Πιο δυνατό, πιο άνετο και σαφώς πιο δυναμικό σχεδιαστικά από το προηγούμενο, το ανανεωμένο Crossrunner έρχεται να τεθεί εκ νέου αντιμέτωπο με τις adventure μοτοσικλέτες παρουσιάζοντας έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα που συνδυάζεται με την χαρακτηριστική V4 ταυτότητα των VFR.
Τιμή: 11.700 ευρώ
Χρώματα: Κόκκινο, λευκό, μαύρο
+Άνεση. ποιότητα, φρένα
-Αίσθηση τιμονιού στη σβέλτη οδήγηση
Ανεση-Εργονομία
Ο αναβάτης κάθεται σχεδόν καμαρωτός πάνω στη σέλα του Crossrunner και θα βολευτεί είτε είναι κοντός είτε ψηλός. Η σέλα είναι ποιοτική και άνετη, ωστόσο κατηφορίζει περισσότερο από όσο θα θέλαμε. Το τιμόνι βρίσκεται σε πολύ καλή θέση για όλους τους αναβάτες με ύψος τουλάχιστον έως 1,85 μ. Είναι φαρδύ και δίνει πολύ καλό μοχλό τόσο στις μανούβρες μέσα στην πόλη όσο και στην αλλαγή κατεύθυνσης σε δρόμο με στροφές. Ο συνεπιβάτης δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα στο δικό του ξεχωριστό μερίδιο της σέλας που του αναλογεί. Το αφρώδες είναι πλούσιο και ποιοτικό, τα πόδια του πέφτουν φυσικά στα μαρσπιέ, ενώ έχει στη διάθεσή του και χειρολαβές.
Αναρτήσεις-Φρένα
Όπως και το VFR έτσι και το Crossrunner φέρει συμβατικό πιρούνι της Showa με διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ. το οποίο ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου αλλά και την απόσβεση επαναφοράς. Το ίδιο ισχύει και για το αμορτισέρ που φέρει εξωτερική και εύκολα προσβάσιμη ρύθμιση για την προφόρτιση, ενώ σε σχέση με το προηγούμενο Crossrunner η διαδρομή, μπροστά και πίσω, έχει αυξηθεί κατά 25 και 28 χλστ. αντίστοιχα, με το βασικό set up να είναι επίσης νέο και πιο μαλακό. Αλλαγές είχαμε και στα φρένα συνολικά με το C-ABS να καταργείται. Έτσι οι εμπρός δίσκοι των 296 χλστ. αντικαταστάθηκαν με μεγαλύτερους 310 χλστ., ενώ και οι τριπίστονες δαγκάνες της Nissin έδωσαν τη θέση τους σε τετραπίστονες ακτινικά τοποθετημένες της Tokico. Το πίσω φρένο παραμένει ίδιο με δίσκο διαμέτρου 256 χλστ. και δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ το νέο ABS περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, όπως και στο προηγούμενο.
Οδηγώντας
Η πρώτη κουμπώνει θετικά και ανεπαίσθητα στο σεμιναριακό κιβώτιο του Crossrunner, ο ελαφρώς βαρύς συμπλέκτης αφήνει σταδιακά τη δύναμη να περάσει στον τροχό και η μοτοσικλέτα της Honda ξεκινά ιδιαίτερα πολιτισμένα και ήσυχα. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα και σε συνδυασμό με τη μοτοσικλέτα που ανταποκρίνεται θετικά στις εντολές του αναβάτη, στο κέντρο της πόλης, το Crossrunner δείχνει ότι μπορεί να σε ακολουθήσει πιστά και στην καθημερινή σου μετακίνηση. Αφήνοντας πίσω την πόλη το Crossunner δεν δυσκολεύεται να δείξει ότι το ταξίδι το έχει στο τσεπάκι του. Το ίδιο και ο βελτιωμένος κινητήρας που παρουσιάζει και πολύ ικανοποιητική μέση κατανάλωση, για τις επιδόσεις που προσφέρει, η οποία δεν ξεπερνά τα 6,1 λίτρα στα 100 χλμ. Η μετάβαση από τις οχτώ στις 16 βαλβίδες έχει γίνει όντως πιο ομαλή αλλά εξακολουθεί να είναι αισθητή αφού η έξτρα δύναμη που απελευθερώνεται από τον κινητήρα δεν κρύβεται.