Και μπορεί οι Ινδοί, ως γνήσιοι απόγονοι του Γκάντι, να δέχονται στωικά τόσο καιρό την «εισβολή» ευρωπαϊκών, ιαπωνικών και αμερικανικών κατασκευαστών στη δική τους αγορά, τώρα, όμως, φαίνεται πως ήρθε η στιγμή για τον δικό τους ελιγμό και τη φουλ αντεπίθεσή τους.
Όπως πληροφορηθήκαμε πριν από μερικές ημέρες, μεγάλοι Ινδοί κατασκευαστές, όπως η Mahindra, η Bajaj και η Hero ετοιμάζονται να «εισβάλλουν» στην παγκόσμια αγορά, με αυτό που ξέρουν να κάνουν καλύτερα: μοτοσικλέτες μικρού κυβισμού. Η Mahindra έχει ήδη έτοιμο το πρωτότυπό της – το Mojo 300 που παρουσίασε το 2010 – και ετοιμάζεται να το εξάγει και σε ΗΠΑ και Ευρώπη. Η Bajaj (γνωστή από τη συνεργασία της με την ΚΤΜ για τα μικρά Duke) θα παρουσιάσει για τις αγορές όλου του κόσμου σε μερικούς μήνες το δικό της Pulsar 375, βασισμένο σε τεράστιο βαθμό στο πρόσφατο KTM 390 Duke. Kαι η Hero συνεργάζεται με την Erik Buell Racing για ένα εντυπωσιακό sport 250 κ.εκ..
Νομίζω πως ήταν θέμα χρόνου να συμβεί κάτι τέτοιο. Οι Ινδοί είναι σε θέση να προσφέρουν σε αφθονία το είδος της μοτοσικλέτας που προτιμάται ολοένα και συχνότερα στις αγορές του εξωτερικού – πρακτικά μοτοσικλετάκια μικρού κυβισμού – και δε χρειάζεται να αλλάξουν καν τις κατασκευαστικές τους συνήθειες, όπως κάνουν, λόγου χάρη, οι μεγάλες εταιρείες που φτιάχνουν μικρότερες και οικονομικότερες μοτοσικλέτες για την Ινδία.
Και μόλις γίνει η αρχή, αν είναι όντως επιτυχημένη (και γιατί όχι; Οι τιμές, ανάλογα και με το κόστος εξαγωγής, θα είναι χαμηλές και η ποιότητα – ειδικά στις εταιρείες που συνεργάζονται με άλλες του εξωτερικού – θα είναι σχετικά καλή), οι αγορές του κόσμου μπορεί να πλημμυρίσουν με μοντέλα made in India.
Εσύ βάζεις βενζίνη όπου βρεις;
Triumph Scrambler 400 X - Test
QJMOTOR ATR 125 Off-road: Το πιο γρήγορο 0-80χλμ/ώρα στη κατηγορία 125cc
Benelli BN125: «Σχολείο» οδήγησης με USD μπροστινό και δισκόφρενα εμπρός-πίσω
Αν θες να πας αργά, κάτσε δεξιά! Δεν είναι τόσο δύσκολο!
Παρουσίαση κάλυμμα μοτοσυκλέτας Winger: Πλήρης προστασία από τα στοιχεία της φύσης
Voge SR 16: Με τέτοιες αναρτήσεις και τροχούς, λες «ευχαριστώ» σε κάθε σαμαράκι.
Lifan LF 125: 3+1 λόγοι που το κάνουν ιδανικό για delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr