Ducati Scrambler Icon |
|
Κινητήρας |
4T, L2 90ο, Α/Ψ,2Β/Κ |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
803 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
88x66 |
Συμπίεση
(:1) |
11 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.αλ.) |
75/8.250 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
6,9/5.750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός
50χλστ. |
Χωρητ.
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
13,5/- |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
5,1 |
Βάρος
(kg, κενό) |
170 |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
214 (κόφτης) |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο
χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις
Ε |
Ανάποδο
τηλεσκοπικό πιρούνι Kayaba 41χλστ. |
Διαδρομή
(χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις
Π |
Μονό Αμορτισέρ
Kayaba, ΠΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ, ακτινική
δαγκάνα, 4Ε /330, ABS Bosch 9.1 MP
AMS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ /245, 1E, ABS Bosch 9.1 MP AMS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό
Ε |
Pirelli MT 60 RS 110/80-18 |
Ελαστικό
Π |
Pirelli MT 60 RS 180/55-17 |
Διαστάσεις
|
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.100-2.165 |
Πλάτος (χλστ.) |
845 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.445 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
790 (770 χαμηλή
σέλα) |
Πόσο εύκολη είναι η μετάβαση από το αυτοκίνητο στη μοτοσυκλέτα;
Honda NC750X: Η μοναδική με αποθηκευτικό χώρο που δέχεται full face κράνος
ASUS CROSS X 125 – Ένα A-CROSS εντυπωσιακό παπί για όλες τις απαιτήσεις.
Γιατί τα δίκυκλα δεν έχουν πια μανιβέλα;
KTM 690 Enduro R 2026: Με νέο επανασχεδιασμένο κινητήρα και πλαίσιο
Test μάσκα Progrip Vision 3300: Προστασία, πρακτικότητα & χαμηλό βάρος
BMW CE 02 Highline: Premium ηλεκτρικό στα 5.190 ευρώ, φορτίζει σε 3,5 ώρες
BMW CE 04 : Νέες χρωματικές επιλογές και δυνατότητα περιορισμού ισχύος για δίπλωμα Α1
Honda CB1000R με E-Clutch: Έρχεται νέα εποχή στα 1000άρια γυμνά της Honda;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr