, κάτι που θα έκανε πιο άνετη τη θέση οδήγησης για τουριστική χρήση, αλλά τότε θα ήταν και πιο εύκολο να εγκλωβιστεί στην κίνηση. 

Τα μαρσπιέ έχουν αφράτο λαστιχένιο κάλυμμα, το οποίο μπορεί να αφαιρεθεί για να έχουν καλύτερη πρόσφυση οι μπότες, ενώ η θέση οδήγησης βολεύει ακόμα κι όταν ο αναβάτης αποφασίσει να οδηγήσει όρθιος στο χώμα. Προχωρώντας στα υπόλοιπα στοιχεία του εξοπλισμού, η ψηλή ζελατίνα συνδυάζεται με εκτροπείς αέρα αριστερά και δεξιά από τον προβολέα, ενώ δεν λείπουν οι χούφτες με το συνολικό αποτέλεσμα είναι μια πολύ ικανοποιητική κάλυψη από τα στοιχεία της φύσης. Στάνταρ είναι το κεντρικό σταντ και η σχάρα, η οποία έρχεται στο ίδιο επίπεδο με τη σέλα του συνεπιβάτη δημιουργώντας έναν μεγάλο, ενιαίο χώρο φόρτωσης. Την ενημέρωση του αναβάτη αναλαμβάνουν το αναλογικό στροφόμετρο και η ψηφιακή οθόνη στα αριστερά του, η οποία παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, αλλά γίνεται δυσανάγνωστη, όταν πέσει ακριβώς πάνω της ο ήλιος. Τέλος, στη δεξιά μεριά του φαίρινγκ υπάρχει θύρα USB για τροφοδοσία συσκευών.

  • Μπον

    Οποιος εχει οδηγησει και το λεοντσινο και το trk που φορουν το ιδιο μοτερ θα εχουν διαπιστωσει οτι λογω βαρους στο ον-οφ,δεν επιταχυνει οπως στο γυμνο και πρεπει να το ξεζουμιζεις για να δεις λιγο υψηλη τελικη.Δεν συζηταμε για δικαβαλο και με μπαγκαζια πρεπει να εχεις πολυυυυυ υπομονη,εκτος αν εισαι νεοεισερχομενος και δεν εχεις εμπειρια απο την κατηγορια 650 κ.εκ plus...Σε γενικες γραμμες ομως ειναι ομοιογενες συνολο και με ενα δυνατοτερο μοτερ θα ταιριαξει γαντι στις απαιτησεις των οδηγων στην χωρα μας.

      2
  • jiannis

    μια πολυ καλη προταση σε αυτα τα κυβικα με πολυ καλη υποδυναμη και ροπη για τα κυβικα της (λιγο παραπανω απο χοντα αλλα και πολυ ποιο φτηνη απο χοντα )και το κυριοτερο ,ειναι κουκλα

      2
  • Konstantinos

    δηλαδή Terry, το honda 500 ειναι καλύτερο που έχει ιδια άλογα και παραπλήσιο βάρος;; μια χαρα εναλλακτική πρόταση ειναι στην κυριαρχία των ιαπωνικών... και πιο οικονομικό

      25
  • terrys

    Απογοητευτικη αποδοση λογω κακης αναλογιας kg/hp έχει απόδοση ενός 300cc Aνθρακας ο Xρυσος για τις εκτος δρομου δυνατοτητες

      19

BENELLI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ