• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Kawasaki Ninja 250 SL

Σύγχρονη και σπορτίφ αισθητική για το φέρινγκ του μικρού Ninja.

Πολύ καλός ο κινητήρας με ροπάτη απόδοση για τον κυβισμό τους από τις χαμηλές στροφές.

Kawasaki Ninja 250 SL

Το 250SL είναι το νεότερο και μικρότερο μέλος της οικογένειας των Ninja. Με 20 λιγότερα κιλά από το δικύλινδρο Ninja 300, πλαίσιο χωροδικτύωμα και άψογο στήσιμο, ανάβει τα αίματα, και σε βάζει στην πρίζα.

Τιμή: 4.590 ευρώ

Χρώματα: Πράσινο-μαύρο, Λευκό-μαύρο

+Δυνατός κινητήρας, ελαφρύ, διασκεδαστικό

-Στενά ελαστικά, λιτός εξοπλισμός

Αισθητική-Ποιότητα
Το ξεχωριστό και ολοκαίνουργιο πλαίσιο χωροδικτύωμα γίνεται ορατό στα βλέμματα χάρη σε δύο κοψίματα στο φέρινγκ, αν και στα πλαινά της μοτοσικλέτας η εταιρεία του Akashi το έχει κρύψει με δύο πλαστικά καλύμματα. Αν αναλογιστεί κανείς πως πρόκειται για κάτι μοναδικό, ξεχωριστό και πρωτόγνωρο για την εταιρεία θα το θέλαμε πιο εμφανές, αλλά... προσωπικά γούστα είναι αυτά. Το γεγονός που εντυπωσιάζει άμεσα τον παρατηρητή στο Ninja 250SL είναι η λεπτή σιλουέτα της μοτοσικλέτας. Αν το κοιτάξεις από πίσω, πραγματικά είναι δύσκολο να πιστέψεις πως εδώ έχουμε ένα 250. Tο Ninja 250SL δείχνει, αλλά και είναι ιδιαίτερα compact και μαζεμένο σε διαστάσεις. 

Ανεση-Εργονομία
Ας το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή. Το Ninja 250SL δεν έχει φτιαχτεί για ψηλούς αναβάτες. Ιδανικά αναστήματα για να κουμπώσει κανείς πάνω της, ειδικά όταν έχει διπλώσει για επιθετική οδήγηση είναι τα 1.50-1.75. Όσο πλησιάζουμε ή ξεπερνάμε το 1.80, ο αναβάτης διπλώνει υπερβολικά -ειδικά σκυμμένος, όπου βρίσκουν οι αγκώνες στα γόνατα. Από την άλλη, ο υποφαινόμενος με ύψος 1.70 αισθάνθηκε άνετα με το καλημέρα. Τα πόδια κουμπώνουν πολύ καλά κάτω από τις εσοχές του ρεζερβουάρ, ενώ η στάση του σώματος είναι ελαφρώς σκυφτή, και επιθετική, δίχως να γίνεται ακραία, με τις γωνίες σε πόδια και χέρια να είναι άνετες και για καθημερινή μετακίνηση.

Οδηγώντας
Το Ninja 250SL είναι από εκείνες τις μοτοσικλέτες που ανεξαρτήτως κυβικών, εντυπωσιάζουν και ξεχωρίζουν από το σωρό. Υπέρ-ατού εδώ ο απίθανος μονοκύλινδρος κινητήρας, που αντίθετα με αρκετά ανταγωνιστικά μικρά sport σύνολα, διαθέτει νεύρο και πυγμή με το καλημέρα, ενώ η γραμμική δύναμη συνεχίζει να ξεδιπλώνεται μέχρι τις 10.000 στροφές! Σε συνδυασμό με τον άριστο ψεκασμό, και με το χαμηλότατο βάρος των 150 γεμάτων κιλών, το Ninja 250SL εκτοξεύεται σε εκκινήσεις, ενώ διαθέτει δύναμη για να σας ξελασπώσει σε κάθε περίσταση, για άνετες προσπεράσεις, αλλά και για δυνατές εξόδους από τις στροφές. Τα φρένα του είναι πέρα από κάθε κριτική, με δύναμη και αίσθηση που κάνουν την έλλειψη ABS να περνάει εντελώς απαρατήρητη.

Το Ninja 250SL διαπρέπει σε οποιαδήποτε διαδρομή με στροφές, κάνοντας το αίμα του αναβάτη να βράζει, με την ευκολία και τη μεγάλη αίσθηση ασφάλειας που παρέχει την ώρα που κινείστε στο όριο. Η μοτοσικλέτα συμπεριφέρεται παντού ενιαία, επιταχύνει δυνατά από στροφή σε στροφή, και θα κάνει πολλές εκπλήξεις σε μοτοσικλέτες μεγαλύτερου κυβισμού. Πραγματικά απολαύσαμε τη συμβίωση μαζί της, και ενθουσιαστήκαμε σε όλες τις χρήσεις, αλλά ιδιαιτέρως σε ορεινή διαδρομή με στροφές.

Περισσότερα στο τεύχος 02

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

 

Κινητήρας

4T, , 2ΕΕΚ, Y/Ψ, 

 

Κυβισμός (κ.εκ.)

471

 

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)

72x61,2

 

Συμπίεση (:1)

11,3

 

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

27,62/9,700

 

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

2,3/8.200

 

Τροφοδοσία

Ψεκασμός 38 χλστ.

 

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα)

11

 

Κατανάλωση (lt/100χλμ)

4,2

 

Βάρος γεμάτο (kg)

195

 

Τελική ταχύτητα (χλμ)

163

 

 

 

 

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

 

 

Τύπος

Ατσάλινο σωληνωτό χωροδικτύωμα

 

Αναρτήσεις Ε

Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι

 

Διαδρομή (χλστ.)

110

 

Αναρτήσεις Π

Μονό αμορτισέρ Uni-Trak, ΠΕ

 

Διαδρομή

116

 

Φρένα Ε (χλστ.)

Δ, 290, 2Ε

 

Φρένα Π (χλστ.)

Δ, 220, 2E

 

 

 

 

Τροχοί-Ελαστικά

 

 

Ελαστικό Ε

100/80-17

 

Ελαστικό Π

130/70-17

 

 

 

 

Διαστάσεις

 

 

Μήκος (χλστ.)

1.935

 

Πλάτος (χλστ.)

685

 

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.330

 

Ύψος σέλας (χλστ.)

780

 

 


 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ