• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Triumph Tiger 800 XRx

Μεγάλη σε μήκος και άνετη η σέλα για τον αναβάτη που ρυθμίζεται εύκολα σε ύψος μέσα σε ελάχιστα λεπτά χωρίς τη χρήση εργαλείων.

Πιο οικονομικό και το ίδιο μεστό σε απόδοση το μοτέρ που ικανοποιεί σε κάθε περίσταση.

Triumph Tiger 800 XRx

Η εξέλιξη δεν σταματά ποτέ και το ανανεωμένο στα σημεία Tiger 800 δείχνει ότι μια από τις πιο ολοκληρωμένες μοτοσικλέτες μεσαίου κυβισμού μπορεί να γίνει ακόμη καλύτερη και να συνεχίσει να διεκδικεί με αξιώσεις την κορυφή της κατηγορίας της.

Τιμή: 11.690 ευρώ

Χρώματα: Λευκό, μάυρο, μπλε

+Συμπεριφορά, κινητήρας, εξοπλισμός

-Μικρή ζελατίνα

Ανεση-Εργονομία
Το Tiger 800 είναι μια μοτοσικλέτα με την οποία νιώθεις άνετα και οικεία με το που κάτσεις στη μεγάλη σε μήκος σέλα της με το ποιοτικό αφρώδες. Η σέλα ρυθμίζεται σε ύψος και στη χαμηλή της θέση (810 απόσταση από το έδαφος) αφήνει τα πόδια να πατούν κάτω με απόλυτη ασφάλεια, κάτι που αλλάζει ελάχιστα και στη ψηλότερη ρύθμιση των 830 χλστ. Τα χέρια πέφτουν φυσικά στο ρυθμιζόμενο σε απόσταση τιμόνι, το οποίο είναι ελαφρώς στενότερο από όσο θα θέλαμε, αν και αυτό είναι κάτι που θα απασχολήσει κυρίως τους πιο μεγαλόσωμους. Στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Xrx της δοκιμής η ζελατίνα ρυθμίζεται πανεύκολα σε κλίση αλλάζοντας τον τρόπο που φτάνει ο αέρας στον αναβάτη και για το μέγεθός της κάνει πολύ καλή δουλειά. Καλή δουλειά με τον αέρα κάνουν επίσης οι στάνταρ χούφτες, ενώ άλλο ένα σημείο που αναβαθμίστηκε σημαντικά είναι ο πίνακας πληροφοριών με τις έξτρα δεκάδες πληροφορίες της έκδοσης XRx.

Traction Control, ABS & Riding Modes
Το Tiger 800 διαθέτει ABS και Traction Control από τη βασική κιόλας έκδοση XR τα οποία μπορούν να απενεργοποιηθούν. Ωστόσο, στην έκδοση XRx μπορεί να γίνει παραμετροποίηση της λειτουργίας του ABS και του Traction Control, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, μέσω των προγραμμάτων της Triumph. Τα Riding Modes είναι τρία: Road, Off Road και «ελεύθερο» πρόγραμμα που αφήνει τον αναβάτη να προκαθορίσει τον τρόπο λειτουργίας του κάθε ηλεκτρονικού συστήματος ανάλογα με τις προτιμήσεις του. Να σημειώσουμε τέλος πως το ABS μπορεί να ρυθμιστεί και για οδήγηση εκτός δρόμου, ενώ το Traction Control στη χωμάτινη ρύθμιση επιτρέπει μεγαλύτερο βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού.

Οδηγώντας
Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας είναι η άριστη συμπεριφορά που επιδεικνύει στον επαρχιακό δρόμο. Ο ρυθμός ανεβαίνει γρήγορα και με απόλυτα φυσικό τρόπο και έτσι απόλυτα φυσικά έρχονται σε επαφή και οι μπίλιες των μαρσπιέ με την άσφαλτο. Θυμίζοντας περισσότερο street και όχι On-off, το Tiger στρίβει γρήγορα και με ακρίβεια και πληροφορεί σωστά τον αναβάτη με την on-off θέση οδήγησης να παίζει τον ρόλο της στην γρήγορη και άνετη αλλαγή κατεύθυνσης. Οι αναρτήσεις της Showa παίζουν εδώ σημαντικό ρόλο καθώς απορροφούν σωστά τις περισσότερες ανωμαλίες και κρατούν τους τροχούς σε επαφή με το έδαφος. Το μοτέρ με τη μεστή και γραμμική  απόδοση δίνει ρέστα σε αυτές τις συνθήκες και το Traction Control βρίσκεται εκεί για να μαζέψει το πίσω μέρος αν το παρακάνετε με το γκάζι, κάτι που κάνει στο σωστό χρόνο.

Περισσότερα στο τεύχος 04


Τεχνικά Χαρακτηριστικά


Κινητήρας

4T, 3K, Y/Ψ, 12β

Κυβισμός (κ.εκ.)

800

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)

74x61,94

Συμπίεση (:1)

11,3

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

94/9.250

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

8,05/7.850

Τροφοδοσία

Ψεκασμός

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)

20

Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.)

6,2

Βάρος, γεμάτο (κιλά)

213

Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)

210

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα


Τύπος

Ατσάλινο χωροδικτύωμα

Αναρτήσεις Ε

USD πιρούνι Showa, 43 χλστ.

Διαδρομή (χλστ.)

180

Αναρτήσεις Π

Αμορτισέρ Showa, ΠΕ

Διαδρομή (χλστ.)

170

Φρένα Ε (χλστ.)

2Δ, 308 χλστ., 2E, Nissin, ABS

Φρένα Π (χλστ.)

Δ, 255 χλστ., 1E, Nissin, ABS

Τροχοί-ελαστικά


Ελαστικό Ε

100/90-19

Ελαστικό Π

150/70-17

Διαστάσεις


Μήκος (χλστ.)

2.215

Πλάτος (χλστ.)

795

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.530

Ύψος σέλας (χλστ.)

810-830


 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ