Τα τελευταία χρόνια η BMW Motorrad δείχνει πραγματικά αξεπέραστη όσον αφορά στα πετυχημένα ντεμπούτα. Πρώτη Superbike της εταιρείας η S 1000 RR; «Μπαμ και κάτω»! Βόμβα κανονική, βέλος στο δόξα πατρί. Πρώτη εξακύλινδρη της εταιρείας η K 1600 GT; «Ω-λα-λα». Πραγματική εξακύλινδρη τουριστική παραζάλη, σε ένα γενναίο νέο κόσμο. Πρώτα scooter της BMW τα Sport και GT της σειράς C; Κανονική βαυαρική επανάσταση, μελετημένη στρατηγικά και εξαντλητικά, μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Πολυτέλεια και τεχνολογία που θυμίζει ακριβή και κορυφαία σειρά τετράτροχης λιμουζίνας. Καινοτομίες που πρώτη φορά εμφανίζονται στο χώρο, αλλά και κατάκτηση κορυφής με την πρώτη, σε τομείς που άλλοι κατασκευαστές είχαν δεκαετίες για να τελειοποιήσουν. Κράτημα, συμπεριφορά στην πόλη, φρένα και ABS, συμπεριφορά στο ταξίδι, απύθμενοι χώροι, sport στοιχεία, αξεπέραστη άνεση αναβατών… και τόσα, και τόσα ακόμη. Οι δυο εκδόσεις; Αν είστε κολλημένοι με το σπορ… ε, θα κυνηγήσετε το Sport. Προσωπικά, ενώ βρήκα πιο εμφανίσιμο, πιο λεπτό και αθλητικό το sport, θα έριχνα το βέλος μου στην πλευρά του GT, που προσφέρει την υπέρτατη πολυτέλεια, χωρίς να χάνει καθόλου σε sport συμπεριφορά -Sport & GT πηγαίναμε μαζί στο κυνηγητό στους λόφους, χωρίς να ξεχωρίζει κάποιο. Κι η τιμή τους; Αντικατοπτρίζει αυτή ακριβώς την πεισματική άρνηση των Βαυαρών να ρίξουν την ποιότητα τους. Και μεταφράζεται σε πραγματική δίτροχη νιρβάνα, κατά την οδήγηση και των δύο scooter της σειράς C.
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr