• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πάρε την ΤΡΚ 502Χ και φύγε... για όπου τραβάει η ψυχή σου.

    Η άποψή μας

     

    Το TRK 502 παραμένει μια value for money μοτοσυκλέτα με προσιτή τιμή και πλούσιο εξοπλισμό, ενώ με την έκδοση “Χ” πάει ένα βήμα παραπέρα προσφέροντας ακόμα περισσότερα στον απαιτητικό αναβάτη. Η εμφάνιση και οι προδιαγραφές της υπόσχονται περιπέτεια και εκτός δρόμου διασκέδαση, όμως δεν μένει μόνο εκεί. Διαθέτει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να σε πάει πιο μακριά και το κάνει αποτελεσματικά προσφέροντας ταυτόχρονα γενναίες δόσεις διασκέδασης. Καλύπτει τις προσδοκίες και είναι αντάξιο του  «Χ» που συνοδεύει το όνομά του.



    Κινητήρας  
    Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 4β
    Κυβισμός (κ.εκ.) 499,6
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)69 Χ 66,8
    Συμπίεση (:1)11,5
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 47 / 8.500
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 4,5 / 5.000
    Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 20
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)5
    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα  
    Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι 50 χιλ.
    Διαδρομή (χλστ.) 145
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ / ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ
    Διαδρομή (χλστ.) 170
    Φρένα Ε (χλστ.)2Δ/320, 2Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.)Δ/260, 1Ε, ABS 
    Τροχοί - Ελαστικά  
    Ελαστικό Ε110/80-19
    Ελαστικό Π150/70-17
    Διαστάσεις / Βάρος  
    Μήκος (χλστ.)2.2
    Πλάτος (χλστ.)915
    Μεταξόνιο (χλστ.)1.525
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.)840
    Βάρος (κιλά) 235
    Εξοπλισμός  
    ABS / Ρυθμ.Ν / Ν
    Τraction Control / Ρυθμ. Ο
    ΣτροφόμετροΝ
    Immobilizer Ο
    Yπολογιστής ταξιδιού Ο
    Μερικός χιλιομετρητής Ν
    Ένδειξη βενζίνης Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας Ν
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο
    Ζελατίνα / Ρυθμ. Ν / Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦΟ / Ν
    Πλάγιο σταντ Ν
    Κεντρικό σταντ Ν
    Χειρολαβές / Σχάρα Ν / Ν
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο / Ν

    • Μπον

      Οποιος εχει οδηγησει και το λεοντσινο και το trk που φορουν το ιδιο μοτερ θα εχουν διαπιστωσει οτι λογω βαρους στο ον-οφ,δεν επιταχυνει οπως στο γυμνο και πρεπει να το ξεζουμιζεις για να δεις λιγο υψηλη τελικη.Δεν συζηταμε για δικαβαλο και με μπαγκαζια πρεπει να εχεις πολυυυυυ υπομονη,εκτος αν εισαι νεοεισερχομενος και δεν εχεις εμπειρια απο την κατηγορια 650 κ.εκ plus...Σε γενικες γραμμες ομως ειναι ομοιογενες συνολο και με ενα δυνατοτερο μοτερ θα ταιριαξει γαντι στις απαιτησεις των οδηγων στην χωρα μας.

        2
    • jiannis

      μια πολυ καλη προταση σε αυτα τα κυβικα με πολυ καλη υποδυναμη και ροπη για τα κυβικα της (λιγο παραπανω απο χοντα αλλα και πολυ ποιο φτηνη απο χοντα )και το κυριοτερο ,ειναι κουκλα

        2
    • Konstantinos

      δηλαδή Terry, το honda 500 ειναι καλύτερο που έχει ιδια άλογα και παραπλήσιο βάρος;; μια χαρα εναλλακτική πρόταση ειναι στην κυριαρχία των ιαπωνικών... και πιο οικονομικό

        25
    • terrys

      Απογοητευτικη αποδοση λογω κακης αναλογιας kg/hp έχει απόδοση ενός 300cc Aνθρακας ο Xρυσος για τις εκτος δρομου δυνατοτητες

        19

    BENELLI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ