Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, 2ΕΕΚ, Y/Ψ, 4β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
471 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
72x61,2 |
|
Συμπίεση (:1) |
11,3 |
|
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
27,62/9,700 |
|
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
2,3/8.200 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός 38
χλστ. |
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
11 |
|
Κατανάλωση
(lt/100χλμ) |
4,2 |
|
Βάρος γεμάτο
(kg) |
195 |
|
Τελική ταχύτητα
(χλμ) |
163 |
|
|
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο
σωληνωτό χωροδικτύωμα |
|
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό
τηλεσκοπικό πιρούνι |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
110 |
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ Uni-Trak, ΠΕ |
|
Διαδρομή |
116 |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 290, 2Ε |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 220, 2E |
|
|
|
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
Ελαστικό Ε |
100/80-17 |
|
Ελαστικό Π |
130/70-17 |
|
|
|
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
1.935 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
685 |
|
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.330 |
|
Ύψος σέλας
(χλστ.) |
780 |
|
Φρένα στα 350άρια scooter, τα πρωτεία στην QJMOTOR
QJMOTOR ATR 125: Αθόρυβο στο φανάρι, ελαφρύ στην τσέπη με υβριδική τεχνολογία
Wheel n Water Cappucino: Υποψήφιο για Best Electric by LS2
Aλογα-ροπή και άλλα ψέματα των αριθμών
Triumph Speed 400: Υποψήφιο για Best Commuter by LS2
Γιατί πληρώνουμε για δρόμους που δεν έχουμε;
Morbidelli: Με αγωνιστική παράδοση και προσιτές τιμές μπαίνει με φόρα στην ελληνική αγορά
BMW CE 04: Το πιο γρήγορο ηλεκτρικό scooter
Triumph Street Triple 765 R - Test
Αποστολή Βαρκελώνη: Yamaha NMAX 125 2025
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr