Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2K, Υ/Ψ,8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
296 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
62x49 |
Συμπίεση (:1) |
10,6 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
39/11.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
28/10.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
4,9 |
Βάρος (κιλά, πλήρες) |
170 (ABS) |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
181 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο τύπου διαμάντι |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι, 37 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
132 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 290 χλστ., διπίστονη δαγκάνα, ΑBS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 220 χλστ., διπίστονη δαγκάνα ΑBS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/70-17 |
Ελαστικό Π |
140/70-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.015 |
Πλάτος
(χλστ.) |
750 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.405 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 |
Μεσαία Adventure με 19άρη τροχό και τα καλύτερα φρένα
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
Honda CB1000F SE: Νέα ειδική έκδοση με πρεμιέρα στη Suzuka
Keeway Versilia 125: Ρετρό εμφάνιση με σύγχρονη τεχνολογία
Test SIDI Nucleus GTX: Ελαφρύ & καθημερινό με προστασία D30 στον αστράγαλο
Polini: Η κορυφαία ιταλική επιλογή στη βελτίωση scooter, τώρα σε νέες ανταγωνιστικές τιμές!
BMW F900XR: Με ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι και 3 κιλά λιγότερα
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Μπαταρίες στερεού τύπου το 2026 : Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης χτίζεται τώρα
SYM ARCTIC ROUTE 2025: Το SYM ADXTG 400 πατά στον Αρκτικό Ωκεανό!
Τροχαία: Θεσσαλονικείς, βάλτε κράνος! - 1.850 έλεγχοι και 411 παραβάσεις σε 1 εβδομάδα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025