• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

BMW R nineT

Κανένα παράπονο από τα φρένα της γερμανικής μοτοσικλέτας σε δύναμη αλλά και αίσθηση.

Σύγχρονα και σοβαρά σε όψη τα όργανα του R nineT.

BMW R nineT

Το R nineT αποτελεί απόσταγμα μοτοσικλέτας 90 ετών, συνδυάζοντας με απόλυτο τρόπο την αυθεντική παράδοση, με τη σύγχρονη τεχνολογία και απόδοση. 

Τιμή: 16.200 ευρώ (βασική έκδοση)

Χρώματα: Μαύρο (black storm metallic)

+Χαρακτήρας, ποιότητα, βάση για customizing

-Τιμή απόκτησης

Αισθητική-ποιότητα  κατασκευής
Η συνολική αίσθηση που αποπνέει η μοτοσικλέτα είναι εκείνη των «bare essentials» και του «less is more», δηλαδή των απολύτως απαραίτητων εξαρτημάτων για τη λειτουργικότητα του συνόλου. Στόχος που επετεύχθη από τη BMW Motorrad με απόλυτη επιτυχία, ενώ διανθίζεται με λαχταριστές λεπτομέρειες παντού, λεπτομέρειες που τραβάνε το μάτι και εντυπωσιάζουν επαΐοντες και μη. Για παράδειγμα, τα πλαϊνά του 18λιτρου αλουμινένιου ρεζερβουάρ είναι βουρτσισμένα στο χέρι, και μετά περασμένα με επίστρωση. Οι επιφάνειες πολλών σφυρήλατων εξαρτημάτων έχουν δεχθεί αμμοβολή, και μετά ένα φυσικό ανωδιωμένο τελείωμα. Στο κέντρο του προβολέα, η λυχνία διαθέτει ένα μικρό κάλυμμα με τον έλικα της BMW. Φυσικά οι ζάντες είναι ακτινωτές, φέρνοντας στο μυαλό το παρελθόν της φίρμας, ενώ το πίσω φωτιστικό είναι τεχνολογίας LED. 

Κινητήρας
Από την πρώτη μοτοσικλέτα της BMW Motorrad, τη θρυλική R 32 του 1923, ο εν λόγω κινητήρας αποτελεί σήμα κατατεθέν της φίρμας, ενώ αυτή τη στιγμή η BMW είναι η μόνη εταιρεία παραγωγής μοτοσικλετών παγκοσμίως που διαθέτει τη συγκεκριμένη διάταξη στα μοντέλα της γκάμας της. Φυσικά λόγω χαρακτήρα του R nineT, ο συγκεκριμένος boxer κινητήρας είναι αερόψυκτος –προερχόμενος από τη προηγούμενη γενιά R, με το ψυγείο του λαδιού σε λογικές διαστάσεις να δένει αρμονικά με τη γενική κατασκευή. Αποδίδει 110 hp στις 7.750 σαλ., με ροπή  12,13 Kgm στις 6.000 σαλ. Ο κόφτης βρίσκεται στις 8.500 σαλ., ενώ οι επιδόσεις του είναι υπέρ-αρκετές για το R nineT, με υψηλή τελική 210 χλμ/ώρα, και με ικανοποιητικότατη μέση κατανάλωση 6,1 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα. 

Οδηγώντας
Πλαίσιο και αναρτήσεις συνηγορούν στο άριστο κράτημα του R nineT, κράτημα που λάμπει σε επαρχιακό, αριστεύει στην πόλη και στα κακά ελληνικά οδοστρώματα, ενώ η μοτοσικλέτα αποδεικνύεται βράχος στα πολλά. Μπορεί να μην αποτελεί την πιο ευέλικτη μοτοσικλέτα της κατηγορίας, από την άλλη όμως τα καταφέρνει άριστα παντού, ακόμα και στο μποτιλιάρισμα, δίχως να κουράζει αναβάτη και συνεπιβάτη. Θα πάει ακόμα και σε χώμα, διασκεδάζοντας σας με ελεγχόμενες πλαγιολισθήσεις, και αίσθηση άριστου ελέγχου. Γενικά, το R nineT εντυπωσιάζει ευχάριστα παντού, και σε βάζει σε πειρασμό να… διασκεδάσεις, καθώς ο χαρακτήρας του αποτελεί το αντίθετο της συνηθισμένης σήμερα απόλυτης εξειδίκευσης! Πιστεύεις πως μπορεί να κάνει τα πάντα, και εύκολα βρίσκεσαι να δοκιμάζεις πράγματα που δεν θα σκεφτόσουν καν να επιχειρήσεις με μια πιο στοχευμένη κατασκευή. Χώμα; Παιχνίδι; Σουζάκια; Πλαγιολισθήσεις; Αλματάκια; Κοντρίτσες; Καταλήγεις να οδηγείς λες και βρίσκεσαι πάνω σε καλό παλιό… εντουράκι-σκραμπλεράκι-ακόμα και παπάκι, ένα δίτροχο που τα κάνει όλα, δίχως συστολές, αναστολές, φόβους και ανασφάλειες. 

Περισσότερα στο τεύχος 04

BMW R 1200 GS

 

Κινητήρας

4T, 2Κ, Υ/Ψ,4Β/Κ, EEK

Κυβισμός (κ.εκ.)

1170

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)

101x73

Συμπίεση (:1)

12,5

Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.)

110/7.750

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

12,13/6.000

Τροφοδοσία

Ψεκασμός BMS-K+

Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα)

18

Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.)

6,1

Βάρος (kg, γεμάτο)

222

Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)

210

 

 

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

 

Τύπος

Ατσάλινο σωληνωτό

Αναρτήσεις Ε

Ανάποδο πιρούνι 46 χλστ.

Διαδρομή (χλστ.)

120

Αναρτήσεις Π

Paralever

Διαδρομή

120

Φρένα Ε (χλστ.)

2Δ, 320, 4E, ABS

Φρένα Π (χλστ.)

Δ, 265, ABS

 

 

Τροχοί-Ελαστικά

 

Ελαστικό Ε

120/70-17

Ελαστικό Π

180/55-17

 

 

Διαστάσεις

 

Μήκος x Πλάτος x Ύψος (χλστ.)

2.220 x 890 x Δ.Α.

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.475

Ύψος σέλας (χλστ.)

785


 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ