Και μπορεί οι Ινδοί, ως γνήσιοι απόγονοι του Γκάντι, να δέχονται στωικά τόσο καιρό την «εισβολή» ευρωπαϊκών, ιαπωνικών και αμερικανικών κατασκευαστών στη δική τους αγορά, τώρα, όμως, φαίνεται πως ήρθε η στιγμή για τον δικό τους ελιγμό και τη φουλ αντεπίθεσή τους.
Όπως πληροφορηθήκαμε πριν από μερικές ημέρες, μεγάλοι Ινδοί κατασκευαστές, όπως η Mahindra, η Bajaj και η Hero ετοιμάζονται να «εισβάλλουν» στην παγκόσμια αγορά, με αυτό που ξέρουν να κάνουν καλύτερα: μοτοσικλέτες μικρού κυβισμού. Η Mahindra έχει ήδη έτοιμο το πρωτότυπό της – το Mojo 300 που παρουσίασε το 2010 – και ετοιμάζεται να το εξάγει και σε ΗΠΑ και Ευρώπη. Η Bajaj (γνωστή από τη συνεργασία της με την ΚΤΜ για τα μικρά Duke) θα παρουσιάσει για τις αγορές όλου του κόσμου σε μερικούς μήνες το δικό της Pulsar 375, βασισμένο σε τεράστιο βαθμό στο πρόσφατο KTM 390 Duke. Kαι η Hero συνεργάζεται με την Erik Buell Racing για ένα εντυπωσιακό sport 250 κ.εκ..
Νομίζω πως ήταν θέμα χρόνου να συμβεί κάτι τέτοιο. Οι Ινδοί είναι σε θέση να προσφέρουν σε αφθονία το είδος της μοτοσικλέτας που προτιμάται ολοένα και συχνότερα στις αγορές του εξωτερικού – πρακτικά μοτοσικλετάκια μικρού κυβισμού – και δε χρειάζεται να αλλάξουν καν τις κατασκευαστικές τους συνήθειες, όπως κάνουν, λόγου χάρη, οι μεγάλες εταιρείες που φτιάχνουν μικρότερες και οικονομικότερες μοτοσικλέτες για την Ινδία.
Και μόλις γίνει η αρχή, αν είναι όντως επιτυχημένη (και γιατί όχι; Οι τιμές, ανάλογα και με το κόστος εξαγωγής, θα είναι χαμηλές και η ποιότητα – ειδικά στις εταιρείες που συνεργάζονται με άλλες του εξωτερικού – θα είναι σχετικά καλή), οι αγορές του κόσμου μπορεί να πλημμυρίσουν με μοντέλα made in India.
Ρετρό μοτοσυκλέτες με την υψηλότερη ιπποδύναμη.
Italjet Dragster 459: Νέο μοντέλο με ημιαυτόματο κιβώτιο SmartShift και 46,9 ίππους
Νέος ΚΟΚ: Υπέρβαση ή εκσυγχρονισμός; - Η Ελλάδα σε δύο στρατόπεδα!
SYM JET14 EVO 125: Καίει 2,5λτ/100χλμ , έχει χώρο για full-face κράνος και κοστίζει 2.895 ευρώ!
Πώς να αποθηκεύσετε σωστά τη μοτοσυκλέτα τον χειμώνα χωρίς να πάθει ζημιές
Χρόνια πολλά σε όλους τους μοτοσυκλετιστές – Καλές γιορτές από το Moto Τρίτη
ΕΛΑΣ για τα μπλόκα: «Η διέλευση οχημάτων αυξάνει τον κίνδυνο σοβαρού τροχαίου»
Η BMW παρουσιάζει πατέντα για βίδες με το σήμα της μάρκας
«Έξυπνες» κάμερες AI στους δρόμους: Σαρώνουν τις παραβάσεις και αποκαλύπτουν τα πάντα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.