Ο Ιταλός Mirco Sapio παρουσίασε τη δική του εκδοχή για ένα ΚΤΜ Super Duke 1290R Concept.
Μπορεί να χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα και πλαίσιο, ωστόσο, το δικό του concept διαφέρει όχι μόνο στην αισθητική, αλλά και στο συνολικό ζύγισμα της μοτοσικλέτας.
Το πίσω μέρος είναι εξαιρετικά μίνιμαλ, αλλά βρίσκεται σε συμμετρία με το διογκωμένο και επιβλητικό μπροστινό.
Η εξάτμιση καταλήγει κάτω από της σέλα, σε χαμηλό σημείο, ώστε να μην επηρεάζει αρνητικά το ζύγισμα.
Η ΚΤΜ έκανε το χρέος της το περασμένο φθινόπωρο και παρουσίασε το εντυπωσιακό concept Super Duke 1290R. Τώρα, ήρθε η σειρά φιλόδοξων σχεδιαστών να μας δείξουν τις δικές τους προτάσεις!
Ο εν λόγω φιλόδοξος σχεδιαστής είναι ο Ιταλός Mirco Sapio, ο οποίος είναι θαυμαστής της ΚΤΜ εδώ και πολλά χρόνια. Ο Sapio πήρε το concept των Αυστριακών και έκανε τις δικές του παρεμβάσεις.
Αισθητικά, όλος ο όγκος της μοτοσικλέτας έχει μεταφερθεί στο μπροστινό μέρος. Ο μπροστινός προβολέας (τεχνολογίας LED, όπως και τα υπόλοιπα φωτιστικά σώματα του concept) πλαισιώνεται από carbon, ενώ συνοδεύεται κι από δύο εισαγωγές αέρα. Εξίσου εντυπωσιακά είναι και τα πλαϊνά μέρη της μάσκας, τα οποία ξεκινούν από το πιρούνι και καταλήγουν να αγκαλιάζουν το ρεζερβουάρ της μοτοσικλέτας.
Το πλαίσιο και ο κινητήρας των 1.290 κ.εκ. ανήκουν στην ΚΤΜ, ενώ η εξάτμιση καταλήγει κάτω από τη σέλα της μοτοσικλέτας, ενσωματωμένη χαμηλά στο κοστούμι, ώστε να μην επηρεάζει αρνητικά το ζύγισμα. Ο Ιταλός σχεδιαστής μετέφερε και το πίσω αμορτισέρ τόσο χαμηλά που βρίσκεται στο ύψος των μαρσπιέ του αναβάτη και συνδέεται με το μονόμπρατσο αλουμινένιο πιρούνι μέσω μοχλικού συστήματος. Τα φρένα του συγκεκριμένου concept, τέλος, διαθέτουν ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Brembo.
Μπορεί, λοιπόν, η ΚΤΜ να μας άφησε με ανοιχτά τα στόματα, όταν παρουσίασε πριν μερικούς μήνες το Super Duke 1290R Concept της, αλλά ο Sapio απέδειξε ότι η βελτίωση είναι ευπρόσδεκτη παντού, ακόμη και σε ένα τόσο εντυπωσιακό και επιβλητικό μοντέλο.